Sportowy wydech do SV 650S - warto?

marta #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Zastanawiam si nad kupnem do mojej nowej suczki sportowego wydechu. Znalazam po internecie prbki jak to cudo potrafi brzmie na SV-ce. Mam   do Was pytanie z jakimi kosztami trzeba si liczy na taki wydech oraz jakiej firmy najlepiej brzmi? No i czy rzeczywicie warto w to zainwestowa bo fabryczny wydech to adnie dudni jak si z gazu spuszcza :-)

Traffic #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM.pl

Uytkownik "marta" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]
:-)

napewno warto, ja mam w swojej R6 koncowke Akrapovica i to dopiero ladnie
dudni przy odpuszczeniu gazu, a nie mowiac juz o basie na wolnych i
przyjemnym 'wyciu' na wysokich lepszego dzieku nie ma :) a mam tez
porownanie z oryginalem bo kolega ma R6 na oryginalnym tlumiku i co tu duzo
sie rozwodzic poprostu nie ma co porownywac ;) zupelnie inna bajka - gorsza

--
Traffic, Swidnica
R6 niebieska

mr #_USUN_TO_@_USUN_TO_#SKASUJTO

[...]

Pare dni temu mijalem sie z sv650s mial na pokladzie Akropovic-a  i powiem
ci ze brzmialo to rewelacyjnie.

Wybor najlepiej ograniczyc do 4 najlepszych marek
:Akropovic,Termignoni,Yoshimura,Arrow.

Przy tych firmach masz pewnosc ze parametry silnika napewno nie pogorsza
sie.

--
mr
gsf600s a8

mr napisa(a):

:Akropovic,Termignoni,Yoshimura,Arrow.

Akra, Yoshi, Termignoni rozumiem, gorna polka cenowa (nie zawsze jakosciowo/akustyczna). Ale Arrow ? A czemu akurat nie Micron, Devil, Vance&Hines, Leo, Shark, Remus i inne marki ? Pytamboniewiem.

Dla mnie akurat najlepiej brzmia amerykanskie marki, np V&H, Speed Products a najlepiej jako "king of wydechy" czyli w systemie Supertrapp :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

Paradise mjaskowiakWYTNIJTO@poczta.onet.pl

> [...]
> jakiej firmy najlepiej brzmi? No i czy rzeczywicie warto w to
> zainwestowa bo fabryczny wydech to adnie dudni jak si z gazu spuszcza

Zawsze warto i do tego bedzie moto wygladalo normalnie ;)

[...]

A Two Brothers czy Leo Vince to niby co??? ;>

--
Paradise
Grupa Lublin

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Musashi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Yoshimure RS-3 mam do pogonienia niedrogo, stan bdb 2 mae ryski

Pozdro Jaca

Pawel Andziak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

mr napisa(a):
[...]

mialem okazje jezdzic SV z podwojnym wydechem IXIL i brzmial bardzo fajnie. wydaje mi sie, ze sa IXILe dedykowane do SV.

--
ganda
Yamaha FZR 1000 Exup '92

Adas #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "mr" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#SKASUJTO> napisa w wiadomoci

[...]

a skad ta pewnosc??????? po zmianie wydechu trzeba mape od nowa robic,
sprawdzic  AFR
a nie zalozyc i ma byc +5KM.

Adas

Musashi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ja jestem zwolennikiem tylko tych 3 marek
Akropovic,Termignoni,Yoshimura, lecz wielkim fanem i jako zawsze tak
si skada, e mam Yoshi;)) kwestia przyzyczajenia chyba i
przypadku:))

Dominik Słonecki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Akropovic,Termignoni,Yoshimura, lecz wielkim fanem i jako zawsze tak
si skada, e mam Yoshi;)) kwestia przyzyczajenia chyba i
przypadku:))

a czemu nie Arrow?? Kiedy pewien zawodnik, ktry przesia si a Akrapovica
na Arrowa baardzo chwali ten wydech pono R1 bya na nim wyranie szybsza
ni na Akrapovicu.

nie widz te przeciwskaza, eby zakupi np. Leovince, czy inny D&D

ale oczywicie Yoshimury s najfajniejsze;)

--
Dominik Sonecki [dawniej: Dominik]
ROZDUBANA FZR 1000 EXUP

Musashi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Nie no pewnie kiedy pamitam jeszcze par lat temu wiele osb a
nawet wikszo kupowaa tak mark jak MIG, ja te nie widze
adnych przeciwskaza do kupna innej marki czy innego wydechu, a co
wicej s ludzie co robi na zamwienie i uwaam, e wcale nie
gorsze od tych z najwyszej pki, jak ju napisaem wyej to
chyba tylko kwestia, przypadku, przyzwyczajenia no i oczywicie kasy
:))

Pozdrawiam Jaca

na górę