[?] Tani skuter na dojazdy do pracy - jaki wybra

kowal #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,

Nosz si z zamiarem kupna jakiego jednoladu, ktrym dojedabym do roboty
(9 km po miecie) do 50 cm3. Najlepiej eby by w miar tani i si nie psu. I
chocia pewnie tani skuter nie jest dobry, a dobry skuter nie jest tani, to
pomcie mi co wybra w przedziale cenowym do 3 kpln. Skuter na pewno nie
suyby mi do cigania si, ani do adnych sportw ekstremalnych, wic nie
musi mie adnych bajerw, moe to by zwyky, najprostszy model, wystarczy
eby da si rozpdzi po asfalcie do 50 - 60 kmh. W internecie znalazem
skuter Colliber marki Kingway za przystpn cen (2200 pln), ktry na oko by
mi wystarczy, ale czytaem, e jest on mocno awaryjny i czsto si psuje.
Moe kto mia do czynienia z mark Kingway?
Mylaem te nad zamontowaniem silniczka spalinowego do roweru, ktry jest
duo taszy od skutera, ktry w sklepie kosztuje 1000 z ale wydaje mi si e
sabo spisywaby si w warunkach deszczowo - zimowych, poniewa rolka
napdzajca lizgaaby si po oponie. Mankamentem jest rwnie niska prdko
(do 25 km/h). Moe kto z was mia do czynienia z takim silnikiem?
Na allegro s tanie silniki spalinowe przekazujce napd poprzez acuch i
dodatkow zbatk, maj wiksz moc, wic daoby si troch szybciej nimi
jecha, ale to te w przewaajcej iloci jest chiszczyzna, wic nie wiem jak
z jakosci i chociaby czciami zamiennymi.

--
pozdrawiam kowal

Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

Witek.
Najlepiej zadaj to pytanie na www.skutery.net .
Ze swej strony mog doradzi kupno uywanego za to dobrego, i to takiego ktry ma dobrego importera w Polsce albo dobry dostp do czci na rynku wtrnym. Wikszo chiczykw jest naprawialna przez wymian caoci. Ja celowabym w Yamah, Hond lub Peugeota. Aprilia ma wieego importera, wic nie wiadomo jak si bdzie sprawowa. Ze skonookich najlepiej radz sobie Keeway i SYM.
We te pod uwag swoje gabaryty. Ja, przy 188 cm i 100 kg, bezproblemowo zmieciem si tylko na Peugeocie Elyseo.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

skuter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

jako posiadacz chiskiego skuta serdecznie odradzam:)

mj 10 letni koreaski samochd jest w lepszym stanie technicznym ni mj skuter by kiedykolwiek:)

co do przerbki roweru to IMHO interesujce jest cos takiego

http://www.ekonapedy.com/index.htm

ale do drogie

szadok #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 02.09.2009 skuter <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:
jako posiadacz chiskiego skuta serdecznie odradzam:)

Bo poniewa? Opisz co si psuo, czy czci newralgiczne, czy pierdki
ktre mona naprawi samemu - co wiadomo upierdliwe jest, ale mona ew.
przebole w zamian za nis kwote zakupu

pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzyma jzyk za zbami'
p. babcia

skuter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Bo poniewa?

Od samego pocztku po dzi dzie kopoty z odpalaniem, nikomu nigdy nie udao si ustali dlaczego i co z tym fantem zrobi :)

Ju po 500km trzeba byo wymienia ozyska w przednim kole i limaka od prdkosciomierza.

Tylne koo jest zaklejone na Loctite bo rubka si odkrca!!!

Rne kontrolki czasami si wiec a czasami nie.

Tu po gwarancji rura wydechowa odpada.

Plastiki takie jak oglnie wiadomo:)

Tyle pamietam na gorco

k a t a s t r o f a l n y  serwis firmowy - ZIPP

To skuter za 4000z a nie za  2000z, wic z tanioci bym nie przesadza:)

Co do czci to wikszo jest dostpna, bo powtarzalna w rnych skuterach, tylko trzeba si zorientowa co od czego pasuje.
Jeden warunek: czci s na allegro albo w sklepach internetowych, natomiast firma ZIPP i jej dystrybutorzy zwykle wysyaj na drzewo.

[ciach]
dziki

pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzyma jzyk za zbami'
p. babcia
ANTYSPAM:usu cyfry z adresu mail

Tobiasz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ja osobicie polecam KYMCO jest to porzdna firma ktra ma bardzo
dobry stosunek ceny do jakoci.

skuter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "kowal" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:33ae.000003d7.4a9e169fnewsgate.onet.pl...
sabo spisywaby si w warunkach deszczowo - zimowych,

a twoim zdaniem jak sprawuje si  skuter w warunkach zimowych?:)

Agent 0700 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

a twoim zdaniem jak sprawuje si  skuter w warunkach zimowych?:)

Moim zdaniem powinien sta w garau.

Asmodeusz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

skuter wrote:

[...]

To ja sie wtrace. Zdecydowanie lepiej niz motocykl i zdecydowanie gorzej niz samochod. Jezdzilem cala zime skuterem. Dalo rade. Tylko trzeba pocwiczyc balansowanie zeby utrzymac pion. Na lodzie troche slabo sie skreca :) Poza tym moze jestem zboczony ale duzo lepiej mi sie jedzie w czasie sniezycy niz w czasie deszczu. Zima na jednosladzie nie jest taka zla. Nie przeszkadzala mi temperatura i opady, przeszkadzaly mi tylko letnie opony.

Ps. Skuter zgodnie z zapowiedziami chinofobow w koncu sie popsul (8 tys. km). Spadla  mi obejma filtra powietrza i chyba jakiegos syfu nalapal do gaznika bo najpierw gasl na niskich obrotach a teraz w ogole nie odpala.

--
Honda CM250C
Benzhou costam sprzedawany jako Magnus Carave.

cpt. Nemo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Asmodeusz" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w
wiadomoci news:h7mr3t$n9s$1news.onet.pl...

[...]

Ja mysle ze nie tyle z powodu iz chinski ile z powodu ze wlasciciel o
niego nie zadbal i w pore nie naprawil.
Chinole nie sa ostatnio takie zle, ale dbac o nie trzeba i przylozyc sie
do konserwacji i przegladow.

pozdrawiam, Leszek

cpt. Nemo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "skuter" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

a twoim zdaniem jak sprawuje si  skuter w warunkach zimowych?:)

Przejezdzilem w swoim czasie kilka moskiewskich zim ruskim skuterem
Viatka 150cc. Sprawowal sie doskonale i spoko dawal rade nawet przy
duzych mrozach, czasem mial tylko poranny klopot z odpaleniem jak bylo
bardzo zimno, ale pare minut kopania i ruszal jak burza.

Pozdrawiam, Leszek

Artur Zabroński #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2 Wrz, 08:54, "kowal" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Celuj w uywany markowy sprzt ktrego jest sensowna ilo na rynku
(czci zamienne itd.), daj sobie spokoj z chiskimi wyrobami no
chyba, e chcesz eby wywalili Ci z roboty za nagminne spnienia ;-)

--
Artur

PB #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wed, 02 Sep 2009 08:54:23 +0200, na pl.rec.motocykle, kowal
napisa(a):

[...]

Uzywany - nastepujacych marek: Piaggio, Aprilia, Peugeot, Yamaha,
Benelli, SYM, Honda

Jak jestes z waw - to polecam:
http://www.skutery.waw.pl/ - sprowadzaja uzywki, remontuja i
sprzedaja.

Moesz te tutaj:
http://allegro.pl/item727046235_piaggio_vespa_lx_50_warszawa_skuteryvespa.html
Drozej, ale za to jako i marka. Na zyczenie pomaluja jak chcesz.

Nie oszczedzaj bez sensu - nie kupuj w markecie byle czego - stracisz
nerwy, czas i pienidze.

Piotr Biegaa          Warszawa
Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

cpt. Nemo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "PB" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

sprowadzaja uzywki, remontuja i
sprzedaja.

To uzywki sprowadzaja czy padaki do remontu ?
Bo porzadnym uzywkom robi sie tylko porzadny przeglad i OK.

Pozdrawiam, Leszek

na górę