Serwisowka i czesci do GSX 1100 S Katana

Jarecki [KenLee] #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Haj
Poszukuje serwis manuala do GSX 1100 S Katana. Rocznik dowolny od 81 w gore,
byle bylo to do prawdziwej Katany a nie amerykanskiej wersji GSX 1100 F.
Wiem, ze pewno gdzies jest w internetach, ale ostatnio jakos nawet gole baby
mi ciezko tam znalezc. Dla pewnosci, chodzi o taki motur:

http://www.japsirauta.fi/SUZUKIGSX1100Katana1982.html

Poza tym chetnie nabede ponizsze czesci (jest troche na e-bayu, ale fajnie
byloby zaoszczedzic na wysylkach z calego swiata)

-Owiewka wraz z szyba i boczkami chlodnicy oleju (same plastiki)
-Mocowania szyby
-Kanapa- stan dowolny, byle baza byla cala i gabka w oryginalnym ksztalcie
-Zadupek
-Kompletny airbox z kolektorem ssacym
-Oryginalny przedni blotnik
-Kompletny wydech (moze byc 4-1, byle z epoki)

Jesli u kogos zalegaja inne graty do tego modelu, to tez chetnie nawiaze
kontakt, bo i tak po drodze niejedno wylezie.

Pozdr
Jarecki_KenLee i KTM-y

W dniu 2015-01-14 o 12:03, Jarecki [KenLee] pisze:
[...]

Piekny sprzet ale niestety juz bardzo rzadki. W ogole w Europie bylo tego malo a pozostale egzemplarze Niemce juz dawno poprzerabiali. Pojedyncze oryginalne ladne sztuki osiagaja chore ceny.
Co za tym idzie znalezienie wielu czesci u nas graniczy z cudem. Najlatwiej jednak przekopac amerykanski ebay.

Manuala gdziesz poszukam, kiedys mialem. Jakby co to polecam jednak zakup tego: http://www.haynes.com/products/productID/503

Wydech pasuje od olejaka i ze starych Kawasaki GPZ1100. Sam mialem kolektory od GSXR1100 i samodzielnie zaadaptowana koncowke.

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

Jarecki [KenLee] #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

From: "Kuczu"
Piekny sprzet ale niestety juz bardzo rzadki.

*** Zgadza sie i jak dobrze pojdzie to do konca tygodnia powinienem
przytargac smietnik, z ktorego mam nadzieje cos uratowac, tym bardziej ze
podobno nawet samodzielnie halasuje i  przemieszcza sie.

W ogole w Europie bylo
tego malo a pozostale egzemplarze Niemce juz dawno poprzerabiali.
Pojedyncze oryginalne ladne sztuki osiagaja chore ceny.

*** Znajomy mial na poczatku lat 90-tych 750 postawiona na zawiasach i
oczojebnych zoltych kolach od GSXR-a i strasznie mi sie ten sprzet podobal.
Ja w tym czasie mialem Katane 550, ktora nawiasem mowiac byla moim pierwszym
japonem. Teraz sentyment powrocil i chce sobie odszykowac 1100, ale raczej
bede parl w kierunku oryginalu.

Co za tym idzie znalezienie wielu czesci u nas graniczy z cudem.
Najlatwiej jednak przekopac amerykanski ebay.

*** Jak nie wyjdzie w okolicy, to bede poszerzal kregi, chociaz zza wielkiej
wody dotad jeszcze nic nigdy nie targalem.

Manuala gdziesz poszukam, kiedys mialem. Jakby co to polecam jednak zakup
tego: http://www.haynes.com/products/productID/503

*** Dzieki, bede wdzieczny jak cos wygrzebiesz. Najbardziej chodzi mi o
wartosci graniczne zuzycia bebechow, momenty dokrecen w silniku i
ewentualnie parametry pomiarowe elektryki. Co do reszty, to patrzac po
fiszkach, nie oczekuje niespodzianek (oprocz miejsc, gdzie nasi juz byli).

Wydech pasuje od olejaka i ze starych Kawasaki GPZ1100. Sam mialem
kolektory od GSXR1100 i samodzielnie zaadaptowana koncowke.

*** Dobrze wiedziec- dzieki. A miales taka Katane? Albo zwyklego E/ES?
Ciekawi mnie rzetelna opinia na temat smarowania gory tego silnika, bo to
ponoc jedyny wiekszy znak zapytania w tych sprzetach.
Pozdr
Jarecki

W dniu 2015-01-14 o 13:41, Jarecki [KenLee] pisze:

*** Dobrze wiedziec- dzieki. A miales taka Katane? Albo zwyklego E/ES?
Ciekawi mnie rzetelna opinia na temat smarowania gory tego silnika, bo to
ponoc jedyny wiekszy znak zapytania w tych sprzetach.

GSX1100ES. I dzialal. A na poprawe smarowania sa rozne patenty.

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

Tomek Wozniakowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

   Cze

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 12.02.2015 o 00:53, Tomek Wozniakowski pisze:
   Cze :)

W dniu 2015-01-14 12:03, Jarecki [KenLee] pisze:
Poszukuje serwis manuala do GSX 1100 S Katana. Rocznik dowolny od 81 w
gore,
byle bylo to do prawdziwej Katany a nie amerykanskiej wersji GSX 1100 F.

Tiaaa... By kiedy taki czowiek tutaj... nazywa si Adam Medyna.
Jeli jego znajdziesz, to znajdziesz te t serwiswk ;)...ale nie wiem
nic o jego obecnych losach :(

http://www.swoimidrogami.pl/adam-medyna/

--
Arni

Uytkownik "Tomek Wozniakowski" napisal:

Tiaaa... By kiedy taki czowiek tutaj... nazywa si Adam Medyna. Jeli
jego znajdziesz, to znajdziesz te t serwiswk ;)...ale nie wiem nic o
jego obecnych losach :(

*** Czesc Tomku, pamietam Adama, bo jakies 15 lat temu, jak mialem duzego
GSX-Fa, sporo z nim korespondowalem na ten temat, takze na preclu, ale od
tego czasu tez nie mialem kontaktu. Czas zapierdziela... W miedzyczasie
zaopatrzylem sie w serwisowke Haynesa polecana przez Kucza, wiec to juz mam
z glowy, ale temat brakujacych czesci nadal pozostaje otwarty, bo te
niedobitki dostepne na e-bayu po prostu zabijaja cenowo.
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Kateemy + Katana ratbike

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Udziela si

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tomek Wozniakowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Tiaaa... By kiedy taki czowiek tutaj... nazywa si Adam Medyna.
Jeli jego znajdziesz, to znajdziesz te t serwiswk ;)...ale nie wiem
nic o jego obecnych losach :(

A tego tam foruma, dawnego forum SM to juz nie ma? Tamze Adama
widywalem, kiedym tam bywal.
--
Pozdrowionka
Jacot M10