Sezon ogorkowy

Jacek Czerwinski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Joanna Krupa

Modelka przyrzeka, e nigdy nie umwi si z mczyzn, ktry ma w swojej szafie zwierzc skr.

Czyli texy gr

Drutek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jacek Czerwinski pisze:

Czyli texy gr

Do pierwszego wyjebania i zostawienia swojej skry na asfalcie. To tak, texy gra.

DR
--
klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
Zoty Felkowski Braincap'07

(pj) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Drutek pisze:
Jacek Czerwinski pisze:

Do pierwszego wyjebania

Krupy?

pj
gsx1300r

kocyk kocyx@ZZZriders.pl

Drutek wrote:
Jacek Czerwinski pisze:

Czyli texy gr

Do pierwszego wyjebania i zostawienia swojej skry na asfalcie. To tak, texy gra.

Szajs miales, nie texy. Ja szlifowalem z Hanka przy ponad pace, Hanki portki byly z szajsu i juz ich nie ma, reszta byla z cordury 300-500, i po drobnych naprawach latamy w tych ciuchach dalej. Wczesniejszych paciakow przy 40 to nawet nie licze. Takze jak tex, to porzadny.
K.14.

Artur Zabroński #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 29 Lip, 21:18, kocyk <ko...@ZZZriders.pl> wrote:

[...]
Jest gdzie moe jakies porwnanie materiaw i ich wytrzymao?

--
Artur

kocyk kocyx@ZZZriders.pl

Artur Zabroski wrote:
[...]

Tak, tu: jak jest grubszy i firmowy, to jest lepszy.
Napisalem, cordura od 300 daje rade bardzo, a jak beda wstawki z 500 w newralgicznych miejscach to juz wypas. Cordura 200 ujdzie, cordura 100 i corduropodobne moga nie dac rady wytrzymac pojedynczego szlifa.
K.14.

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Wed, 29 Jul 2009 21:42:22 +0200, Artur Zabroski  <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]
[...]

http://www.motoport.com/save-your-hide - ale nie podaj rda
Kojarz tego typu tabelki te z innych miejsc.

O, tu jest inny test:

http://www.trainwreckstudios.net/abrasion/road.html

Artur
--
Leszek 'Leslie' Karlik

Drutek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

kocyk pisze:
Drutek wrote:
Jacek Czerwinski pisze:

Czyli texy gr

Do pierwszego wyjebania i zostawienia swojej skry na asfalcie. To tak, texy gra.

Takze jak tex, to porzadny.

Tex to szajs, niewane czy miaem paciaka czy nie.
Takie jest moje zdanie.

DR

--

lesor lesor@NSop.pl

Drutek wrote:
kocyk pisze:
Drutek wrote:
Jacek Czerwinski pisze:

[...]

Za pol roku powiesz ze skory bez fredzli sa szajse?
rotfl
Poza tym te Twoje kombi jest o dupe potluc. Kup se porzonne, jednoczesciowe,
z garbem i karbonem. To chroni.

--
pozdrawiam, lesor
CB1300 /Rossynant/

Drutek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

lesor pisze:

Za pol roku powiesz ze skory bez fredzli sa szajse?
rotfl
Poza tym te Twoje kombi jest o dupe potluc. Kup se porzonne, jednoczesciowe,
z garbem i karbonem. To chroni.

Zawsze byem zwolennikiem skry. Nie wazne czy z fredzlami czy bez.
WYDAWAO mi sie, e tex jest dobry na lato, pod katem terminki i komfortu.
Ale jednak zdrowie najwaniejsze.
Jak bede musia latac w upaach powyej 25 stopni (jako z wiekiem maleje tolerancja na wysze temperatury), ubiore zboroje i wszyskie ochraniacze na nogi, a na to t-shirt i lekkie spodenki :).
Kombi z garbem to nie w moim stylu....
Moze na tor tak, ale na ulice??

DR

--

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisa w wiadomoci
Wczesniejszych
paciakow przy 40 to nawet nie licze. Takze jak tex, to porzadny.

Kocyku, e tak niemiao zapytam: to ile razy ju si wyjebae na
motongach? Tak oglnie.

--
Grzybol

Don Pedro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

kocyk pisze:
Drutek wrote:
Jacek Czerwinski pisze:

[...]

Zgadzam si. Kilka adnych razy na XL-ce szlifowaem po asfalcie w Cordurze i ani razu si nawet na wylot nie przedara. Producent - zwyka UTIKA z Intermotorsu.

pozdr
DP
TL-S

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Don Pedro" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

Nastpny wyjebywacz? :-) Jak czytam takie posty to se myle, e niektzy to
jed tylko po to eby si wyjebywa:-)

--
Grzybol

Ireneusz Dyła #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Grzybol" napisa w wiadomoci
Uytkownik "Don Pedro" napisa w wiadomoci
[...]

Tak trudno Ci zrozumie, e na sezon to jeden szlif dla higieny mus mie?
Jak to si koczy to ju zupenie inna sprawa. Czasem si amiesz, a czasem
cierasz. I w obu przypadkach jest bez znaczenia czy to tex czy skra.
Problem jest tylko taki czy mona tych ubra uy do nastpnego szlifu.
Jako rednioroczny wyjebywacz mog powiedzie, e zdarzyo mi si
upa na asfalt w dinach przy 50 km/h i nie miaem ladu, a przy 80km/h
w zych okolicznociach omc wyprawibym na tamten wiat on i siebie,
przy czym na obu kombi te nie ma praktycznie ladu gleby.
W texach jest tylko problem podwinicia w szlifie le zapitych, albo
lunych  mankietw, bd caej kurtki.

Pozdrawiam
Irek i ktm-y

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Ireneusz Dya" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
:-)
Tak trudno Ci zrozumie, e na sezon to jeden szlif dla higieny mus mie?

Dziki za tak higien:-) Jeden szlif w yciu to rozumiem - oby nie ten
ostatni:-) Ale co sezon? I to czasem kilka razy? To moe Wam chopaki te
mae boczne kka s potrzebne??? :-)

--
Grzybol

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl

Grzybol napisa(a):
[...]

A moze po prostu oni jezdza? :) Albo - jezdza mniej zachowawczo. W przeciwienstwie. Na przyklad w przeciwienstwie do mnie.

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "zbigi" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl> napisa w
wiadomoci news:h50gb2$9v7$3news.onet.pl...
A moze po prostu oni jezdza? :) Albo - jezdza mniej zachowawczo. W
przeciwienstwie. Na przyklad w przeciwienstwie do mnie.

Te jed. Duo. Co oznacza "zachowawczo" ? Jedzi si tak, eby dojecha
do celu i nie wyjeba si, nikogo nie zabi, nie zniszczy sprztu, nie
poama se rk etc. Jak kto lubi jazd ekstremaln to oczywicie na torze i
tam wyjebki s wskazane. Ale tu piszemy o jedzie na drogach publicznych.
Czy jedc puszk i robic ni rednbio rocznie 20-30 ty kkm bez
rozjebania jej i siebie, te napiszesz, e jedzi kto zachowawczo? To jak
nie jest zachowawczo? Na krawdzi ryzyka, po to, eby kogo czy siebie
zabi? Nie ma tu znaczenia czym si jedzi: motong, pucha, rower, wrotki.
itd. Na kadym z tych sprztw jedzi si po to eby jecha. Nie wypierdala
si. Jak to jest niezachowawczo jak moesz rozwin, bo nie rozumiem...

--
Grzybol

Drutek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Grzybol pisze:
  Na kadym z tych sprztw jedzi si po to eby jecha. Nie wypierdala
si. Jak to jest niezachowawczo jak moesz rozwin, bo nie rozumiem...

Jak co kapelusznik wyjedzie - to zrozumisz.

DR

--

Uytkownik "Drutek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Grzybol pisze:
Na kadym z tych sprztw jedzi si po to eby jecha. Nie wypierdala
si. Jak to jest niezachowawczo jak moesz rozwin, bo nie rozumiem...
Jak co kapelusznik wyjedzie - to zrozumisz.
DR

Kapelusznik mi wyjeda rednio 2 razy dziennie. Nie rozumim.

--
Grzybol

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Grzybol napisa(a):

[...]

Normalnie pierszy raz sie z Toba zgadzam :) Nie kumam chwalenia sie kto ile razy wyjebal na sezon :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Kamil Nowak 'Amil'" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:h56eck$rck$1mx1.internetia.pl...

[...]Nie kumam chwalenia sie kto ile razy wyjebal na sezon :)

To ze ktos ma odwage sie przyznac jeszcze nie oznacza chwalenia zas innym moze pomoc. No.

Drutek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Grzybol napisa(a):

[...]

Ale kto sie chwali?
Toc do ujma na honorze i wstyd.
Mysle ze poprzednikom chodzio tylko oglnie o to ze na moto sie wypierdzielasz o wiele czesciej niz masz jakies zdarzenia drogowe w samochodzie.
Bo czy znjadziesz takiego ktry rzuci kamieniem i powie ze sie niewyjebaszy?
Grzybkl nie jest tu akurat autorytetem.

DR

--
klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
Zoty Felkowski Braincap'07

Tytus z Fabryki fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl

Siemka

***Uytkownik "Drutek"
Mysle ze poprzednikom chodzio tylko oglnie o to ze na moto sie
wypierdzielasz o wiele czesciej niz masz jakies zdarzenia drogowe w
samochodzie.

Niom moze... ale czasem odnosze wrazenie ze wyjebywanie to takie troche
preclowe kombatanctwo jest...
Ja wole uczyc sie na bledach - ale innych i raczej staram sie nie stosowac
terapi wyjebowej. Moze nie higeniczny jestem ale moto cale i ja tez
odpukac...

--
    T i te
(te najszypsze)

de Fresz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2009-08-03 13:54:41 +0200, "Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> said:

Ja wole uczyc sie na bledach - ale innych i raczej staram sie nie stosowac
terapi wyjebowej. Moze nie higeniczny jestem ale moto cale i ja tez
odpukac...

Kady normalny si stara. No dobra, ci od latania w bocie maj czasem inaczej, ale to inny gatunek. Tylko nie zawsze wychodzi. Tobie zawsze si udao? S tacy, co po prostu wiedz, e im si czciej nie udaje, ni innym - np. z raz w sezonie. Maj zaoy wosiennice i pejczem po plecach?

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Tytus z Fabryki fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl

Siemka

***Uytkownik "de Fresz"
Kady normalny si stara. No dobra, ci od latania w bocie maj czasem
inaczej, ale to inny gatunek.

Tych pomijam, podobnie jak zawodowo sie wyjebujacych czyli stunterow
kaskaderow etc...

***Tylko nie zawsze wychodzi. Tobie zawsze
si udao?

Wyjebalem sie 2 razy w zyciu, oba z nie swojej winy oba w wieku nastoletnim
:) i wiem ze dzis nie doprowadzilbym do tych sytuacji bo obie mozna bylo
przewidziec. A w sumie nie bylo az tak groznie bo w obu przypadkach
pojechalem dalej o wlasnych silach.

***S tacy, co po prostu wiedz, e im si czciej nie udaje, ni innym -
np. z raz w sezonie. Maj zaoy wosiennice i pejczem po plecach?

Kapuje, ale teorie ze choc raz w roku trzeba powiny byc karane - chocby i
tym samobiczowaniem :).

--
    T i te
(te najszypsze)

Ireneusz Dyła #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Tytus z Fabryki" napisa w wiadomoci

***Uytkownik "de Fresz"
[...]

A co si tak najey ;-)?
primo: by to wstp do porwnania ciuchw,
a drugie primo...mniejsza o to

   T i te
(te najszypsze)
....no wanie

PS1. Ja si nie zastanawiam na tym CZY tylko KIEDY i imo tak mi jest
atwiej jedzi, a to ju jest praktyka a nie teoria :-)
PS2. Nie jest to oczywicie powd do dumy, raczej si tego wstydze,
e nie potrafie jedzi, ale z drugiej strony wielu rzeczy nie potrafie
sobie
odmwi

Pozdrawiam
Irek i ktm-y

de Fresz defresz@NOSPAMo2.pl

On 2009-08-04 08:40:26 +0200, "Ireneusz Dya" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

PS2. Nie jest to oczywicie powd do dumy, raczej si tego wstydze,
e nie potrafie jedzi, ale z drugiej strony wielu rzeczy nie potrafie
sobie odmwi

Jeden kolega ma w sigu: "Nie potrafi jedzi, ale... lubi!" ;-)

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Tytus z Fabryki fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl

Siemka

***Uytkownik "Ireneusz Dya"
A co si tak najey ;-)?

A emota zauwazy??? bo ja tak.

***primo: by to wstp do porwnania ciuchw,

A to przepraszam...
ale texy sa chujowie bo sie telepia przy szybszej jezdzie i mnie irytuja.

*** a drugie primo...mniejsza o to
No wlasnie ...czy "never say never" mialo byc???

    T i te
(te najszypsze)
....no wanie

No od dawna wiadomo ze zolte jest najszybsze (prawie -czasem niebieskie :) )

*** PS1. Ja si nie zastanawiam na tym CZY tylko KIEDY i imo tak mi jest
atwiej jedzi, a to ju jest praktyka a nie teoria :-)

Moze wiecej zastanawiac sie nad jazda a mniej nad KIEDY/CZY

***PS2. ale z drugiej strony wielu rzeczy nie potrafie
sobie odmwi

To tak samo jak ja z kolacja po 20 - cierp cialo jak sie chcialo.

--
    T i te
(te najszypsze)

Don Pedro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

de Fresz pisze:
On 2009-08-03 13:54:41 +0200, "Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> said:

[...]

Dlatego pisaem, e 'na XL-ce'. Szosowym motocyklem to zupenie inna historia.

pozdr
DP
TL-S

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl

Tytus z Fabryki napisa(a):
Siemka

***Uytkownik "Drutek"
[...]

Nie jest. IMO przynajmniej :)
Zauwazylem zreszta, ze raczej ciezko jest sie na publiku przyznac do jakiejs glupiej figury wynikajacej z wlasnego niedbalstwa/lenistwa i zignorowania nauk plynacych z doswiadczen innych. Tak czesto tu opisywyanych :)

Ja wole uczyc sie na bledach - ale innych i raczej staram sie nie stosowac terapi wyjebowej.

Tez wole i tez sie staram. Ale byl czas, ze to nie pomagalo :)

"Drutek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:h56it3$8mp$1nemesis.news.neostrada.pl...
Kamil Nowak 'Amil' pisze:

[...]

Chcesz moze by to przeglosowac? :^] Jak na tytul watka temat wyborny gdyz, tak naprawde, o niczym.

Drutek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kamil Nowak 'Amil' pisze:

[...]

Powiem po hacecjasku: chcesz w ryo?

Drutek
--
[...]

Jest. Nie wyjebaem si nigdy w yciu na motocyklu. Miaem ich
sporo(motocykli). Przejedziem kilkaset kkm. I jed nadal. Nie chcwale
si - po prostu si nie wypierdalam. Przewiduj sytuacje, reaguj, myl.
Tyle. To nie jest trudne:-)

--
Grzybol

Drutek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Grzybol pisze:

[...]

Ja ci wierze :).
Miaes farta do tej pory, moze jak Sir Piernik, dojedzisz do szacownego wieku bez gleby/szlifu/dzwona. Ja Ci tego zycze:)
Mj problem, jak widze, bierze sie ze jezdze w miare regularnie na 4 moto..., w tym jednym HD :)
Musze powiedziec ze paciaki ze swojej winy zrobiem dwa, jeden tydzie temu a drugi 25 lat temu. No gleb parkingowych nie licze :)

Drutek

--

Ja ci wierze :).
Miaes farta do tej pory, moze jak Sir Piernik, dojedzisz do szacownego
wieku bez gleby/szlifu/dzwona. Ja Ci tego zycze:)

Pewnie tak byo. Jednak fartu/fartowi :-) trzeba pomc. Fart to podstawa,
ale jedzi trzeba zawsze tak, eby si nie wyjeba, nie wjeba w jaki
karambol itd. Dotyczy to motorw i samochod jak rwnie furmanek:-)

Mj problem, jak widze, bierze sie ze jezdze w miare regularnie na 4
moto..., w tym jednym HD :)

To nie to. Po prostu jedzisz by moe ostrzej ni potrafisz technicznie
oraz nie przewidujesz sytuacji.

Musze powiedziec ze paciaki ze swojej winy zrobiem dwa, jeden tydzie
temu a drugi 25 lat temu. No gleb parkingowych nie licze :)
Drutek

To w sumie niewiele. Gleba prakingowa, czyli przewrcenie motocykla w wyniku
nieumiejtnego postawienia, na gwnianym gruncie itd si nie liczy. :-)

--
Grzybol

mst #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "mst" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
wiemy, e si nie wy..bae bo je malujesz. za 500 z

Wanie. Perspektywa wydania nastpnych 500 powoduje to, e jed max 40
km/h i zawsze po rwnym. Jak jest niebezpiecznie to schodz z motorka i
przeprowadzam go chodnikiem.

--
Grzybol

mst #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi

Sir Piernik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Grzybol pisze:
....>8
> Nie chcwale si - po prostu si nie wypierdalam.
> Przewiduj sytuacje, reaguj, myl.
> Tyle. To nie jest trudne:-)

Do czasu (tfu odpukac) az Ci sie w Strzelcach Opolskich pod kola wpierniczy malolata na rowerze!!
Tez do tego czasu chwalilem sie ze przez 45 lat sie nie wypierniczylem :(

Sir Piernik
  Betvelwe

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Sir Piernik" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w
wiadomoci news:h57akc$lco$1news.onet.pl...
Do czasu (tfu odpukac) az Ci sie w Strzelcach Opolskich pod kola
wpierniczy malolata na rowerze!!
Tez do tego czasu chwalilem sie ze przez 45 lat sie nie wypierniczylem :(
Pozdrawiam

Oczywicie bior pod uwag tak ewentualno. Codziennie jak wyjedam z
domu. W kadej sekundzie jazdy od 30 lat. I to niezalenie czym jad:
malowanym za 500 motongiem, puszk, rowerem czy furmank:-)

--
Grzybol

On Mon, 03 Aug 2009 12:21:14 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Normalnie pierszy raz sie z Toba zgadzam :) Nie kumam chwalenia sie kto
ile razy wyjebal na sezon :)

Co innego sie pochwalic co se kto w cialo wrazil, nie ? ;P

DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego forma som wielcy!

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# napisa(a):
Co innego sie pochwalic co se kto w cialo wrazil, nie ? ;P

ja przynajmniej wnioski wyciongam!

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

O?;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

William Yelito yelito.SKASUJ@gazeta.pl

Kamil Nowak 'Amil' <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

Normalnie pierszy raz sie z Toba zgadzam :) Nie kumam chwalenia sie kto
ile razy wyjebal na sezon :)

To tylko le o Tobie wiadczy. Zacytuj klasyka:

Suplement - dzwon w perspektywie lansu.

Gleba parkingowa pod pubem motocyklowym (lub na zlocie) - cakowita demolka
image'u i zdarcie mioci wasnej a do samej goej koci. Jedyne, co pomaga
to zmiana moto, stroju i operacja plastyczna lub przeprowadzka do innego
miasta (jedenie na inne zloty).

Gleba parkingowa w obecnoci wiadkw anonimowych - maa demolka image'u,
gbokie przytarcie mioci wasnej. Rozwizanie - nie parkowa przez
nastpne 2 sezony w tym samym miejscu.

lizg - lekki wzrost image'u w trendzie krtkoterminowym, moliwy redni
wzrost image'u w trendzie dugookresowym, jeli oczywicie nosimy te same
ciuchy, co przy lizgu. Uwaga! Jedenie moto ze ladami lizgu wzmaga image
wycznie w trendzie krtkookresowym.

lizg na torze - znaczny, natychmiastowy wzrost image'u a take
dugookresowy przy zachowaniu warunkw z punktu powyej.

Dzwon - kolosalny wzrost image'u w trendzie dugoterminowym, o ile znowu
jedzimy na motocyklu. W trendzie krtkookresowym umiarkowany wzrost image'u
(jeli mielimy opinie zapierdalacza) lub niestety obnienie, (jeli
wczeniej mielimy opinie leszcza).

KJ Sia Lansu

i to wyczerpuje temat.
--
William 'Wie$' Yelito @ Krakuf
"Nawet najdusza podr zaczyna si od jednego kroku"

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

[...]

Te jed. Duo.

Ja tez jezdze. Ale jakos mnmiej ostatnio. I bardziej zachowawczo :)

Co oznacza "zachowawczo" ? Jedzi si tak, eby dojecha do celu i nie wyjeba si, nikogo nie zabi, nie zniszczy sprztu, nie poama se rk etc.

Ueee... Czyli klasyczne mulenie sprzeta po preclowemu? ;)

Jak kto lubi jazd ekstremaln to oczywicie na torze i tam wyjebki s wskazane.

Na torach scigaja sie lalusie - prawdziwy zly rokers upala sprzeta na pasach:P ;)

Czy jedc puszk i robic ni rednbio rocznie 20-30 ty kkm bez rozjebania jej i siebie, te napiszesz, e jedzi kto zachowawczo?

Phi... Co to jest 30 tysi w puszce?

To jak nie jest zachowawczo? Na krawdzi ryzyka, po to, eby kogo czy siebie zabi? Nie ma tu znaczenia czym si jedzi: motong, pucha, rower, wrotki. itd. Na kadym z tych sprztw jedzi si po to eby jecha.

Ale jak jechac? Toczyc sie zgodnie z ograniczeniami i z wawki do wrocka kulac sie 9 godzin na hajabuzie? :)

Nie wypierdala si.
> Jak to jest niezachowawczo jak moesz rozwin, bo nie rozumiem...

Norrrmalnie... Nie zachowujac maksymalnie duzego marginesu bezpieczenstwa. :)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Don Pedro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Grzybol pisze:
Nastpny wyjebywacz? :-)

Nastpny kibord orrior?

Jak czytam takie posty to se myle, e niektzy to jed tylko po to eby si wyjebywa:-)

Polataj na enduro i supermoto, zrozumiesz.

Polataj na enduro i supermoto, zrozumiesz.
DP
TL-S

Nikt tu nie pisa o enduro i supermoto. Chciae dojeba? Nie udao si...

--
Grzybol

Don Pedro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Grzybol pisze:
Nikt tu nie pisa o enduro i supermoto.

Pisa, pisa. XL to takie enduro Hondy. Po niewielkich przerbkach cakiem dobrze latao jako supermoto.

Chciae dojeba? Nie udao si...

Fstszonsajonce...

DP
TL-S

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi

Sybi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Jacek Czerwinski" napisa:
Joanna Krupa
Modelka przyrzeka, e nigdy nie umwi si z mczyzn, ktry ma w swojej
szafie zwierzc skr.

Nie przejmuj sie gupia cipa.
Zapytaj ja z czego zrobione sa jej buty, torebka albo pasek;)
Zremy swinie, krowy, ryby i kurczaki, jajka, kawior i chlejemy mleko.
Ziemia ma pare miliardow lat i odkad istnialo zycie, jedne stwory wpieprzaly
inne, nawet religia tego nie zabrania.
Jak mnie leczy takie pitolenie!
Ja swoja skore trzymam w garazy a nie w szafie, moze byc?;))
Sybi
Straszyn
Super Blackbird

Tytus z Fabryki fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl

Siemka

***Uytkownik "Sybi"
Ja swoja skore trzymam w garazy a nie w szafie, moze byc?;))

Czekaj niech sie Boguska dowie :) :) :)

--
    T i te
(te najszypsze)

Sybi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Tytus z Fabryki" napisa:
Czekaj niech sie Boguska dowie :) :) :)

Cicho! Nie krzycz tak;))
PS. Kiedy nad morze przyjedziesz? Mamy wolna chate przez
prawie caly sierpien a za tydzien spotkanie u Darassa
na jago nowej chacie, moze bys ruszyl w koncu dupe?:)
Sybi
Straszyn
Super Blackbird

Tytus z Fabryki fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl

Siemka

*** "Sybi"
.. Kiedy nad morze przyjedziesz? Mamy wolna chate przez prawie caly sierpien
a za tydzien spotkanie u Darassa na jago nowej chacie, moze bys ruszyl w
koncu dupe?:)

Mowisz i masz...jestem w piatek wieczorkiem - chyba ze mnie hausgestapo nie
pozwoli.

--
    T i te
(te najszypsze)

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jacek Czerwinski napisa(a):
Joanna Krupa

Przepraszam, ja nietutejszy. Kto to jest Joanna Krupa? I czym jezdzi? Chinskim skuterkiem?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

On Thu, 30 Jul 2009 09:13:20 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Przepraszam, ja nietutejszy. Kto to jest Joanna Krupa? I czym jezdzi?
Chinskim skuterkiem?

Sprawdz se w ggle gwniarzu!
http://kif.pl/www/galeria/289/joanna_krupa.html
http://www.ifbb.com/contestresults/04worldwomen/

Laphroaig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# wrote:

http://kif.pl/www/galeria/289/joanna_krupa.html
http://www.ifbb.com/contestresults/04worldwomen/

Na drugi raz uprzedzaj, ze zdjecia drastyczne :)

Laphroaig
Sportster 883

kubek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
>Przepraszam, ja nietutejszy. Kto to jest Joanna Krupa? I czym jezdzi?
> [...]

No wybacz ale dla tej Krupy przyjechalbym celowo w skorze a z rekakowo
jeszcze by krew ciekla albo przyjechalbym w czym ona karze bo balbym
sie lania.
Jednak dla tej Joanny Krupy bylbym gotow to poswiecen:

http://joanna-krupa.vvo.pl
http://ckm.pl/Community/22100,Blog_Wpis,JOANNA_I_MARTA_KRUPA.html

Andrzej Lawa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SPAM_PRECZ.com

Jacek Czerwinski pisze:
Joanna Krupa

Modelka przyrzeka, e nigdy nie umwi si z mczyzn, ktry ma w
swojej szafie zwierzc skr.

No to mam przerbane... Do szafy czsto przenika mi kot i wyleguje tam
swoj zwierzc skr ;)

na górę