Strzelanie z rury podczas zapalania

Radosław Pytlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam, jestem swiezym uzytkownikiem Kawasaki ZX-9R '00.

Dzis zdazylo mi sie dwukrotnie ze podczas zapalania strzelil mi z rury
wydechowej. Czy to normalne czy tez jest to oznaka koniecznosci ustawienia
zaworow czy wymiany czegos ?
Zalozony jest tlumic MICRON

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Radosaw Pytlik napisa(a):
[...]

pewnie co iskra szwankuje. najpredzej swiece
-- -
robertbig

Radosław Pytlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wlasnie je zmienilem na nowe wczoraj.

Addriano #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Radosaw Pytlik" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Wlasnie je zmienilem na nowe wczoraj.
A e sie tak zapytam profilaktycznie.
Oczywicie po wymiane tych ze swieczek uruchomie motocykl dobrze zagrzae
i zrobie jeszcze rndke co by by napewno prawidowo dogrzany i
przepalony??
I to wszystko oczywicie bez miedzy gaszenia.
Pozdrawiam
Addriano
2xWiEKa 1xZyGzAk

Radosław Pytlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Zagrzalem do 102 stopni az sie wentylator wlaczyl na chlodnicy ale jazdy nie
bylo, za zimno.

marider mariderCUT@go2.pl

Hmmm, nie wiem czy toto samo ale u mnie Micron tez strzela, tyle ze podczas jazdy (zazwyczaj pyka sobie delikatnie przy redukcji). Zalozylem go niedawno i z tego co wyczytalem komputer w moto musi sie sam dostroic i strzelanie ma ustapic, moze masz podobnie w Kawie. U siebie mam K&N dodatkowo (PC jeszcze nie instalowalem bo ustawic toto to nie wiem czy da sie gdzies dobrze w Polsce, jak cos to laptopa z programem do strojenia PC i podlaczeniem ma kumpel wiec ewentualnie gotowa mape sciagne ale hamowni brak w okolicy ;/).

BTW moze ktos wie gdzie to mozna nastroic? Dzieki za info.

Pzdr

PS: Dzis w przedswiatecznym nastroju i przy niezlej pogodzie konczylem sezon 3ci raz z rzedu ;)) Zrobilem jakies 60km, bylo super choc ludzie patrzyli w miescie jak na ufoluda, trzeba mi bylo czerwona czapke choc nalozyc czy cus na kask.. ;))

--
marider
(ex) Flamed R1'03 & .. R1+Micron :)

Dominik Słonecki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

BTW moze ktos wie gdzie to mozna nastroic? Dzieki za info.

w warszawie, u Tomka Kedziora w PP

--
Dominik Sonecki [dawniej: Dominik]
ROZDUBANA FZR 1000 EXUP