Serwis

Daniel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,

Wczoraj miaem problemy z zapaleniem i rozadowaem aku. Postanowiem go
zabra do domu celem naadowania. Po zdjciu baku zauwayem e wychodz z
niego 3 przewody (chodzi o te paliwowe) z czego tylko 1 by podczony - ten
przy kraniku. Pozostae 2 - te ktre znajduj si w okolicy siedzenia byy
odczone i aku by troch zalany benzyn. W serwiswce znalazem
informacj, e powinny by podczone do jakiego separatora. Kompletnie nie
wiem gdzie go szuka. Std moja proba o pomoc w zlokalizowaniu odpowiednich
miejsc podczenia tych nieszczsnych dwch wykw.

--

Pozdrawiam serdecznie

Daniel

Daniel napisa(a):
[...]

Bys podal rocznik albo chociaz model (C albo D) to by bylo latwiej :)

Daniel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Bys podal rocznik albo chociaz model (C albo D) to by bylo latwiej :)

A widzisz, czowiek ze wsi to nie wie jak si zachowa... Ju si naprawiam
1993 rok, a model D

piomay #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Daniel napisa(a):

A widzisz, czowiek ze wsi to nie wie jak si zachowa... Ju si naprawiam 1993 rok, a model D

D1 dokladnie, i ZZR 1100 ! (a nie jakies 11)

Masz szczescie ze wlasnie grzebie przy swoim, nie chcialo by mi sie specialnie tego sciagac ;) Zrobilem Ci pare fotek.

w D7 z 1999 wyglada to tak: (ale naprawde nie mam pojecia czy w D1 jest tak samo)
http://www.piomay.riders.pl/inne/bak/thumb.html

piomay
Kawasaki ZZR1100 D7 & Yamaha RBX 374 :-)
http://www.piomay.riders.pl

Daniel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

w D7 z 1999 wyglada to tak: (ale naprawde nie mam pojecia czy w D1 jest
tak samo)

Wielkie dziki. Wyglda to chyba tak samo. Jutro w garau sprawdz. Tak czy
inaczej masz u mnie piwko przy najbliszej moliwej okazji. Jeli mog Ci
si odwdziczy, to mog podesa Ci na maila serwiswk, ktr cignem
wczoraj i schematy wszystkich waniejszych elementw. cznie koo 60 Mb.

piomay #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Daniel napisa(a):

Wielkie dziki. Wyglda to chyba tak samo. Jutro w garau sprawdz. Tak czy inaczej masz u mnie piwko przy najbliszej moliwej okazji.

A piwkiem to ja nigdy nie pogardze ;)

Jeli mog Ci si odwdziczy, to mog podesa Ci na maila serwiswk, ktr cignem wczoraj i schematy wszystkich waniejszych elementw. cznie koo 60 Mb.

No patrz, serwisowki nie mam, chetnie przyjme :) Odezwe sie do Ciebie na maila jak juz bede w pracy, mam urlop, a konto w domu to tylko blukonet, wiec te 60 MB zawali mi skrzynke na dobre ;)

piomay
Kawasaki ZZR1100 D7 & Yamaha RBX 374 :-)
http://www.piomay.riders.pl

Daniel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

No patrz, serwisowki nie mam, chetnie przyjme :)

Bardzo prosz :) Aby byo atwiej i dla wszystkich wrzuciem na serwer:
http://www.sendspace.com/file/ip7uyc
A temat zmieniem, eby w razie czego byo atwiej szuka :)

zorin #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_vp.pl

Witam,

Czy jest moliwo przesania mi serwiswki, szukam i nie mog nigdzie znale w necia a mam ZZR 1100 z 93 roku - zimia idzie to mona co pogrzba.

pzdr,
Zorin
#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

piomaynapisal

Daniel napisa(a):

http://www.blackbears.ru/manual/files/Kawasaki_ZZ-R1100_'93-01_Service_Manual.zip

On 12 Gru 2007, 17:53, Daniel <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

http://www.blackbears.ru/manual/files/Kawasaki_ZZ-R1100_'93-01_Servic...

http://www.mosue.neostrada.pl/manual2.htm

Daniel napisa(a):

serwiswk, ktr cignem wczoraj i schematy wszystkich waniejszych elementw. cznie koo 60 Mb.

Tey, to jak to jest ? MAsz serwisowke i pytasz jak wezyki podlaczyc ? Gdzies tu widze sprzecznosc :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

Daniel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tey, to jak to jest ? MAsz serwisowke i pytasz jak wezyki podlaczyc ?
Gdzies tu widze sprzecznosc :)

Oj, bo odczyem zbiornik i nigdzie nie mogem znale podczenia
pozostaych 2 wykw. Mylaem, e moe czego mi brakuje... (oprcz pitej
klepki :) )

na górę