Suzuki Gsxr 600 k1 pusta r

calibrateam1989 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Witam mam problem.Kupiem motocykl w ktrym ze strony sprzega nie ma koncwki ani odwanika moe mi ktos doradzi co mam kupi eby to zrobi?i jak sie zabra do tego.
Z gry dziekuj

Tmek T#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "calibrateam1989" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl> napisa w
wiadomoci news:1e02e3b8664552da4b4abdebf1e3e442$1grupy.scigacz.pl...
Witam mam problem.Kupiem motocykl w ktrym ze strony sprzega nie ma
koncwki ani odwanika moe mi ktos doradzi co mam kupi eby to zrobi?i
jak sie zabra do tego.
Z gry dziekuj

Ulatwienie. po drugiej stronie kierownicy jest to co chcesz kupic. Poszukaj
podobnego.
Jak sie zabrac. Wpisz allegro.pl i poszukaj.

Prosze bardzo
Tmek

James #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"calibrateam1989"  wrote...

[...]ze strony sprzega nie ma koncwki ani odwanika [...] co mam kupi eby to zrobi?i
Odpowied: kupi kocwk i odwanik.

[...] jak sie zabra do tego.
Rozsdnie... ale chyba ci nie grozi

--
James

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2014-07-25 11:59, calibrateam1989 pisze:
Witam mam problem.Kupiem motocykl w ktrym ze strony sprzega nie ma
koncwki ani odwanika moe mi ktos doradzi co mam kupi eby to
zrobi?i jak sie zabra do tego.
Z gry dziekuj

Wane, eby faktycznie by to odwanik, a nie aluminiowa ozdbka do przykrcenia jako zamiennik. To musi way, eby zmniejszy drgania kierownicy pochodzce od silnika.

--
MN

na górę