Serwis KTM

Duke_Pilot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Witam Chciabym si dowiedzie czy gdzie w przepisach lub w gwarancji jest okrelony czas naprawy motocykla. Poniewa odczuwam nieodparte wraenie e maj mnie w gbokiej d*pie, usterk zgosiem w poowie sierpnia b.r. wikszo czci pojawia si gdzie okoo pierwszej poowy wrzenia. Ale niestety brakowao jednej uszczelki (pokrywy zaponu), wszyscy oficjalni dealerzy KTM-a na Europ odpisali lub nie, e najprawdopodobniej bdzie dopiero w styczniu 2014. Salon KTM-a oczywicie mwi e nie ma, co po pewnym czasie okazuj si prawd czyli, e nasza biedna Polska nie jest w jaki gorszy sposb traktowana czy tym podobnie. Uszczelk w kocu udao mi si wyczai w jakim sklepie motocyklowym w Anglii wic nic innego tylko zamawiam (uszczelka 7£ a przesyka 30£), ale dobra lepsze to ni czekanie do nowego sezonu. A wic serwis ma ju wszystkie czci niezbdne do rozpoczcia pracy nad moj maszyn, par dni wczeniej przedzwoniem do nich, e uszczelka ju jest w drodze wic mog bra si do roboty, dostarczone do Polski we rod(wczoraj). A wic oczekuj tego, e jeeli oni o wszystkim wiedzieli to powinni si dawno zabra do pracy albo chocia zarezerwowa czas aby od razu gdy dostan uszczelk to dokoczy i do dziea. Wiem, e wymiana oyska waka zdawczego to nie robota na 5 godzin, ale jeeli babka z salonu na grochowskiej mwi mi ze moe zabior si do tego dopiero w przyszym tygodniu PONIEWA! inny motocykl ma znacznie waniejszy priorytet, to nie wiem jak z nimi da si sensownie rozmawia o ile w ogle si da. I moje pytanie pozostaje czy jest to gdzie okrelone w prawach konsumenta czy co takiego ile tak naprawd oni maj na to czasu przy posiadaniu wszystkich niezbdnych czci.
Polonist nie jestem bardziej umys cisy, wic prosz o odrobin wyrozumiaoci co do skadni i ogu. Pozdrawiam Adam (KTM Duke 125) Wawa
LwG

doktorski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu czwartek, 10 padziernika 2013 18:07:03 UTC+2 uytkownik Duke_Pilot napisa:
I moje pytanie pozostaje czy

jest to gdzie okrelone w prawach konsumenta czy co takiego ile tak

naprawd oni maj na to czasu przy posiadaniu wszystkich niezbdnych

czci.
W polskim prawie stoi jak wol: "Mozesz im pan skoczyc".
http://www.advoassistance.pl/artykuly/odpowiedzi-serwisu/okres-naprawy-sprzetu-na-gwarancji/315

--
pzdr, dr
1000/525/400