Uszczelniacz wa

mvwasowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.eu

Witam! Prosze o Wasz pomoc w rozwizaniu mojego problemu. Musz wymieni uszczelniacz/simering --

mvwasowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.eu

waka zbatki zdawczej, ale nie wiem jak pozby si takiej obrczki ktra zabezpiecza simering przed wypadniciem. Czy kto z Was dokonywa takiej naprawy? Prosz o pomoc i z gry dzikuj. Pozdrawiam, Micha

Wojtek Sobociński #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-04-08 16:44, mvwasowski pisze:
waka zbatki zdawczej, ale nie wiem jak pozby si takiej obrczki
ktra zabezpiecza simering przed wypadniciem. Czy kto z Was dokonywa
takiej naprawy? Prosz o pomoc i z gry dzikuj. Pozdrawiam, Micha

Czy ta "obrczka" wyglda tak?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pier%C5%9Bcie%C5%84_Segera

--
Wojtek Sobociski
Full szosa 2 sztywniaki

mvwasowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.eu

Szkoda e to nie to. Ten seger zdjem na samym pocztku:). Pozwoliem sobie zrobi zdjcie i opsia je prowizorycznie. 1- to tulejka na waku ktr juz zdemontowaem, 2- to simering ktry mi cieknie. Kreskami zaznaczyem t obrczk ktra uniemoliwia dokonanie wymiany. NIE WIEM JAK J ZDJ, troszk ju j po uszkadzaem ale chyba bdzie y. Simering porwaem liczc e uda si go tak wycign. Jeli wiecie jak to zrobic to czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam

mvwasowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.eu

A no i link do zdjcia :D http://img717.imageshack.us/i/dsc01876w.jpg/

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

mvwasowski pisze:
[...]

przeciez to jest metalowa obudowa simmeringu.
jesli gumy juz nie masz to wsuwasz wkrtak miedzy waek a ta blach po skosie i naciskajac jak dzwigni wyrywasz caosc. Oczywiscie po troszku, przesuwajc sie po obwodzie.

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

mvwasowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.eu

czyli mam rozumie e ta metalowa obudowe kupuje si razem z simeringiem i star moge pogi przy wyciganiu bez strachu o konsekwencje?

W dniu 2011-04-09 21:07, mvwasowski pisze:
czyli mam rozumie

na górę