SOPOT, Tr

karher #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Zaczn po kolei... niektrzy to mnie moe jeszcze pamitaj :))))

Swego czasu byam tutaj czst gociw. ycie si jednak tak
potoczyo,
e studia i praca odsuny mnie troch od rodowiska motocyklowego :
(((
Teraz jestem pani bibliotekark w szkole podstawowej.

Wanie w zwizku z tym moja WIELKA proba.

15.05 w godz. 10.00- 13.00 obchodzimy uroczysty Dzie Dziecka
poczony z festynem wiosennym.
Moim wielkim marzeniem jest sprawienie dzieciakom frajdy, przez
pokazanie im motocykli.
Kiedy sama (jako pasaer:)) uczestniczyam w tego typu spotkaniach w
szkoach, przedszkolach
i widziaam jak dzieciaki maj radoch. Czsto wystarczy im foto z
maszyn i jej wacicielem :)

Czy dalibycie si namwi na odwiedziny w mojej szkole ?
Zapraszam na godzin 11.00. Bdzie ognisko, bd kiebachy, bdzie te
co sodkiego na zagrych :)
Adres imprezy: SP1 im. Armii Krajowej w Sopocie, ul. Armii Krajowej
50/54

Karolina, karher

Andrzej Ciach #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Fri, 30 Apr 2010 14:28:28 -0700 (PDT), karher <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:

[...]
Witaj,
rzu haso na http://www.moto3miasto.pl - na pewno bdzie spory odzew.

Andrzej

karher #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

wrote:

> [...]
>co sodkiego na zagrych :)
>Adres imprezy: SP1 im. Armii Krajowej w Sopocie, ul. Armii Krajowej

dzieki :)

na górę