Skrzynia biegow gsx600f -> gsx750f

losiuXS2a2 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam.
Pytanko do znawcow olejakow. Czy skrzynia biegow z gsx600f (stary
model)
podejdzie w calosci bez zadnego motania do gsx750f (rowniez stary
model, silnik R712)?
Sypla mi sie dwojka, skrzyn do 750 za bardzo na aledrogo nie ma,
natomiast skrzynie do
600 trafiaja sie czesto. To jak? Podpasi? Przelozenia te same?
Z gory dzieki za odpowiedzi.

losiuXS2a2 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam raz jeszcze.
Jako, ze chyba nikt nie wie jak to ze skrzyniami olejakowm jest to
pisze raz jeszcze, tyle,ze watek ten sam, co by nie syfic.

Wynalazlem sobie na ebay.de oblupany silnik co to ma pewno sprawna
skrzynie, w zwiazku z czym (wobec totalnego braku
znajomosci jezyka z ogloszenia) mam pewne pytania. Czy mogl by mi ktos
to przeczytac i potlumaczyc po naszemu? Jesli
tak, to (jesli tresc ogloszenia o tym nie mowi) czy mogl by ktos w
moim imieniu napisac ofertodawcy emila z zapytaniem czy
nie poslal by samej kompletnej skrzyni biegow do PL i w jakich kwocie
by to bylo?

link:
http://cgi.ebay.pl/Suzuki-GSX-750-F-GR78A-Motor-Zylinderkopf-Getriebe_W0QQitemZ190255016115QQihZ009QQcategoryZ88482QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Kurde, nie sadzilem, ze zakup skrzyni do starego olejaka to taki
problem (tak , od jajka skrzynia nie pasi, sprawdzalem).
Z gory dzieki za jakakolwiek pomoc.

kacper #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 4 Pa, 15:27, losiuXS2a2 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Silnika
bez rozrusznik - alternator - ganik - pokryw silnika, kiedy silnik
po lewej stronie lekko uszkodzone niektre petwy, dou Motorhalter
jest uszkodzony (moe to byc spawane za dopat), wysyka bez problemu
(z tranzytu wniosek, prosz kod pocztowy )

Laufleistung 29000 km Przebieg 29000 km

Suzuki GSX 750 F Typ GR 78A
Suzuki GSX 750 F typ GR 78A

Baujahr 1989
Rok budowy 1989

das Ersatzteil knnte auch fr die Baujahre 1990 bis 1997 passen,bitte
fragen sie per e-mail an (bitte Baujahr angeben)

czci zamienne mog by wykorzystane dla grup wiekowych od 1990 do
1997 pasuj, naley zwrci sie przez e-mail (prosz poda rok
budowy)

Teile wie Rahmen - Motor - Elektrikteile - Vergaser - Telegabel -
Rder - Tank - Verkleidung - Federbein - Sitzbank,finden Sie im Shop
in der Kategorie GSX 750 F Teile

Czci takie jak ramki - Silnik - czci elektryczne - ganik - Tele
Widelec - Koa - zbiornik - kostiumy  - siedzenia, ktre mona znale
w sklepie w kategorii Czci GSX 750 F

fr Fragen bitte 0171/7714035 whlen
wrazie pytania, prosz wybra 0171/7714035

Ankauf von Unfall-Defekt-Motorschaden-Schrott/Totalschaden-
Gebrauchtmotorrder/Roller/Quad,bitte alles anbieten. Unfall-Defekt-
Motorschaden-Schrott/Totalschaden-Gebrauchtmotorrder/Roller/Quad
zakup, prosz poda wszystko.

Tel.05231/569242 Tel.05231/569242

Fax 05231/58741 Fax 05231/58741

email S#_USUN_TO_@_USUN_TO_# e-mail S#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

To takie tlumaczenie jesli ci cos daje

losiuXS2a2 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

To takie tlumaczenie jesli ci cos daje

Ok, dzieki za zainteresowanie i pomoc:)

kacper pisze:

To takie tlumaczenie jesli ci cos daje

Jakis translator ? Czytac sie tego nie da :)

To ja moze po ludzku:

Silnik bez alternatora, gaznikow, rozrusznika i pokryw. Zeberka po lewej stronie lekko uszkodzone a dolny uchwyt pekniety ale gosc moze pospawac za doplata. Przebieg 29000. Rocznik 89 ale powinien pasowac do pozniejszych (90-97). Pytania (wraz z rocznikiem motocykla) gosc prosi na maila.
Oczywiscie moze wyslac silnik ale dla wyceny kosztow prosi o podanie kodu pocztowego. Ide o zaklad ze do Polski nie zechce wyslac albo cena zabije.

Reszta to pierdoly i reklama. Gosc handluje czesciami i kiedys chyba cos od niego kupowalem.

Harley Davidson FXR-C