Szukam podstawki centralnej do TDM 850 z 1992 roku

Kefas kefas123WYTNIJTO@poczta.onet.pl

Witam

Tak jak w temacie, czyli szukam centralnej podstawki do TDM'a 850 z roku 1992.

Jakby si komu w garau co takiego walaoi byo niepotrzebne,
lub mia ochot sprzeda/pozby si, to zapraszam na priv.

Pozdrawiam
Kefas + TDM 850 '92
Wa-wa zone

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

DCtor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,
Tak jak w temacie, czyli szukam centralnej podstawki do TDM'a 850 z roku
1992.
jesli moge cokolwiek zasugerowac to zapomnij o tej podstawce.
Po pierwsze jest w zasadzie nieosiagalna
Po drugie jak juz ja dostaniesz i zalozysz to pierwsza rzecz jaka zrobisz
bedzie... odkrecenie tej podstawki.
Tylko orginalna podstawka Yamay do czegokolwiek sie nadaje ale ta jest
_absolutnie_ nie do dostania. Wszelkie inne typu H&B czy innych firm bardzo
zmniejszaja przeswit moto i baaaaardzo szybko przycieraja w zakretach - a od
tego do szlifu juz tylko krok (hardcorowcy nie wtracac sie do dyskusji :-).
Do tego koszt takiej podstawki jest spory a zeby na nia wciagnac krowe zwana
TDM trzeba batalionu chlopow. Do serwisowania w domu kup sobie podnosnik pod
wahacz (polecam ten za 98zl z motoakcesoria.pl - mam, sprawdzilem i przy TDM
sie sprawdza doskonale - link:
http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?cPath=178_506&products_id=21936&osCsid=ce2ec1ea5e6b04ea1153fa07e603be16) a
na trasie dasz sobie rade i bez centralki.

A tak swoja droga napisalem im komentarz do tego podnosnika, a pozniej sie
okazalo ze go zacytowali jaka reklame w opisie - powinienem sie zglosic po
tantiemy ;-)

Vive valeque
DCtor
byl Red Pasek EX500 '89
byla YaMucha TDM850 3vd '93
jest miejsce w garazu :(
bedzie VFR800Fi juz niedlugo coraz blizej...

Kefas kefas123WYTNIJTO@poczta.onet.pl

na trasie dasz sobie rade i bez centralki.

Witam

Moe i tak. Dziki za opini, faktycznie jak gdzie na zdjciach w sieci
przyjrzaem si jak wyglda to z centralk, to sprawia wraenie, e moe
ogranicza troch skadanie sie w zakrty. Chciaem j kupi wanie do smarowania
acucha w zasadzie.

Przy okazji pytanie do was. Jest co le ustawione w elektryce, gdy w poprzednich
motocyklach miaem tak, e silnik mi gas jak wrzucaem bieg i miaem rozoon
stopk, a tu jest tak jako dziwnie, e jak stopka boczna jest rozoona to nie
odpal silnika a jak jest wczony silnik, to po rozoeniu bocznej stopki od
razu ganie. Mylaem, e moe co nie tak jest z wykryciem luzu, lecz kontrolka
luzu zapala si normalnie, wic pytanie do was: Gdzie moe tkwi problem ?

Pozdrawiam
Kefas + TDM 850 '92
Wa-wa zone

--
[...]

Widzisz opinia moja o centralnej stopce wynika nie tyle z dowiadcze, co z
rozmw z wacicielami tego wynalazku. Wszyscy odradzali niefabryczne.
Zreszta poczytaj sam na www.tdm.pl a jesli angielski nie jest ci obcy to
www.carpe-tdm.net - to prawdziwe skarbnice wiedzy o TDM. W zasadzie wniosek
wypywa z tych rozwaa jeden ktos kto ma centralke uywa jej zim do
parkowania moto, a na sezon odkreca zeby nie przeszkadzaa. Dlatego wlasnie
polecam podnosnik pod wahacz - taniej i wygodniej, a jak pocwiczysz to
nawet bez specjanej sily mozna TDM poderwac.

Vive valeque
DCtor
ex EX500A2
ex TDM850 3VD
VFR800Fi - zadatkowana :-D .onet.pl

marvin #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "Kefas" napisal...

[...]

Czyli tak jakby do modulu caly czas dochodzila informacja o zapietym biegu.
Skoro kontrolka dziala dobrze no to albo problem w samym module albo przerwa
w polaczeniu z czujnika do modulu. Tak mi sie zdaje przynajmniej :)

ps. a zapalac mozesz normalnie?

Pozdrawiam
marvin
xj600s

Kefas kefas123WYTNIJTO@poczta.onet.pl

ps. a zapalac mozesz normalnie?

Tak, jeeli mam zoon stopk boczn, to motocykl odpala normalnie.
Co najwyej si zaleje, co raz mi si zdarzyo.

Pozdrawiam
kefas + TDM 850 '92
Wa-wa zone

--