Towarzystwo poszukiwane

Marta_M #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Pewnie jest juz jakie forum dla poszukujacych, ale mimo to sprbuje. Mam 27 lat I Yamahe FZ6 od 3 tygodni. Nie mam duej wprawy, calkiem niedawno zdalam egzamin i szukam towarzystwa z Warszawy - kogos cierpliwego, za kim nadaze;) przyda mi sie dobry wzor:)

Marta

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Marta_M" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com> napisa w wiadomoci

[...]

wpadaj na to forum
http://www.cbr250r.org.pl/

Duo ludzi z Warszawy, znajdziesz grupy jezdzace spacerowym tempem, mia
atmosfera.

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

Witek.

W dniu 2013-07-23 20:52, Marta_M pisze:
[...]

Oprcz forum 250 polecanego przez Arbitra moesz zajrze (jeli masz konto na Fejsie) na https://www.facebook.com/groups/255254554500830/ Towarzystwo MotocykLove - Warszawa. Zbieraj si tam ludkowie na latanie o rnym stopniu natenia.
No i zapraszam do poczytania FAQ, link w stopce ;)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

A, na Fejsie jeszcze https://www.facebook.com/groups/motocyklisci/ MOTOCYKLICI z WARSZAWY - wycieczki, codzienne ustawki, wsplna jazda.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Magic napisa(a):

A, na Fejsie jeszcze

a trzeba miec motocykl?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

Magic napisa(a):

A, na Fejsie jeszcze

a trzeba miec motocykl?

A na Preclach trzeba ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

a trzeba miec motocykl?

jak nie masz to potrzebna jest umiejetnosc obslugi fotoszopa.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Marta_M napisa(a):
przyda mi sie dobry wzor:)

AZ i Marcin_n. Najlepiej oboje na raz.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

On 2013-07-24, Kamil Nowak 'Amil' <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
przyda mi sie dobry wzor:)

AZ i Marcin_n. Najlepiej oboje na raz.

Marcin N nie jest z Warszawy, cale szczescie.

Ja fsumie tez nie.

--
Artur
ZZR 1200

Tadzik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Wed, 24 Jul 2013 10:33:03 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Marta_M napisa(a):
>  przyda mi sie dobry wzor:)
AZ i Marcin_n. Najlepiej oboje na raz.

W sensie, e wsplnie popracuj nad pozycj? ;)
Tadzik

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Marta_M napisa(a):
przyda mi sie dobry wzor:)

AZ i Marcin_n. Najlepiej oboje na raz.

Dementuj plotki, jakoby AZ by kobiet.
Udowadnia, e ma nieprawidow pozycj na motocyklu z powodu ogromnych "cojones" niemieszczcych si przy baku.

--
MN

[...]

Zapraszam na rybk - w sensie narybke.pl :)

______
grzech
tdm

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Zajrzyj na http://gsxf.pl/, jest ekipa z Warszawy.

W jakiej dzielnicy latasz?

http://motogof.tumblr.com/

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Adam Wysocki napisa(a):
W jakiej dzielnicy latasz?

hehe juz to widze jaki bylby odzew jakby to jakis malolat z sikacza napisal identycznego posta :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

On 2013-07-24, Kamil Nowak 'Amil' <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
W jakiej dzielnicy latasz?

hehe juz to widze jaki bylby odzew jakby to jakis malolat z sikacza
napisal identycznego posta :)

A skad wiesz ze to nie jakis Henryk albo newrom co przyjechal do Stolycy?

--
Artur
ZZR 1200

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kamil Nowak 'Amil' <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

hehe juz to widze jaki bylby odzew jakby to jakis malolat z sikacza
napisal identycznego posta :)

Pewnie aden ;)

http://motogof.tumblr.com/

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-07-24 14:30, Adam Wysocki pisze:

W jakiej dzielnicy latasz?

To teraz stolyca jest taka duza ze jezdzi sie ino po swojej dzielnicy czy po prostu strach sie zapuszczac na sasiednie ?

pozdr
newrom z prowincji

On 2013-07-24, Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
W jakiej dzielnicy latasz?

To teraz stolyca jest taka duza ze jezdzi sie ino po swojej dzielnicy
czy po prostu strach sie zapuszczac na sasiednie ?

Nie widzisz w stopce ze susuki chlopak ma?

--
Artur
ZZR 1200

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

W jakiej dzielnicy latasz?

To teraz stolyca jest taka duza ze jezdzi sie ino po swojej dzielnicy
czy po prostu strach sie zapuszczac na sasiednie ?

Strach e si zgubisz :)

http://motogof.tumblr.com/

Marta_M #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Adam Wysocki napisal

[...]