Shadow VT600 Custom DRAG

Shadow VT600 DRAG #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czoem,

witam ponownie wszystkich,

i ponownie przypominam si z moim sprztem, ktry musz zamieni na wgiel
na zim....

moe si jednak kto zainteresuje i kupi - na nowy sezon jak znalaz, w zim
mona odpali i podgrza temperatur w garau ;-)

podaje linka do aukcji na Allegro:

Warto samych dodatkw na tym sprzcie to przeszo 4.000 z (dokupiem
jeszcze co do niego jako super gratisa, oczywicie kolejny chromowany
dodatek).
Nie licz roboczogodzin, ktre przy nim spdziem...

Cena do lekkiej negocjacji, ale moe si okaza e wungla styknie mi tylko
do lutego, wic nie przesadzajcie :))))

W razie pyta, prosz o kontakt
mailowy: #_USUN_TO_@_USUN_TO_#
GG: 11833

Pozdro,
Maciej

Leo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Shadow VT600 DRAG napisa(a):

Cena do lekkiej negocjacji, ale moe si okaza e wungla styknie mi tylko
do lutego, wic nie przesadzajcie :))))

Za taki motocykl  dabym maksymalnie 7280 z. Kada rzecz zuywa
si nie tylko fizycznie ale i modalnie (patrz komputery). I dlatego
nikt nie kupi motocykla miganego 12 sezonw za poow nowego.

pozdrawiam,

Leonard

Zbychu "Belzi" #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

:)

Belgu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Drogo mimo ciekawych dodatkow.
Juz nie wspomne, ze to rocznik 1995, ktory normalnie chodzi po max. 10
000zl.
Ja mam Shadowke podobna i zaplacilem rozsadniejsze pieniadze.

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Shadow VT600 DRAG" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message
[...]

Zbyt czesto sie powtarzasz, nieladnie. Jesli juz musisz to badz sprytny i
dopisz info o wunglu do poprzedniego posta. Ogolnie zas wyglada ze czas
obnizyc cene i pojsc do lasu by pozbierac drewno spadowe. Tylko uwazaj na
endurzystow.
Zdrowka!

--
Pozdrawiam, Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i

Shadow VT600 DRAG napisa(a):

i ponownie przypominam si z moim sprztem, ktry musz zamieni na wgiel na zim....

Alez nie musisz sie przypominac. Juz tyle razy rozbawiles wielu tym swoim sprzetem ze juz kazdy chyba zapamietal. Ktos zainteresowany juz dawno by sie do Ciebie zglosil.

podaje linka do aukcji na Allegro:

Zmien ten tytul bo zenua

Warto samych dodatkw na tym sprzcie to przeszo 4.000 z (dokupiem jeszcze co do niego jako super gratisa, oczywicie kolejny chromowany dodatek).

A kogo to skoro to nadal zwykly Shadow 600 ??

Nie licz roboczogodzin, ktre przy nim spdziem...

Czego ? Chyba czyszczac. Bo te dodatki ktore zalozyles to mozna zamontowac w jeden dlugi wieczor. I wiem co mowie bo ostatnio "ubieralem" znajomego DragStara Classic. Kumpel przyjechal z 2 kartonami dodatkow a po 4 godzinach wyjechal gotowym FullDresserem. I mial wiecej tego niz Ty...

Cena do lekkiej negocjacji, ale moe si okaza e wungla styknie mi tylko do lutego, wic nie przesadzajcie :))))

Do lekkiej ?? Chyba zartujesz...

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

Zbychu "Belzi" #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

generalnie piszc DRAG obraasz goci ktrzy rzebi nad sprzetami wiec
prosze odpu sobie

na górę