Stare motocykle poszukiwane - pilne

Axel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.BEZSPAMU.com

Czesc

Ja tu z krotka, przyjacielska wizyta z pms-u ;-)

A wracajac do tytulu - moja zona obowozi po Pl jakichs turystow i jeden z
nich ja meczy o to, ze szuka jakichs starych motocykli - najchetniej
okolowojennych do kupienia. Moze ktos z Was wie o czyms do kupienia, ew. zna
jakiegos handlarza takim towarem?
Sprawa aktualna tylko do niedzieli, niestety.

Jakby ktos pisal na priv, to najlepiej na axel<malpa>op<kropka>pl, bo polbox
to czesciej lezy, niz dziala...

Pozdrawiam.

--
Axel

newrom #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Axel napisa(a):
Czesc

czesc

okolowojennych do kupienia. Moze ktos z Was wie o czyms do kupienia, ew. zna jakiegos handlarza takim towarem?

Moze allegro ?
Tylko jak on to chce legalnie wywiesc z kraju ?

Transalp XL600v - sprzedam. http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M282167
mail newrom na serwerze poczta kropeczek onet.pl
Tomahawk '2006, blue STringi

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

newrom wrote:
Tylko jak on to chce legalnie wywiesc z kraju ?

a to nie da sie?

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i motr
Krakuf - Elyta Grp

newrom #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kamil Nowak 'Amil' napisa(a):

a to nie da sie?

legalnie, z zalatwiniem wszystch formalnosci ? do niedzieli ?
chyba nie

newrom wrote:
legalnie, z zalatwiniem wszystch formalnosci ? do niedzieli ?
chyba nie

to chyba czy sie nie da?

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i motr
Krakuf - Elyta Grp

newrom #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kamil Nowak 'Amil' napisa(a):

to chyba czy sie nie da?

Art. 59. 1. Pozwolenia na wywz za granic nie wymagaj:
  2)  zabytki, bdce obiektami techniki, niewpisane do rejestru, majce nie wicej ni 25 lat;

Czyli po mojemu mozna jesli uzyska sie zgode, do niedzieli uzyskac zgode. IMHO sie nieda, ale ja nie umie dawac lapowek za przyspieszenie decyzji.
A teraz zamiast kombinowac to napisz jak jest wg Ciebie i/lub prawa .pl    - bo nie zglebialem tematu i moge sie mylic.

newrom wrote:
A teraz zamiast kombinowac to napisz jak jest wg Ciebie i/lub prawa .pl   - bo nie zglebialem tematu i moge sie mylic.

Anieli nie czytales?

--

"newrom" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message

a to nie da sie?
legalnie, z zalatwiniem wszystch formalnosci ? do niedzieli ?

Nieee - nie chodzi o wywiezienie tego do niedzieli, tylko o znalezienie do
niedzieli ;-)

--
Axel

marcin #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

ja mam jak chcesz
http://www.allegro.pl/item136651946_harley_j_1926.html

okolowojenny
zawsze sie ktos tlucze:)

a motocykl chetnie oddam , dla turystow znizka

Aniela

Sky Walker #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "marcin" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa
ja mam jak chcesz
http://www.allegro.pl/item136651946_harley_j_1926.html

idealny na pierwsze moto :)

marcin #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

idealny na pierwsze moto :)

moze byc za duzy ...:)

Aniela

marcin wrote:
a motocykl chetnie oddam , dla turystow znizka

Ty, hamulcy nie ma.

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i motr
Krakuf - Elyta Grp

marcin #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ty, hamulcy nie ma.

a podeszfy?

Aniela

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

marcin wrote:
a podeszfy?

gratis?

wracasz gupku?

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i motr
Krakuf - Elyta Grp

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

marcin wrote:
a podeszfy?

gratis?

wracasz gupku?

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i motr
Krakuf - Elyta Grp

sanczes #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

mam nadziej , e si nie znajdzie i wywie nie uda -
z caym szacunkiem ale co tu jeszcze grabi, niech co zostanie potomnym do
popatrzenia chocia jak nie do pojedenia....

--

cz1982/w drodze do ideau
RF 600r

Musashi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

sanczes napisa(a):
mam nadziej , e si nie znajdzie i wywie nie uda -
z caym szacunkiem ale co tu jeszcze grabi, niech co zostanie potomnym do
popatrzenia chocia jak nie do pojedenia....

masz racj, w Polsce przecie wszystko za bez cen, sprzedajmy
wszystko, ziemie, mieszkania, cay dobytek, a jeszcze najlepiej
oddajmy za free:)) w kocu 1 ju taki jest w Toruniu co wszystko
przyjmuje hahaha;))

Pozdro Jaca

marcin #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

mam nadziej , e si nie znajdzie i wywie nie uda -
z caym szacunkiem ale co tu jeszcze grabi, niech co zostanie potomnym
do popatrzenia chocia jak nie do pojedenia....

to kupuj, jak mowisz za bezcen ...
zreszta dopiero co przyjechal wiec moze i wyjechac

Aniela

na górę