Sprawdzone www o pogodzie...?

falco #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siema,

jak w temacie a dokadniej mwic...

Czy kto z Was zna sprawdzajcy si czciej od innych serwis www o pogodzie...?
Zaczynam sie rozjeda troch dalej od komina w p. tygodniu cign na zlot do Litwinw, cho na razie tylko cz trasy na T.Apaczu i chciabym si troch pocieszy co do sprawdzonej prognozy pogody w PL...

Wrki, kule i czarne koty si u mnie nie sprawdzaj... ;)

--
Pozdr! falco
SenNa... Jawa 356 '58 175

Tmek golf1410WWW@op.pl

falco wrote:
[...]

Tu i wybierz model UM http://new.meteo.pl/
Coamps mija sie z prawda.

pzdr
Tmek

marusc #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-05-29 14:48, Tmek pisze:

Tu i wybierz model UM http://new.meteo.pl/
Coamps mija sie z prawda.

Ja tam por

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

kakmar kakmar+#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 29.05.2010 marusc <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

szauek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Tmek" <golf1410WWW@op.pl> napisa w wiadomoci

Tu i wybierz model UM http://new.meteo.pl/
Coamps mija sie z prawda.

Ostatnie 3 tygodnie w Olsztynie sprawdza si COAMPS. Cho uznawany za
gorszy, przewidywa w 85% tak na oko. Dzisiaj si UM sprawdzi jeli chodzi
o deszcz.

szauek

On Sun, 30 May 2010 22:37:05 +0200, "szauek"
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Ostatnie 3 tygodnie w Olsztynie sprawdza si COAMPS. Cho uznawany za
gorszy, przewidywa w 85% tak na oko. Dzisiaj si UM sprawdzi jeli chodzi
o deszcz.

W Krakowie najlepiej sie sprawdza zerkniecie za okno.

Cieszezemoglempomoc.
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego forma som wielcy!

szauek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

Jaki masz model okna?

szauek

KJ Siła Słów KJ@noway.com

szauek pisze:

Jaki masz model okna?

W kraku to on se przez to okragle w pralce patrzy i mu sie sprawdza.

KJ i sloneczna Warszawa po burzy

On Sun, 30 May 2010 23:00:27 +0200, "szauek"
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Jaki masz model okna?

Taki z szybami.

pozdr
newrom i okienny hajtek.
--

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# pisze:
On Sun, 30 May 2010 23:00:27 +0200, "szauek"
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Jaki masz model okna?

Taki z szybami.

no to najwyzsza pka, tansze modele nie maja szyb.
A klamki masz?

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

On Sun, 30 May 2010 23:25:36 +0200, Arni <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

A klamki masz?

Nie. Ale spodobalo mi sie strzelanie, wiec moze sobie kupie!

blur #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "falco" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:htr1d3$c5$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
[...]

Bo najlepsze s urazy powypadkowootocyklowe ,
ja mam stop na burze i kolano na dusze opady
http://www.twojapogoda.pl/

pozdro
blur

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

falco napisa(a):

Korzystam z www.accuweather.com, za namow Malbora wic pretensje do niego.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

duddits duddits@NOSPAMfz6.pl

"Sprawdzone" i "o pogodzie" to pojcia wzajemnie si wykluczajce :)
W tzw. wysokim sezonie (powiedzmy: maj-wrzesie) po prostu jed nie
zawracajc sobie tym gowy.
W plecaku zawsze mam miejsce na kombinezon przeciwdeszczowy.

.... i te syszaem, e new.meteo.pl to jest to :)

--
duddits

Barnaba #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 29 Maj, 18:51, duddits <dudd...@NOSPAMfz6.pl> wrote:

... i te syszaem, e new.meteo.pl to jest to :)

Te modele numeryczne sa fajne, bo ladnie tam wszystko wyglada, jednak
to tylko obliczenia komputerowe. Najlepiej porownywac wiele zrodel
prognoz, sprawdzac zdjecia satelitarne (widac dobrze nadciagajace
fronty i ich predkosc) i radary pogodowe (np. wyladowania
atmosferyczne - widac gdzie burze juz ostro napierdzielaja :). Zrodlem
wielu serwisow i tak sa dane IMGW, wiec sprawdzaj na imgw.pl i
pogodynka.pl plus jakies tam zagraniczne.

Barnaba
VFR 800

szauek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Barnaba" napisa w wiadomoci news:...
[...] sprawdzac zdjecia satelitarne

Polecam http://sat24.com/

szauek

janku janku.SKASUJ@gazeta.pl

http://www.weatheronline.pl/  ( http://www.weatheronline.co.uk/ )
korzystam od wielu lat, bardzo czsto daj rad

janku
3/4 od zielonych chociaz niebieskie

de Fresz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2010-05-29 21:57:27 +0200, janku <janku.SKASUJ@gazeta.pl> said:

http://www.weatheronline.pl/  ( http://www.weatheronline.co.uk/ )
korzystam od wielu lat, bardzo czsto daj rad

Kurna, a ja si mczyem z wetteronline.de (nie znajc niemieckiego ni zw zb) :-/
A sprawdzalno maj cakiem nieza, cho ich uywam gwnie do sprawdzania zahramanicy, w Polsce - ICM.

de Fresz

mk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Meteo.icm.edu.pl jest OK, na krtko moesz sobie popatrze co si dzieje i na co si zanosi:
http://sat24.com/frame.php?html=view&country=pl
Tu jest prognoza
http://131.54.120.150/index.cfm?section=region5day
i tu:
http://ows-public.sembach.af.mil/index.cfm?section=SFCProg
Pdr. M

falco #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dzikuj za tak liczne przykady, na pewno skorzystam. Najgorsze jest jednak to, e jak na razie, to sam mog przepowiada "pogod", bo wci leje, i (pono) bdzie la jeszcze kilka dni... :(

Sezon i tak jest krtki a przez tak aur wyjazd staje pod znakiem zapytania... ech... :(

--
Pozdr! falco
SenNa... Jawa 356 '58 175

na górę