Spodnie PADANA a mo

Alti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mierzyem spodnie padana
http://www.padana.pl/katalog/index.php?page=objednat&id=13&category=kalhoty
i mi pasuj. Nie wiem tylko nic na temat jakoci. Warto takie nachy kupi
czy szuka innych producentw.
Chc raczej tekstylne spodnie w okolicach 500pln.
Co bycie polecili?
Wojtek

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Alti" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message
[...]

Padana to swietne ceny i calkiem przyzwoite skory. Co do texow nie mamy*
zdania. Najbardziej bysmy* jednak polecili skory z wyprzedazy w niemieckich
megastore motocyklowych, tyle ze dla jednych spodni nie warto sie tam
specjalnie wybierac. Mylilem sie, po szesciu latach w teksach uwazam skory
za optymalniejsze wdzianko.
Co do marek, w srednio-niskim pulapie cenowym jest tego mnostwo: Hein
Gericke, Held, Vanucci, Polo, Krawehl, w Polsce pularne sa np Modeka,
RetBike, takoz HG, Ixon, Bering i dziesiatki innych.

*) Z pozdrowieniami dla GRUPY ZERO :)

--
Pozdrawiam , Artur vel Kefir ;