Ssanie Virago 535

mazda #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam.
Kumpela kupia Virago 535 rocznik 88 i zastanawiamy si jak ustawi cigno
ssania eby ssao i eby nie ssao ;)
Do tej pory cay czas jest ustawione "do gry" - motocykl zapala, pracuje,
jest git aczkolwiem nie riozgrzalimy  go jeszcze porzdnie bo nie ma
dokumentw wic jedzi nie lzja:) . Co mnie dziwi - jak ciagn cigno w
d motocykl od razu gasnie i nie chce odpali - tak by nie powinno chyba.
Jak to jets z tym ssaniem w wirakach 535?

--
Mazdah,
trzy setki kawy

Jak to jets z tym ssaniem w wirakach 535?

Witam,

po pierwszym sezonie na 535: z ssania nie korzystaem nigdy. Moto
odpalao
od pierwszego obrotu.

Ostatnio po staniu 2 tygodnie w temperaturze poniej zera (par
dni^_^)
sprzt odpalio przy ssaniu wycignitym do poowy.

Prbowaem na pocztku odpala na ssaniu po 1-2 dniach postoju -
koczyo
si to zalaniem wiec. Odpusciem korzystanie ze sssania i wszystko
grao.

Iru

Virago 535 '96

mazda #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wszystko adnie piknie napisale, ale nadal nie wiem ***** w jakiej pozycji
"kurka" ssanie jest wczone a w jakiej nie :)

Czy gdy odpalasz swoje Virago to na czas krcenia rozrusznikiem pali Ci sie
kontrolka fuel? Nam tak i nie wiem co to oznacza :/

Pozdro
Mazdah

Wszystko adnie piknie napisale, ale nadal nie wiem ***** w jakiej
pozycji
"kurka" ssanie jest wczone a w jakiej nie :)

Ok - bd precyzyjniejszy: ssanie w moim roczniku odpala si porzez
przesunicie dwigni w d; grne pooenie to brak ssania.

Czy gdy odpalasz swoje Virago to na czas krcenia rozrusznikiem pali Ci
sie kontrolka fuel? Nam tak i nie wiem co to oznacza :/

W moim roczniku nie ma ju tej kontrolki. adna z innych si nie
wieci.

Pozdrawiam

Iru

Virago 535 '96

Wieca #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "mazda" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

Zapewne e macie mao wachy. Jest to kontrolka rezerwy.

Co do ssania - u mnie w 87 jest taki wycigany teges - wycignicie powoduje
zaczenie ssania - z reszt wystarczy popatrze na cigno.
Co do odpalania - Virago generalnie pali bez ssania. Ssanie potrzebne jest w
chodniejsze dni, albo gdy motocykl do dugo sta. Po odpaleniu na ssaniu
trzeba odczeka ok. 2 min by silnik zapa troch temperatury. Najpierw
jednak naley sprbowa odpali bez ssania - najwyej z LEKKIM gazem. Ja
osobicie ssania praktycznie nie uywaem.

Przy normalnych temperaturach powietrza, zaczenie ssania moe spowodowa
zganicie silnika. Generalnie naley stosowa je z umiarem, traktujc
raczej jako "dodatkowy gaz" regulowany pynnie, a nie jak typowe ssanie
zoro-jedynkowe.

Wieca
DL 1000 V-Strom - Zjadacz Wrbli
Virago 535 - do oddania w dobre rce

mazda #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Wieca" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Zapewne e macie mao wachy. Jest to kontrolka >rezerwy.

Rzecz jest taka, e wasnie zalalimy wah bo byo mao ale palila wtedy bez
kopotw.

[...]

Nasze ssanie reaguje tk, ze gdy motocykl odpali i sie rozgrzeje kade
delikatne poruszenie cigem w d ( "od siebie" ) powoduje natychmiastowe
zganicie..

Chciaa baba adny motocykl to ma, mwiem, zeby kupia GSa albo GPZta ;)

Pozdrawiam
Mazdah

Jarkos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nasze ssanie reaguje tk, ze gdy motocykl odpali i sie rozgrzeje kade
delikatne poruszenie cigem w d ( "od siebie" ) powoduje natychmiastowe
zganicie..

W kazdym sprzecie (sprawnym) bedzie sytuacja taka sama jak jest ssanie. Gdy
silnik si rozgrzeje to wcisniecie (poruszenie w dol ) powoduje gasniecie
silnika

W mojej Virago po nocy czy tez dluzszym staniu zawsze zapalam na ssaniu (
wycigam cakowicie) jednak kolega ma Virago z '98 i w jego sprzecie nalezy
tylko troche wyciagnac.

JJarkos
Virago 535 '93

cpt. Nemo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

> [...]

> sie  kontrolka fuel? Nam tak i nie wiem co to oznacza :/

Zapewne e macie mao wachy. Jest to kontrolka rezerwy.

To nie jest tylko kontrolka benzyny :) To takze kontrolka ladowania
akumulatora.

[...]

Masz racje, plynna regulacja to podstawa :)
Wazne jest tez poczatkowe ustawienie silnika. Jesli ktos ma zbyt duze
dysze wolnych obrotow, albo za mocno wykrecone srubki od ich regulacji
to ssanie moze byc wogule niepotrzebne ale i zuzycie paliwa jest
wieksze.
Zimny silnik nie powinien zbyt ochoczo odpalac bez ssania a jesli odpala
to sa duze szanse ze nie jest optymalnie wyregulowany.

pozdrawiam, leszek

Tomek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# napisa(a):
Jak to jets z tym ssaniem w wirakach 535?

po pierwszym sezonie na 535: z ssania nie korzystaem nigdy. Moto
odpalao
od pierwszego obrotu.

Jak jest zimno, musz korzysta z ssania. Inaczej krci i nie odpala.
Za nim ruszam to wyczam ssanie i jad ju bez niego krcc troch wicej gazu.

[...]

Nigdy jeszcze nie zdarzyo mi si zala wiec.

D - ssanie, gra - wyczone.
adne kontrolki mi si nie pal.

--
Tomek
Virago 535'93

mazda #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

D - ssanie, gra - wyczone.
adne kontrolki mi si nie pal.

Nawet ta od luzu?

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"mazda" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message

D - ssanie, gra - wyczone.
adne kontrolki mi si nie pal.

Nawet ta od luzu?

Rozmawiasz sam ze soba czy z kims?

--
Pozdrawiam , Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i

mazda #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kefir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Rozmawiasz sam ze soba czy z kims?

Rnie to bywa ;) ale zazwyczaj kasuj te niebieskie znaczki itepe bo jak
kto ma normalny czytnik to rozwijaj mu si wtki nie jeden pod drugim
tylko odpowied na dany post lekko z prawej, cytaty zostawiam zeby byo
wiadomo na co odpisuj.

[...]

Bedac konsekwentnym, skoro w "normalnym" czytniku mozna sobie poczytac,
lekko z lewej, tekst na ktory odpisujesz to po co w ogole cytowac?
Pokornie prosze wziac pod uwage fakt czytania p.r.m. z kilku komputerow,
PDA, smartphones, roznych czytnikow i, co za tym idzie, sortowanie w funkcji
czasu. Do tego istnienie KF-ow, oraz zwykla kulture.

--

[...]

Przyjto do wiadomoci, poprawi si :) Powiedzcie mi jeszcze jak jest z
moimi polskimi znaczkami? Bo pisz od dawna stosujc krzaczki i nikt mi
tutaj jeszcze nie zwrci uwagi na ze kodowanie podczas gdy na innej grupie
mi marudz chocia kodowanie jest takie samo...

Pozdrawiam
mazdah

Tomek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

mazda napisa(a):
Uytkownik "Kefir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:emqrga$vqp$1news.onet.pl...
[...]

pliterki wywietlaj si dobrze, cho w nagwkach nie masz podanego kodowania. oznacza to, e jak kto bdzie mia ustawione domylne kodowanie inne ni polskie, to pewnie zobaczy krzaczki.

cytowanie "Designed for Kefir" ;-)
btw. nawet w programach, ktre pokazuj wtki takie cytowanie uatwia czytanie przy tych bardziej rozbudowanych wtkach.

--
Tomek
Virago 535'93

Tomek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#