Suzuki LS 650 SAVAGE, porad

Łukasz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam!
Chc kupi Savaga z pocztku lat 90-tych, poradcie mi na co zwrci uwag.
Co z przebiegami rzdu 40 ty km?
Pozdrawiam!

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "ukasz" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

Chc kupi Savaga z pocztku lat 90-tych, poradcie mi na co zwrci uwag.

Na to czy sie zmiescisz na tym moto.

Co z przebiegami rzdu 40 ty km?

Remonty silnika sa tanie.  To w koncu singel.
Acha, sprawdz ile kosztuje pasek napedowy...

Hinek
Deauville i inne

Uytkownik "ukasz"  napisa:
Witam!
Chc kupi Savaga z pocztku lat 90-tych, poradcie mi na co zwrci
uwag.

Spytaj czy juz robiono glowice czy tez musisz sobie zrobic ja sam :)

Co z przebiegami rzdu 40 ty km?

To nie jest moto wyczynowe i przy tym przebieu powinno byc (poza glowica
ktora jest slabym punktem Savage) jak najbardziej w porzadku.

Łukasz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Spytaj czy juz robiono glowice czy tez musisz sobie zrobic ja sam :)

A jeli idzie o remont gowicy, to starczy samo dotarcie zaworw z
ewentualn ich wymian czy co jeszcze?

James jamesik@NOSPAMvp.pl

"ukasz" wrote...
Witam!
Chc kupi Savaga z pocztku lat 90-tych, poradcie mi na co zwrci
uwag. Co z przebiegami rzdu 40 ty km?
Pozdrawiam!

Fajny motorek i ogolnie bardzo malo awaryjny byl dla mnie - mialem dwa.
Wersja 4 biegowa i nowsza 5.
Pasek napedowy jest drogi, ale starcza na bardzo dlugo. Klocki hamulcowe
koncza sie szybciej niz sie wydaje to mozliwe. Jezeli silnik ladnie pracuje
i glowica jest ok, to moto raczej jest w porzadku. Tam po prostu nie ma co
sie psuc ;)
Jak juz bedziesz go mial to mam jedna rade - z przodu na ramie pod bakiem
znajduje sie przekaznik do rozrusznika. W obu moich Savage'ach mialem z nimi
problemy. Zawieszaly sie cholery i rozrusznik nie przestawal krecic po
puszczeniu guzika... nerwowa sytuacja. Warto to sprawdzic i oczyscic.
Pozniej czyszczenie i smarowanie tego robilem ze zmiana oleju.
Powodzenia!

--
James

Łukasz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

[...]