Suzuki GSX 600 F 1998r

bartek8787 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl

Witam mam taki problem postanowiem zapali motocykl po zimie, to e akumlator saby to wiedziaem i podczyem do adowania, motocykl krci ale nie bardzo chce zapali strzela z rury gdy na chwilk zapali po chwili ganie. Jaki moe by problem ? Jest to Suzuki Gsx 600 F z 1998 roku tzw. Jajko

W dniu 2015-03-09 o 21:53, bartek8787 pisze:
Witam mam taki problem postanowi

bartek8787 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl

Ale chocia by podpowiedzia co zrobi eby odpali ?

W dniu 2015-03-10 o 17:55, bartek8787 pisze:

Ale chocia

Gof #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

bartek8787 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

Daj kranik na PRI, krcc rozrusznikiem dodawaj lekko gazu. Jak odpali to
przestaw kranik z powrotem na ON.

--
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
http://motogof.tumblr.com/

na górę