Sezon rozpoczety :)

Tytus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

Ale to zolte zapierdala - to tak na szybko po malym smiganiu ale D208 slizga sie na zimno jak po lodzie.
I odpalilo bez czarodziejskich rozdzek z pol obrotu nawet kurna nie musialem we serwisowce paczec gdzie mam benzyne gdzie gazniki a gdzie smar sylykonowy do nacierania - znaczy sie dla amatora sprzet.
I dobrze...
ale nart jeszcze nie schowalem.

--
         Tytus
ta motorynka

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-02-27 20:26, Tytus pisze:
Siemka

Ale to zolte zapierdala - to tak na szybko po malym smiganiu ale D208
slizga sie na zimno jak po lodzie.
Nie dranij,nie miaem nawet czasu sprawdzi czy aku yje,o drobnych wymiankach nie wspomn:-\

--
Tomek
BMW R1100S

Tytus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka
*** "Monster"
Nie dranij,nie miaem nawet czasu sprawdzi czy aku yje,o drobnych
wymiankach nie wspomn:-\

A mialem nawet podjechac do Ciebie - ale troche wstyd mi bylo w bluzie i jeansach po miescie latac :)

--
         Tytus
ta motorynka

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-02-27 20:46, Tytus pisze:

A mialem nawet podjechac do Ciebie - ale troche wstyd mi bylo w bluzie i
jeansach po miescie latac :)

Ee tam,eby widzia moje texy,na szczcie ciepo si robi,bdzie mona opuka z bocka:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Ivam filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm

Uytkownik "Tytus" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:hmbrl4$dnd$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
I odpalilo bez czarodziejskich rozdzek z pol obrotu nawet kurna nie musialem we serwisowce paczec gdzie mam benzyne gdzie gazniki a gdzie smar sylykonowy do nacierania - znaczy sie dla amatora sprzet.

A coz to za cudowna maszyna? A do motorynek w ogole byly serwisowki? Ja nie mialem - musialem do wszystkiego sam dochodzic:(

Ale tak na serio to pozazdroscic! Ja tylko MZ'te wyciagam, bo mam spory kawalek od domu do asfaltu i duza szansa, ze na fazerku bym nie dojechal. Ostatnio koles starym terrano sie utopil na "drodze" kolo mojego domu.

--
pzdr:
Ivam

KJ Siła Słów KJ@noway.com

Tytus pisze:
Siemka

sezon to sie konczy, pomarancze juz dojrzaly, na poligonie w rembertowie:

http://picasaweb.google.pl/annasmk/Pawel#5442920629164683250

KJ

AlF #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tytus wrote:
[...]

fajnie - a w ogole to sezon sie skonczyl?

Tytus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

*** "AlF"
fajnie - a w ogole to sezon sie skonczyl?
***KJ
sezon to sie konczy, pomarancze juz dojrzaly, na poligonie w rembertowie:
http://picasaweb.google.pl/annasmk/Pawel#5442920629164683250
KJ

No przeca pisalem zem amator - kurna tak prazy ze chyba tez sie przejade na ten poligon...

--
         Tytus
ta motorynka

Alex D. B. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Tytus" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:hmbrl4$dnd$1inews.gazeta.pl...
Siemka

sezon fakrycznie rozpoczety.
na rozgrzewke petelka waw-pia-g.kal-konst-waw, po drodze jakies 20 jednosladow.
przetrzymala nas zima ;-)

Alex.

On 27 Lut, 20:26, "Tytus" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Siemka

Ale to zolte zapierdala - to tak na szybko po malym smiganiu ale D208 slizga
sie na zimno jak po lodzie.
Kiedy wiosenny przegl

LukeB #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

No i niebieski Trampek doczekal sie swojego pierwszego sensownego
przelotu.
Traska na rozgrzewke - W-wa - Zalesie Gorne - Kazimierz Dolny i z
powrotem. W druga strone bylo juz po zmroku i troche pizgalo, ale
generalnie dalismy rade. Jak sie nie ochlodzi z powrotem to mozna
latac. :] Tylko to kur**skie bloto, swiezo wypicowany motong i po
jednym lataniu caly w brazowe ciapki!

--
Lukasz B
Transalp XL650V, WAW

dmk d_m_k_NOSPAM#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

LukeB pisze:
No i niebieski Trampek doczekal sie swojego pierwszego sensownego
przelotu.
Traska na rozgrzewke - W-wa - Zalesie Gorne - Kazimierz Dolny i z

270km dzis, Wwa - Kazimierz Dolny prawa strona Wisly, powrot lewa
pozdrowienia od szarej f650 z kazimierskiego rynku ;)

daje rade, ale troszke cieplej by byc moglo - mimo wszystko

--
Lukasz B
Transalp XL650V, WAW

pzdr
dmk
f650gs

LukeB #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

No prosze, widze sami swoi na trasie.
Pozdrowienia dla szarej F650GS od niebieskiego Trampka :)

--
Lukasz B
Transalp XL650V, WAW

sted #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Feb 28, 9:17pm, dmk <d_m_k_NOSP#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

270km dzis, Wwa - Kazimierz Dolny prawa strona Wisly, powrot lewa
pozdrowienia od szarej f650 z kazimierskiego rynku ;)

to w kocu mona? jak ostatnio tam byem (rok albo i dwa temu) to
panowie policjanci dzielnie wypisywali mandaty i motocyklistw z rynku
usuwali.

sted
sv1000s k5

sted pisze:
[...]

nie pytalem  ;)
jak przyjechalem stalo juz kilka maszyn, postawilem sie obok
w tzw miedzyczasie przewinelo sie jeszcze kilka sztuk

obecnosci panow policjantow nie stwierdzono

pzdr
dmk
f650gs

LukeB #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

obecnosci panow policjantow nie stwierdzono

Potwierdzam, bylem tam rowniez w zeszlym roku, za kazdym razem
motocykle staly ok 2h, nikt sie nie czepial. Moze sie fartnelo.

Moze Ci gumka od majtek lekko bokiem puszcza?
To by tlumaczylo brazowe ciapki...

U mnie akurat ok, ale moze ktos przede mna jechal i mial problemy z
tylnim uszczelniaczem zaworowym. Wole nie wiedziec.

--
Lukasz B
Transalp XL650V, WAW

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#