SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!

ASG #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_op.pl

Witam Mam dziwny problem ! Z silnikiem w DR 750 - zmieniaem sprzgo - wszystko sie udao - wymieniem przewody paliwowe - dokrciem prowadnic acucha wakw rwnowacych , bo rozkrciem silnik z drugiej str za spraw e mylaem e jest jak w WSK pchacz sprzega na drug str silnika od str dwigni i nawet dobrze e tak sie stao bo odkryem wasnie to dziwactwo po poprzednim mechaniku ze prowadnica jest odkrcona i acuch do luny tych wakw rwnowacych - to ju poprawiem - nowe uszczelki - nowe sprzgo wszystko poskrcane I WIELKA DUUUPA ! ! ! Odpaliem moto i silnik chodzi na jaowym super elegancko - wobec tego co byo kiedy to niebo a ziemia - czyli super CICHUTKO ! ! ! wyregulowaem zawory na 0,1 mm wg ksiki czyli od 0,05 do 0,15 daem, i jak teraz jade to efekt jest taki e motor licznie chodzi na biegu jaowym - cichutko rwniutko niemal chce sie go sucha - ruszam spod wiate a motor jak by dostawa gupawy albo za mao paliwa - zaznaczam e : - filtr paliwa OK - przewody paliwowe OK - ganikw nie ruszaem przy caej operacji - filtr powietrza OK JEDYNE co zrobiem to (wiem kto powie debil z niego) ale po imprezie mocno zakrapianej alko - kiedy nie byo ju paliwa w baku nalaem NITRO METAN - pochodzi motor troch i byo ok - wiadomo by ciepy wic z spalaniem paliwa na zasadzie stukowego spalania przy rozgrzanym cylindrze nie byo problemu ! Na drugi dzien ju ni eodpala - WYLAEM PALIWO Z BAKU wyczyciem wszystko co byo moliwe - POZA GANIKAMI - i jako jak w/w moto pali bez problemu - ale podczas jazdy zachowuje sie dziwnie czasem ma jak by dobry humor i jedzie z pen moca - kolejne wiata na ulicy - ruszam i jest ZONK - motor przy szybszym dodaniu gazu niemal zdycha - tak jak by ni edostawa paliwa - MOJE PYTANIE brzmi - czy to co zostao w ganikach z tego NITRO i przytkay sie dysze - czy o co tu moze chodzi ? Podkrelam te e odpala bez fochw i chodzi jak kotek na jaowym obecnie - ale w czasie jazdy jest takie dziwne jak by czkanie i zadyszka - a czasem sie to odblokowuje i idzie jak burza ;( ? POMOCY BO NIE MAM POJCIA GDZIE TO UGRY BY NAPRAWI ?!?!?!?

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ASG pisze:
[...]

kurwa, tego sie czytac nie da!!! w jakiej - szkole ucz - takiej posranej skadni zda?????  Nie ma kiedy oddechu zapac.

Juz nie napisze ze dopisek na samym dole w zasadzie tumaczy wszystko

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

ASG #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_op.pl

Arni napisal

ASG pisze:
[...]

Mylaem ze to forum dla motocyklistw a nie polonistw ale widz e sie pomyliem BUAHAHAHA - jak jeszcze sie kto chce wypowiada co do skadni to jest taki prog prowadzi go prof Miodek i tam takie zaalenia prosze kierowa a nie tu - Prosiem o pomoc w zakresie mechaniki a nie porad polonistyczn QRWA!!!!

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ASG pisze:

Mylaem ze to forum dla motocyklistw a nie polonistw  ale widz e sie pomyliem BUAHAHAHA

no, od razu na wejsciu -  to nie jest forum.

- jak jeszcze sie kto chce wypowiada co do skadni to jest taki prog prowadzi go prof Miodek i tam takie zaalenia prosze kierowa a nie tu - Prosiem o pomoc w zakresie mechaniki a nie porad polonistyczn QRWA!!!!

wygadany jestes a ja myslalem ze potrzebujesz  porady. A Ty sie chciaes tylko wyzali.
Jak sie chce pomocy to trzeba odrobiny szacunku, jakos zachecic do przeczytania. Mi sie nie chce, pa.

--

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Arni <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Jak sie chce pomocy to trzeba odrobiny szacunku, jakos zachecic do
przeczytania. Mi sie nie chce, pa.

Szacunku te ju nigdzie nie ucz. I w ogle niczego, wiec si nie
dziw. Ciesz si, e portwela nie kaza odda. I komrki.
Cytujac Marszaka: "Gwno w Polsce byo i jest i ma ono niestety
przewag".

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

Co to jest "portwel" ?

BPNMSP
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Wojtek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ja wiem co to jest "portwein" :)

--
Wojtek Sobociski
Raz na rowerze, raz na motorze :D

On Oct 31, 8:03pm, ASG <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_op.pl>
kierowa a nie tu - Prosi em o pomoc w zakresie mechaniki a nie porad
polonistyczn QRWA!!!!

To daj sobie pomoc. Kurwa.

Nikt nie bedzie sie przypierdalal o jakis ortograf ale jakies minimum
jest wymagane, dla dobra czytajacych.
--
Artur
ZZR 1200

zefir zefir77@SpameromMowimyStanowczeNieo2.pl

W dniu 2011-10-31 20:40, AZ pisze:
[...]

Jest jaki konkurs na stetryczaego superprecla, a ja nic nie wiem?
Delimiter sobie popraw, stru czystoci formy.

--
pzdr.
zefir

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

zefir pisze:

Jest jaki konkurs na stetryczaego superprecla, a ja nic nie wiem?
Delimiter sobie popraw, stru czystoci formy.

czemu stertyczaego?
fakt, wyrosem juz z rzucania sie na kazdy temat ale niezaleznie od wieku i doswiadczenia po prostu nie lubie jak ktos wpada z przekazem: mam was w dupie ale pomzcie. Nie chodzi zeby ktos baga o pomoc tylko wykaza odrobine starania, ze odpowiedz chce otrzymac. Jak mam mu pomc kiedy nie daje rady preczytac o co mu chodzi? Jakby nie patrzy mamy pl. w nazwie wiec piszemy po polsku. Swoja droga to ja wspolczuje ofiarom giertychowej matury, czatw, forumw, fejsbukw i innych ogupiajacych zjawisk. Bo oni nawet nie wiedz, ze mozna komunikowac sie inaczej. Ubogoc sownictwa, formy, poj. Po prostu biedacy. ale myl ze s cool.

--

W dniu 2011-10-31 21:37, Arni pisze:
zefir pisze:

[...]

Arni, przeczytaj sobie najpierw swoj odpowied na posta ASG. Spodziewae si, e po czym takim kole wyrazi skruch, bo wstawi za duo mylnikw, wykrzyknikw, duych liter i skrtw do wypowiedzi? On nawet odpowiadajc nie opuci si do poziomu Twojego posta. A jego mail rozpoczynajcy wtek, pomimo dyskusyjnej formy, jest dla mnie cakowicie zrozumiay. Nie uprzedzie si do tego cigacza za bardzo?

--
pzdr.
zefir

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

zefir pisze:

[...]

a co? mj by zbyt wyszukany?

A jego mail rozpoczynajcy wtek, pomimo dyskusyjnej formy, jest dla mnie cakowicie zrozumiay. Nie uprzedzie si do tego cigacza za bardzo?

scigacz nie mia tu nic do rzeczy, wywietliem posta, dostaem oczoplsu i koniec. Nie daem rady tego przeczyta a wierz mi ze chciaem pomc. Nie potrafie przetwarzac sowotoku. Przykro mi,

--

W dniu 2011-10-31 22:17, Arni pisze:
zefir pisze:

[...]

Nie pochlebiaj sobie.

[...]

Wystarczyo napisa:
"Szanowny kolego ze cigacza.pl, witam Ci serdecznie na usenetowej grupie dyskusyjnej pl.rec.motocykle (http://pl.wikipedia.org/wiki/Usenet) W pierwszej kolejnoci zapraszamy Ci do zapoznania si z treci FAQ grupy pl.rec.motocykle, pod adresem: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj . Co do Twojego pytania, na pewno wiele osb, w tym ja, chtnie Ci pomoe, musisz tylko sprbowa sformuowa je w sposb zwizy i bez zbdnych ozdobnikw, te ozdobniki znaczco utrudniaj zrozumienie Twojego problemu, a co za tym idzie, utrudniaj skuteczne znalezienie recepty na pozbycie si trapicego Ci problemu."

Pamitam, e tak tu kiedy byo. Czujesz rnic pomidzy tym, a "kurwa, tego sie czytac nie da"?

--
pzdr.
zefir

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

zefir pisze:

[...]

ironia to musi Cie chyba w tyek kopnc zebys ja zauwazy.
Zreszt kolejna odpowiedz pytajacego utwierdza mnie w tym, zeby ten wtek zasponsorowaa u mnie literka K. Szkoda czasu.

[...]

no to by byo rzeczywiscie na temat, przeciez wiekszosc forumowiczw nie ma pojecia co to sa newsy, nie przeczyta tego z powodw jakie podaem i nie zrozumie. A ja nie mam misji nawracania nikogo.

[...]

dziekuje, zapisze to sobie i zacytuje w odpowiednim czasie. udzisz sie jeszcze ze to cos da? bo ja tu zbyt dugo jestem i zbyt wiele widziaem.

Pamitam, e tak tu kiedy byo. Czujesz rnic pomidzy tym, a "kurwa, tego sie czytac nie da"?

a da si?
No widzisz, moja misja sie skonczya, niech teraz ktos przejmie paeczk.

--

zefir pisze:

[...]

Mam zacz uywa emotikonw?

Zreszt kolejna odpowiedz pytajacego utwierdza mnie w tym, zeby ten
wtek zasponsorowaa u mnie literka K. Szkoda czasu.

Ja si mu nie dziwi. Moe jaki nerwowy rocznik. Kilkanacie postw w
wtku, i adnego, cznie z moimi, na temat.

[...]

Jeste czowiekiem maej wiary.

A ja nie mam misji nawracania nikogo.

To po co odpowiadae na posta ASG?

[...]

udz si. Zawsze warto sprbowa po dobroci, albo nie odzywa si wcale.

Posadzi Ci na grobie orchidee?

--
pzdr.
zefir

On 2011-10-31, zefir <zefir77@SpameromMowimyStanowczeNieo2.pl> wrote:

Jest jaki

Wojtek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ASG wrote:

Arni napisal
> [...]
> posranej skadni zda?????  Nie ma kiedy oddechu zapac.

Mylaem ze to forum dla motocyklistw a nie polonistw ale widz e sie

Napisz tak, eby dao si zrozumie o co chodzi - bo faktycznie si nie
da...

jak jeszcze sie kto chce wypowiada co do skadni
to jest taki prog prowadzi go prof Miodek i tam takie zaalenia prosze
kierowa a nie tu

Jak bdziesz si tak odgryza to zostaniesz olany.

--
Wojtek Sobociski
Raz na rowerze, raz na motorze :D

ASG #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_op.pl

Wojtek napisal

ASG wrote:

Arni napisal
> [...]

kierowa a nie tu

Jak bdziesz si tak odgryza to zostaniesz olany.

teraz to ju nic nie kumam - prosiem o pomoc w mechanice a uzyskaem jaki bekot o tym ze nie mam szacunku. e nie znam polszczyzny gdzie wydaje wanie ksik ... Ale mniejsza o to .Chciaem by przekaz by prosty w odbiorze. Nie sdziem e tu siedz sami polonici a nie mechanicy!!! Postaram si nastpnym razem nie by ani cool ani trdy ani na topie czy jak zwa tak zwa. Problem dla tych co si znaj chcia bym by by wzity pod uwag a nie : pieprzenie o poprawnoci polonistycznej stylistycznej czy interpunkcyjnej. JAPIERDOLE POJEBAO WAS ????????????/ nie chcesz nie pomagaj !!!!!!!!! ale czy potrzebne s te icie literackie wpisy o poprawnoci mojej i politycznej i literackiej - <-- - znak "-" by tylko znakiem interpunkcyjnym w zamiennictwie jako kropka - bo faktycznie chciaem przedstawi wszystko szybko i jednym tchem wic jeden z POETW przedmwcw susznie zauwazy ze czyta si bez oddechu bo taki tez to miao zamiar literacki. Tak e dla mniej biegych czy te bardziej literacko zoritowanych nie miao to wyznacznika obelzywoci czy te braku kultury - ktry tu dostaem w zamian za zwyke pytanie, a chci zapytania i szybkiej odpowiedzi. Zrozumcie NIE MIAEM NIKOGO NA UWADZE OBRAZI ! ! !ja yje w realu a nie na forum - na forum mi sie motor nie popsu a w realu , wic jakiekolwiek kolejne wywody co do postawy mojej s BDNE , jakiekolwiek cytowania mnie co do poprawnoci literackiej rwnie uwaam za zbdne i nie potrzebne. NIE MIAEM NA UWADZE KOGOKOLWIEK OBRAZI a zada konkretne pytanie ! Otrzymaem tylko bekot - al.pl wg mnie - chyba nikt ni eumia merytorycznie odpowiedzie na pytanie a jak jeden sie zacz dopierdala co do pisowni reszta gbw ruszya z odsiecz - to dopiero jest wiocha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i aosne to jest - sory jestem z dol l u nas nie ma takiej popeliny jak na tym oglnym widze szambie gdzie tylko populistw wielu a adnego merytoryka co do tematu pobienie oceniajc s w stanie swoje lingwistyczne niedojrzae epitafia wygasza - aosneeeeeeeeeeeeeee

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ASG pisze:

teraz to ju nic nie kumam - prosiem o pomoc w mechanice a uzyskaem jaki bekot o tym ze nie mam szacunku. e nie znam polszczyzny gdzie wydaje wanie ksik

no gdzie j wydajesz?

... Ale mniejsza o to .Chciaem by przekaz by prosty w odbiorze. Nie sdziem e tu siedz sami polonici a nie mechanicy!!!

Zrozum wreszcie ze mechanicy tez uzywaj jezyka polskiego a nie jakiegos bekotu.

--

Daniel Kowalski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Zrozum wreszcie ze mechanicy tez uzywaj jezyka polskiego a nie jakiegos
bekotu.

Prawdopodobnie (w pimie) uywaj te polskich liter oraz znakw interpunkcyjnych, a zdania rozpoczynaj od wielkiej litery. Pozdrawiam

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Daniel Kowalski pisze:

[...]

i si podpisuj. No zabysne, naprawd....

--

ASG wrote:

[...]

Chodzi o to e przekaz NIE BY prosty w odbiorze, ja te niewiele z tego
zrozumiaem...

--
Wojtek Sobociski
Raz na rowerze, raz na motorze :D

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ty to naprawde masz maego kutasa siurku...

Budyń #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "ASG" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_op.pl> napisa w wiadomoci
JEDYNE co zrobiem to (wiem kto powie debil z niego) ale po imprezie
mocno zakrapianej alko - kiedy nie byo ju paliwa w baku nalaem NITRO
METAN - pochodzi motor troch i byo ok - wiadomo by ciepy wic z

normalnie, przyzwyczai sie, teraz juz tylko tak musisz...

b.
biga miaem dawno temu :-)

ASG #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_op.pl

jak yje takiego prostactwa nie widziaem ;| Jedno pyt! Pado a ci sie uwzili na pisownie BUAHAHAHA nosz a na swoich forach dl l pokae to jak pomagaj sobie w PL kolesie - jebi sie jak psy bo kto nie uywa interpunkcji a zada pyt ! I go zatukli motykami z miejsca - Wojtusiowi jakiemu tam radze chopie zostan przy rowerze hehehehe PROSTE PYTANIE PADO - co moe by przyczyn e motor sie dawi - a ci mi pierdol o ortografii pisowni interpunkcji ?!?!?!?  JESZCZE RAZ PYTAM ???????? : CZY JA TRAFIEM NA FORUM PROFESORA MIODKA CZY NA CIGACZ.PL ?????????????ZASTANWCIE SIE DO QRWY NDZY NIM CO NAPISZECIE KOLEJNEGO !!!!!!!!!!!!!JA SIE NIE ODEZWAEM Z PYT : CHOPAKI CZY TE SZANOWNE FORUM - PODPOWIEDZCIE MI CZY JA SIE FORMALNIE DOBRZE WYRAAM Z ZAPYTANIEM ODNONIE MOJEGO MOTORU NA FORUM MOTOCYKLOWYM - CZY JA DOBRZE NAPISAEM STYLISTYCZNIE ETC ! ! ! CO     ZA      IDIOCI     SIE WYPOWIADAJ ? SILNIK CHYBA NI EWIELE MA WSPLNEGO Z WYPOWIEDZI ALA POLONISTYKA CZY STYLISTYKA CZY OSTATECZNIE INTERPUNKCJA ! ! ! ! ? ? ?  MOE SI MYL ALE SIE WQRWIEM BO CZEGO TAKIEGO JESZCZE NIE SPOTKAEM NA ADNYM FORUM - BY ZADAJC PROSTE PYTANIE O SILNIK DOSTA KILKANACIE POSTW ODNONIE STYLISTYKI WYPOWIEDZI I JEJ NIESTETY MYLNEJ INTERPRETACJI ZE KOGO CHCIAEM URAZI ! ! !PO PROSTU RZUCIEM PYTANIEM! PROSIEM O POMOC A DOSTAEM : OWSZEM POMOC ALE NIE W TEMACIE MECHANIKI A POLONISTYKI - RESZCIE DEBILNYCH ODP D Z I  K U J  ! NIE INTERESUJ MNIE ONE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ASG pisze:
[...]

zagubiony biedaku - nie jestes na forum tylko na grupie newsowej. I nie sikacz tylko pl.rec.motocykle.

_pl_

brak argumentw zastepujesz krzykiem - jakie to typowe

--
[...]

OK  teraz zrozumiaem ! PRZEPRASZAM faktycznie jak by mi kto napisa jak w/w relacje z zasad etc  Nie chce mi si ju tego powiela, ale mia kto racj. Jak mam sie wyraa w sposb prosty zrozumiay to ok. Zrozumiaem przyjem. Jestem pierwszy raz na waszym forum i nie wiem jakie zasady tu panuj! Bynajmniej nie wiedziaem. Fakt nie powinienem tak pisa jak napisaem bo stworzyem bekot. Problem jaki mam to jak ju Wszyscy wiecie jest z silnikiem DR 750 Big . Przyznaem si e zalaem go NITRO MENATEM . Po tym akcie udao mi sie go odpali ponownie ju po oczyszczeniu przewodw paliwowych. Nie ruszaem ganikw. Czy jest kto kto umia by mi odpowiedzie czy te podpowiedzie: czy przypadkiem to nie spowodowao obecnych objaww ? TAK LEPIEJ ;) spox tak chyba powinienem zacz - a nie wszyscy na mnie skoczylicie zamiast jak ten kto, podpowiedzie jak skonstruowa moje pytanie! --

W dniu 2011-10-31 22:58, ASG pisze:
[...]

Przepraszam za kolejny offtop ale nie mog si powstrzyma. Arni, yso Ci teraz?

Ja niestety Ci nie pomog, gdy mechanik ze mnie jak z koziej dupy trba, ale jak uzbroisz si w odrobin cierpliwoci, to pewnie kto Ci co podpowie, chocia sytuacja nie jest raczej typowa.

--
pzdr.
zefir

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

zefir pisze:

Przepraszam za kolejny offtop ale nie mog si powstrzyma. Arni, yso Ci teraz?

a czemu ma by? czyzbym nie mial racji?

Teraz moge spokojnie odpowiedziec koledze ASG:
Zalanie gaznikw takim czyms powoduje rozpuszczenie elementow gumowych. Bez rozbirki ganika sie nie objedzie bo z tego co piszesz oczyscies tylko przewody i by moze filtr (jesli masz). Niestety dysze w ganikach maj znacznie mniejsze przekroje wiec zatykaj sie natychmiast.

--
[...]

Przepraszam e tak napisaem - na prawde nie wiedziaem jakie tu s reguy - pisalem jak do kumpla - tak mi sie wydawao - wida mylnie! nie miaem nikogo na myli urazi. Ale faktycznie pisaem pod emocjami wiec tak wyszo jak wyszo. Nie ma co sie gniewa , ja nie wiedziaem .Nawet nie wiedziaem ze to ni ejest forum SIKACZA a jakie inne: wybaczcie : nie wiedziaem po prostu! ! ! Zapodaem pytanie;(. Kocham ten motor jest niesamowicie fajny w terenie. Radzi sobie jak poczytaem na cigaczu: to wszystko sie sprawdzio co miaem u siebie wobec odczu co do tej WSPANIAEJ maszyny. Niezniszczalny , wytrzymay, odporny, prosty w obsudze. Mam jeszcze intrudera 1500 i 3 szt mitsubishi wic uwierzcie e nie jestem laikiem co do marki japoskich prod. Wybaczcie za form pisowni. Nie wiedziaem e robie le! ;( . Teraz mi gupio e odszczekiwaem. Mylaem e jestem na swoim podwrku! ! ! WYBACZCIE - za sowa debile etc. S zasady i trzeba ich przestrzega , nie wiedziaem jakie s TU wic pisaem jak mi sie podobao! Nie majc na prawde na myli obraania kogokolwiek! ! ! to tyle z mojej str pozdrawiam --

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Mon, 31 Oct 2011 22:58:02 +0100, ASG <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]
Bynajmniej nie wiedzia

Ivam filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm

ASG #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_op.pl

Leszek Karlik napisal

On Mon, 31 Oct 2011 22:58:02 +0100, ASG <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]
Bynajmniej nie wiedziałem. Fakt nie powinienem tak pisać jak napisałem
bo stworzyłem bełkot. Problem jaki mam to jak już Wszyscy wiecie jest z
silnikiem DR 750 Big . Przyznałem się że zalałem go NITRO MENATEM . Po
tym akcie udało mi sie go odpalić ponownie już po oczyszczeniu przewodów
paliwowych. Nie ruszałem gaźników. Czy jest ktoś kto umiał by mi
odpowiedzieć czy też podpowiedzieć: czy przypadkiem to nie spowodowało
obecnych objawów ?

Nadal lepiej by się czytało, jakbyś od czasu do czasu użył Entera żeby
wstawić
nowy akapit, ale da się przeczytać :-)

I tak, generalnie objawy zdychania i braku mocy wskazują na zasyfienie
gaźnika,
opcja tańsza, ale bardziej ryzykowna jest taka, żeby go rozkręcić i
spróbować
przeczyścić dysze samemu, mi się swego czasu dysza wolnych obrotów
zatkała
i silnik
gasł na jałowych obrotach to rozkręciłem, przeczyściłem sprężonym
powietrzem i
sprayem do czyszczenia gaźników i zaczął chodzić znowu. Jak masz
podręcznik
serwisowy to w sumie nie jest to specjalnie skomplikowana czynność, byle
by nie
uszkodzić membrany.

Opcja droższa i sensowniejsza jest taka, żeby oddać do mechanika do umycia
w myjce
ultradźwiękowej, przynajmniej na pewno złoży gaźnik tak jak był przed
rozłożeniem, no
i myjka ultradźwiękowa jednak dużo lepiej oczyszcza. Mi po czyszczeniu i
regulacji
gaźników u mechanika silnik zaczął mniej palić i ogólnie ładniej
chodzi.
:-)

Myjke mam ultra dwikow - ale przeraa mnie rozkdanie tego znowu wszystkiego. Bak, ganik (czyszczenie), filtr powietrza , potem skadanie ehhh i to ju 3 raz chyba. Dziwna kwestia tylko w tym e czasem motor chodzi jak burza a ju za chwile jak by apa focha i sprawia wraenie jak by nie byo iskry albo paliwa.

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ASG pisze:

[...]

zaworek w komorze pywakowej? albo sam plywak sie przycina. A jesli tu nic nie wskrasz to moze rzeczywiscie zapon? Jak braknie paliwa to sie raczej muli, jak zapon wypada to bardziej szarpie.

--

ASG wrote:

jak yje takiego prostactwa nie widziaem ;| Jedno pyt! Pado a ci sie
uwzili na pisownie BUAHAHAHA

Na skadni raczej...

[...]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

enujce...

--

marider #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-31 22:47, ASG pisze:
[...]

Bo to sa precle, jak nalezycie sie nie przedstawisz z zyciorysu przy okazji podlizujac to podpadasz z miesca. Wrzuc na luz, zapytaj potulnie pytanie opisujac problem lub poszukaj przyczyny sam... Moze bedzie efektywniej niz marnowanie czasu przed kompem.

Pzdr
PS: Jacot, piatka "z plusem" za doskonaly cytat ;)
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

marider <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisaa rzekomo

okazji podlizujac to podpadasz z miesca. Wrzuc na luz, zapytaj potulnie
pytanie opisujac problem lub poszukaj przyczyny sam... Moze bedzie
efektywniej niz marnowanie czasu przed kompem.

Ale w tym watku juz padla odpowiedz.
I to ze strony tego, co sie czepnal.

--
Jasio
etz vfr

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jasio pisze:
[...]

bo niektorzy nie czytaj grupy tylko na nia pisz. Taka karma.

--

Michał V-R #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-31 19:11, ASG pisze:

[...]
Nitrometan nalales, to pewnie nalales paliwo modelarskie.
  W tym paliwie jest ryrcyna i inne skladniki, ktore smaruja silniczki modelarskie. Od temeratury paliwko wyparowalo i zostala rycyna, ktora jest pewnie gesta jak parafina i mogla ci przytkac gazniki, swiece tez masz pewnie zarzucona. Aha po takim paliwie filtr paliwa jest do wymiany.

Michal V-R
gg 9409047
yje sie raz, pozniej sie tylko straszy