SZUKAM ZAPALENC

kajetan K_A_J_E_K@wp.pl

Nabr do sekcji szermierki historycznej Polskiego Klubu Szermierczego
w Warszawie

Szukam ludzi lubiacych adrenaline i rywalizacje,ktrzy chca
podjac nowe wyzwanie i sprawdzic sie.
Jestem fascynatem broni bojowej,walcze szabla od kilku lat, a teraz
rozpoczynam trenowanie ludzi w walce szabla bojowa.
Bede uczyc czystych technik ataku i obrony, zeby zaczac walki na
trafienia i przezywac zwiazane z tym emocje.

Szermierka to ciekawy sport uczacy spokoju i obserwacji,wyrabiajacy
pewnosc siebie,zdecydowanie, a zeby to osiagnac potrzeba
dokladnosci i precyzji ruch.Wyrabia dynamiczna sile i refleks.

Wszystkich ktrzy chca wyksztalcic w sobie takie cechy zapraszam na
treningi.

Info 503 911 332

newrom #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

kajetan napisa?(a):
Nabr do sekcji szermierki historycznej Polskiego Klubu Szermierczego
w Warszawie

Ja mysle ze powinienes napisac na liste uzyszkodniow Sabry.

Transalp XL600v - sprzedam. http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M282167
mail newrom na serwerze poczta kropeczek onet.pl
Tomahawk '2006

Daniel (Krzyzak) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

kajetan wrote:
Nabr do
ciach...
Tu tez jestes....
Daniel
http://extreme.olsztyn.pl/

Wieca #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "kajetan" <K_A_J_E_K@wp.pl> napisal w wiadomosci
[...]

Ale my juz to umiemy. I stosujemy w realnym zyciu - adrenalina, rywalizacja,
spokj i obserwacja, pewnosc siebie, zdecydowanie, dokladnosc i precyzja
ruchw. Takze dynamiczna sila i refleks. My to juz mamy jako motocyklisci
ktrzy przezyli pierwszy sezon na moto. Po cholere mamy cie zdolowac na
treningach ?

Wieca
DL 1000 V-Strom - Zjadacz Wrbli
Virago 535 - do oddania w dobre rece

Musashi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ja proponuj Katane, ale nie do ubrania, ani Suzuki ;))

Pozdrawiam Jaca

Pryzmat achterpik.BLEE@op.pl

Uytkownik "Musashi" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Ja proponuj Katane, ale nie do ubrania, ani Suzuki ;))

Od kiedy to Mushasi preferuje katane????
:D

--
Pryzmat (Jacek)
foto, moto i kobiety

Musashi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

???? od 1584 do 19.V.1645, ale Niten Ichi-ry?  -  ????
czyli na 2 Katany;PP

Pozdro Jaca

de Fresz defresz@NOSPAMgazeta.pl

On 2006-10-24 17:47:47 +0200, "kajetan" <K_A_J_E_K@wp.pl> said:

Jestem fascynatem broni bojowej,walcze szabla od kilku lat, a teraz
rozpoczynam trenowanie ludzi w walce szabla bojowa.

Szabla na motur jest do dupy, mozna conajwyzej komus lakier porysowac. Morgensztern bylby lepszy albo inny nadziak czy obuszek. Tylko mozna go nie zdazyc wyciagnac z dachu puszki jak sie za gleboko wbije. A na lance siedzi sie za nisko. Moze sprobuj wsrod quadowcow, tam to sie moze przydac przy karczowaniu krzakow...

PS. Jak szukasz ludzi naprawde zainteresowanych tematem, to poszukaj na www.freha.pl
No chyba, ze to tylko taka sobie szkolka nastawiona na trzepanie kasy na znudzonych krawaciarzach - wtedy lepiej omijaj tamto fotum, bo dosc szybko sie osmieszysz.

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

mroova #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

de Fresz napisa(a):
Szabla na motur jest do dupy, mozna conajwyzej komus lakier porysowac.

A widzial pan Kill Billa? Do Fazera nic tak nie pasuje jak miecz
samurajski... :)

--
pozdr,
mroova

Musashi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

> A widzial pan Kill Billa? Do Fazera nic tak nie pasuje jak miecz
samurajski... :)

w Kill Billu ti bya zwyka zabawka, a nie Katana...;))

On 2006-10-25 17:45:11 +0200, "mroova" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

Szabla na motur jest do dupy, mozna conajwyzej komus lakier porysowac.

A widzial pan Kill Billa? Do Fazera nic tak nie pasuje jak miecz
samurajski... :)

Za duzo filmow ogladasz ;-) A umiesz prowadzic motocykl bez pomocy rak? Zreszta takie zabawki zasadniczo kiepska tna metal (wbrew holywudzkim impresjom), ja tam obstaje przy morgenszternie ;-)

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

kamilbilski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

mam adnom r1 2oo4r na sprzedaz sprowadzona z angli ladny lakier za 26 tys
warko nigdy niejezdzona na kole i niebyla palona guma

Uytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMgazeta.pl> napisa w wiadomoci
On 2006-10-25 17:45:11 +0200, "mroova" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

> [...]

Zreszta takie zabawki zasadniczo kiepska tna metal (wbrew holywudzkim
impresjom), ja tam obstaje przy morgenszternie ;-)

na górę