Mam wra

Tmek T#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Krzysztof "Mad Max" Laska #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 27.01.2011 12:17, Tmek pisze:

Budyń #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Krzysztof "Mad Max" Laska #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 27.01.2011 13:08, Budy

Budyń #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Rafał Tomaszewski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-01-27 13:17, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:

Ja nie mam ani jednej, ani drugiej, ani te

Krzysztof "Mad Max" Laska #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 01.02.2011 11:27, Rafa

Budyń #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tmek T#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

marider marider_WYTNIJ@go2.pl

W dniu 2011-02-01 15:00, Tmek pisze:

Tmek T#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Andrzej #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

?Uytkownik "Tmek" <T#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Sa obecnie lepsze.

Co Twoim zdaniem jakociowo jest lepsze od GoPro HD. Pytam poznawczo, bo od
kcenia w tym wtku s niewtpliwie lepsi specjalici. Chodzi o film z
szrokim ktem.

--
Pozdrv!
Andrzej

Tmek T#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Andrzej" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

Obecnie na takim pozonie cen pod wzgledem jakosci obrazu GoProHD jest na czele stawki.
Jak pojawi sie cos nowego to moze byc inaczej, ale teraz reszta jest w tyle.

Tmek

Tytus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

*** "Tmek"
Obecnie na takim pozonie cen pod wzgledem jakosci obrazu GoProHD jest na
czele stawki. Jak pojawi sie cos nowego to moze byc inaczej, ale teraz reszta jest w tyle.

Ale z GoPro na kasku (zwlaszcza narciarskim) wygladasz jak teletubis.
A one som popularne podobno tylko w Kraku...

--
       Tytus
ta motorynka

Andrzej #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

?
Uytkownik "Tytus" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Siemka

*** "Tmek"
Obecnie na takim pozonie cen pod wzgledem jakosci obrazu GoProHD jest na
czele stawki. Jak pojawi sie cos nowego to moze byc inaczej, ale teraz
reszta jest w tyle.

czyli od jakiego czasu nic sie nie zmienio

Ale z GoPro na kasku (zwlaszcza narciarskim) wygladasz jak teletubis.

rzadko wida to na filmie :)

--
[...]

W dniu 27.01.2011 16:57, Tmek pisze:
[...]
No patrz, a ja sie tym bawilem, i zamiast prametrow ogladalem co i jak to
potrafi nakrecic.
I contur nie powlala obrazkiem. W czym jest gorszy? Wieksze mydlo optyki na
brzegach, mydlo w szczegolach ktore wynika z kompresji i odszumiania przed
nia, gorzej razi sobie z kontrastowymi scenami, nie jest wodoszczelny.  I
tyle. Sa obecnie lepsze.

Za to GoPro przepala, zupe

W dniu 27.01.2011 22:43, Tmek pisze:

marider marider_WYTNIJ@go2.pl

Tja. Przypominam,

W dniu 27.01.2011 23:33, marider pisze:
W dniu 2011-01-27 23:02, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:
Tja. Przypominam,

Budyń #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Krzysztof "Mad Max" Laska #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 27.01.2011 23:59, Budy

Tmek T#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Krzysztof "Mad Max" Laska #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 28.01.2011 05:06, Tmek pisze:

Andrzej #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

?Uytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w
wiadomoci news:ihsqbc$cso$1news.dialog.net.pl...
Tja. Przypominam, e gosisz tez, jakoby GoPro bia Contour HD na gow.
Na gow. Wyka to, jeli potrafisz.

No dobra. Zdefiniujmy "bicie na gow" jako "proporcje opinii za jednym i
drugim sprztem na czytanych przeze mnie grupach" to GoPro anihiluje
Contoura.
Zadowolony, czy dalej bdziesz sie zachowywa jak fanatyk? Jeli to drugie,
to prosz konkretnie.

--

W dniu 28.01.2011 14:51, Andrzej pisze:
[...]

Mam rozumie, e "proporcje opinii za jednym i drugim sprztem na czytanych przeze mnie grupach" to jest konkret? Omujbosz. Duchy alawy i miszczadeka cigle tu kr. To sorry, ja nie mam takich konkretw. Fanatycznie bd si domaga pokazania filmu z GoPro i nakrconego w *identycznych* warunkach filmu z Contour HD, oraz pokazanie palcem w ktrym miejscu pierwszy bije drugi na gow. Su miejscem na FTP na prbki do porwnania.

P.S. Kodowanie sobie ustaw.
--
Krzysztof 'Mad Max' Laska
http://www.chujwi.co <- presti dla mas

Andrzej #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

?
Uytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:ihukdj$bkc$1news.dialog.net.pl...
[...]

Podaem moj definicj, w tumaczeniu znaczy ona, e tak wybra rynek. Twierdz, e wybra optymalnie, wic za jako i parametry (dostpno, mocowania i akcesoria). W segmencie tego typu kamer, nie ma pewnie jakich zapierajcych dech rnic, ale jak widz po rynku jest GoPro i duuuuuuuuuuugo nic.

[...]

Nic prostszego - nagraj taki film, najlepiej jeszcze na max zblionych ustawieniach w obu kamerach i w rnych warunkach. A dopki nie przedstwisz takiego filmu chyba nie bardzo masz o czym mwi, nieprwada?
Z mojej strony EOT, bo to ju dawno jest NTG.

--

W dniu 28.01.2011 16:28, Andrzej pisze:
[...]

Rynek wybra te iPhone, chocia przez dugi czas nie szo na nim odbiera/wysya MMS, zasig apa tylko wtedy, kiedy si go w specyficzny sposb trzymao, w dodatku nie by wstanie uruchomi dwch aplikacji jednoczenie. Rynek wybra te swego czasu Disco Polo. Dobrze przynajmniej, e w kocu przyznajesz brak "zapierajcych dech rnic".

[...]

Albo nie czytasz tego, na co odpowiadasz, albo nie rozumiesz tego, co czytasz. Pisaem, e nie mam ani jednej ani drugiej kamery, nie zamierzam te w najbliszym czasie mie. Dlatego chtnie skorzystam z opinii ekspertw, o ile bdzie ona poparta konkretami. Z filmikw na YT do ktrych linki podaem nijak nie wynika, e ktra z kamer jest drastycznie lepsza. Moesz udowodni, e tak jest - wystarczy, e podelesz dwa filmy, nakrcone w zblionych warunkach. Ja nie tylko nie mam czym ich zrobi, ale i nie musz. Bo to nie ja pierwszy rzuciem tez, e GoPro bije Contour HD na gow, wic to nie ja musz j udowadnia. A jeli nie potrafisz konkretem poprze tego, co twierdzisz, to nie mam wicej pyta.

--
Krzysztof 'Mad Max' Laska
http://www.chujwi.co <- presti dla mas
http://www.not4u.pl <- koszulki nie dla wszystkich
http://www.riders.pl <- okazje dla motocyklistw

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Fri, 28 Jan 2011 16:28:14 +0100, Andrzej <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]
Mam rozumie

Slaba ta kamera jest.
GoPro bije ja na glowe i kosztuje u nas tyle samo co ta "w promocji"

Ciezko mi to oceniac. Testowalem tylko starsza wersje Contour HD - radzi sobie
ale nie jest idealnie. Poziom kompresji i ekspozycje mozna regulowac po
podlaczeniu do komputera, kamera jednak rzeczywiscie nie lubi polmroku.

Jesli ktos sie zdecyduje to mam dobre rady co do akcesoriow do tej kamery.
- jako zamiennik baterii idealnie nadaje sie Nokia BL-5C, ma identyczne
parametry i wymiary a jest kilka razy tasza
- jako zamiennik adowarki pasuje kada adowarka mini-USB

Tig

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Krzysztof "Mad Max" Laska napisa

On 2011-01-27, Kamil Nowak 'Amil' <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
kamera wpad

Krzysztof "Mad Max" Laska napisa

KJ Siła Słów KJ@noway.com

W dniu 2011-01-27 18:25, Kuczu pisze:

A Jimmi, Odys i reszta posiadaczy harlejuf to pies ?

Ale oni nie pomaluja w czaszki i plomienie.

KJ

na górę