Tenerka (660) w Warszawie - powitanie i pytanie

triglav #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witajcie!
Na wstepie - nie moge sobie odmowic przyjemnosci pochwalenia sie
zakupem.
Tenerka XTZ 660, 1994, granatowa, podwyzszona szyba, bialy kufer, bez
gmoli, co by tu jeszcze powiedziec - juz ja lubie :-)
Na razie trwa upierdliwa procedura rejestracji, bo to swiezo
sprowadzony sprzet. Przeglad mam zrobiony, teraz tlumacza sie papiery,
przeda mna jeszcze dluga walka z biurwokracja...
A w miedzyczasie cos by sie podlubalo i tu juz konkretne pytanie: Jak
najprosciej odkrecic zbiornik, celem dostania sie do gaznika? Podczas
przewozu przycialem sobie tasma mocujaca linke ssania, jest zalamana i
bedzie ja nalezalo wymienic. Tyle ze bez odkrecenia baku do niczego
nie ma dostepu...
Odkrecilem 2 sruby pod siedzeniem i 1 w okolicach kierownicy. Trzyma
sie jeszcze boczkow i owiewki. Uprzejmie prosze o porade, cobym sie
jak najmniej narobil i motorynki nie popsul ;-)

Z pozdrowieniami
KS
[TENERE 666]

Bartek znad Nysy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

sie jeszcze boczkow i owiewki. Uprzejmie prosze o porade,

Witam

Fajny sprzet. Trzeba odkrecic wszystkie owiewki z wyjatkiem czolowej. Te
boczne w okolicach podnzkw zdaje sie wystarczy poluzowac.

Pozdrawiam

Bartek znad Nysy
FZS600,SHL,WSK,KOMAR
dawniej XTZ660, #_USUN_TO_@_USUN_TO_#