Sklepy motocyklowe

Greg #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Koleanki  i  Koledzy,

Czy moglibycie  poda  mi namiar na sklepy motocyklowe w odzi  ?
Interesuje mnie odzie skrzana i akcesoria so Shadow'a.
Pamitam dawniej sklep na wjedzie do odzi od strony Zgerza, bodaje jedno
skrzyowanie przed Castoram (Wokniarzy/Zgierska).  Kupiem tam kurtk i
spodnie ktre su mi do dzi.  Jutro (sobota) bd w odzi i gdybym
uzyska do Was jakie namiary to postaram si odwiedzi.

Dziki z gry, pozdrawiam,

Greg

Cohen the Barbarian #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Greg" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Witam
[...]
Chyba dawno to bylo:)JUz tego sklepu tam nie ma, chodzi Ci o sklep przy
banku.
Teraz to chyba tylko w Profi na Wlokniarzy przed Tesco, moze Motorport przy
dworcu Kaliska, przy Komforcie. Yamaha na Przybyszewskiego moze ale tego nie
jestem pewien, no i jest LibertyMotors na Maratonskiej;.

Dziki z gry, pozdrawiam,
Nie za ma co, jesli tylko dobre sklepy Ci podalem.

BartekGSX6F, Ave1,8
EL
May the Force be with You
Jack: Because I knew, that you knew, that I knew,
that you knew, that I knew you would cheat!

Greg #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Cohen the Barbarian" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Uytkownik "Greg" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Witam
Czy moglibycie ...
[...]

Dziki serdeczne za pomoc !

Greg

Rzep #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Cohen the Barbarian wrote:

Chyba dawno to bylo:)JUz tego sklepu tam nie ma, chodzi Ci o sklep
przy banku.

Ale ale, nie ma go w tym  miejscu, bo przecie jest na Prchnika i to 10
razy wikszy.

"rzep"

Rzep #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Rzep wrote:
Cohen the Barbarian wrote:

Chyba dawno to bylo:)JUz tego sklepu tam nie ma, chodzi Ci o sklep
przy banku.

Ale ale, nie ma go w tym  miejscu, bo przecie jest na Prchnika i to
10 razy wikszy.

eby nie byo www.bemotor.com.pl

"rzep"

Cohen the Barbarian #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Rzep" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Cohen the Barbarian wrote:

Chyba dawno to bylo:)JUz tego sklepu tam nie ma, chodzi Ci o sklep
przy banku.

Ale ale, nie ma go w tym  miejscu, bo przecie jest na Prchnika i to 10
razy wikszy.
Ano wszystko sie zgadza, ale z tego co pamietam to oni glownie ciuchy
sprzedaja.

na górę