Suzuki Dr 125 Se 1997r PROBLEM Z ODPALENIEM!

Piker95 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Witam,mam problem z moj Dr-k.Wymieniem w niej acuszek rozrzdu,link gazu,krciec.Motor nie chce odpali.Nie mam pojcia czemu.Iskr ma.Paliwo dochodzi.Nie mam pojcia co go boli..POMOCY!

HusqvarnaSMR #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

A przypadkiem rozrzdu nie przestawiles?

Piker95 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

HusqvarnaSMR napisal

A przypadkiem rozrzdu nie przestawiles?

Witam.rozrzad jest jak najbardziej ok.w silniku jest wszystko na miejscu.Iga.Nie mam pojecia co go boli...Kreci rozrusznikiem,silnik robi sie cieply a nie chce zaapac.

Piker95 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Piker95 napisal

HusqvarnaSMR napisal

A przypadkiem rozrzdu nie przestawiles?

Witam.rozrzad jest jak najbardziej ok.w silniku jest wszystko na
miejscu.Iga.Nie mam pojecia co go boli...Kreci rozrusznikiem,silnik robi
sie cieply a nie chce zaapac.

Nawet sprawdzaem modu.dalej to samo.

Seoman #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Piker95"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:0fd64e3daabc451d9f9e94020f4af7b6$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
Nawet sprawdzaem modu.dalej to samo.

Miaem nie reagowa, ale przecie tego nie da si czyta. Czowiek, zostawiaj Ty, prosz, jedn spacj po kropce i przecinku. Fajnie te byoby po tej kropce zaczyna nowe zdanie wielk liter.

Pozdrawiam,
Seoman

na górę