Szukam b

marcin m3033@WYTNIJseTOwp.pl

Cze,

Po roku doszedem do adu z koncepcj tyu mojej CB750 '82. Szukam botnika zblionego do tego:
http://allegro.pl/blotnik-tylny-9-harley-bober-drag-i2519090784.html
Istotny jest spaszczony przekrj i szeroko midzy 17,5 a 23 cm (im bliej 23 tym lepiej). Ten jest idealny ale za drogi, poza tym potrzebuj mniej wicej 1/3 jego dugoci. Moe by zechany - podrdzewiay, pogity, z dziurami, oczywicie w granicach pozwalajcych na odratowanie.
Moe kto ma w graciarni albo chocia naprowadzi mnie od jakiego modelu szuka, bo oglne zapytanie do allegro wywala 133 strony wynikw, gwnie plastikw, a prby uscilania jako sabo mi wychodz.
--
Dziki z gry i pozdrowienia,
marcin

marcin m3033@WYTNIJseTOwp.pl

Ha, chyba znalazem trop:
http://allegro.pl/blotniki-blotnik-tloczony-kolo-13-14-c-tandem-i2584376845.html
:)
Botniki do przyczepek - szeroka gama ksztatw i rozmiarw, ceny w porzdku, nic tylko apa si za wycinark i migomat :)
--
pzdr,
marcin

na górę