Sklepy z ciuchami motocyklowymi w niemczech

Luke #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czy mozecie mi polecic jakies sklepy z odzieza motocyklow w
niemczech. Powiedzmy tak do 150 km od granicy, np w Berlinie. A moze
znacie cos w czechach.

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Luke" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Czy mozecie mi polecic jakies sklepy z odzieza motocyklow w
niemczech. Powiedzmy tak do 150 km od granicy, np w Berlinie. A moze
znacie cos w czechach.

Wystarczy przejecha na drug stron do Goerlitz,jest jeden sklep niele
zaopatrzony- naprawd spory wybr-sam si tam zaopatrywaem w Modek

Monster
BMW R1100S

JTD #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Sat, 8 Dec 2007 21:23:56 +0100, Monster napisa(a):

Wystarczy przejecha na drug stron do Goerlitz,jest jeden sklep niele
zaopatrzony- naprawd spory wybr-sam si tam zaopatrywaem w Modek

Jest taniej ni w polsze?

--
drz400sm

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "JTD" napisa

Jest taniej ni w polsze?

Kurtka wysza jakie 20% taniej,spodnie nie pamitam ile taniej,ale
najwaniejszy by wybr,z kadego modelu pena rozmiarwka i nawet kolory
ktrych u nas wcale nie widziaem.

A to wszystko w sklepie na totalnym zadupiu,takie zaopatrzenie to u nas
jedynie na Motobajzlu widziaem:-(

Monster
BMW R1100S

Luke #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Monster  pamietasz nazwe lub adres tego sklepu? Mi wlasnie chodzi o to
by byl spory wybor. Szukam cos z Dainese lub Alpinastar

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "Luke" < napisal w wiadomosci
Monster  pamietasz nazwe lub adres tego sklepu? Mi wlasnie chodzi o to
by byl spory wybor. Szukam cos z Dainese lub Alpinastar

Wylot na Rothenburg,praktycznie za miastem salonik z motocyklami po lewej
stronie(chyba drugi z kolei).
Bylo duzo texw,co do skr nie pamietam jakie marki mieli,rabat tez mozna
uzyskac:-)

Monster
BMW R1100S

Luke #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ok, dziki bardzo

Crash #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Sat, 8 Dec 2007 10:07:12 -0800 (PST), na pl.rec.motocykle,
obywatel(ka) Luke wypowiedzia(a) takie oto sowa:

Czy mozecie mi polecic jakies sklepy z odzieza motocyklow w
niemczech. Powiedzmy tak do 150 km od granicy, np w Berlinie. A moze
znacie cos w czechach.

http://www.louis.de/_400eb97b9724470d692437ecf21897b7ee/index.php?topic=filialen
Tu masz wykaz sklepw Louisa 3 s w Berlinie

Crash
-=Adres w nagwku zakodowany w ROT-13=-

Mystik mystik@PROTECTIONpo.onet.pl

Czesc