keeres #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Cze niedawno zrobiem sb. lekki tuning mojego keeway hurricane :
- tok i cylinder 65 ccm ( jaki chiski ale moe by )
- wariator tuningowy - rolki 7g
- wa korbowy wzmocniony - tumik seria :/
Reszta seria, skuterek osiga ok. 75 km/h co mi wystarcza, ale ma sabe przyspieszenie.  Zastanawiaem si nad sprynami na sprzgle i spryn centraln, jeli to ma pomc to powiedzcie jakie spryny kupi.

Pomcie !!!

W dniu 2013-05-25 21:48, keeres pisze:
Cze

keeres #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Jak nie masz zamiaru pomaga to nie spamuj przynajmniej :D

W dniu 2013-05-25 22:06, keeres pisze:
Jak nie masz zamiaru pomaga

keeres #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

We sb. tego swojego harlejka i w du** wsad. Kupi brudas starego zoma i wiruje.

W dniu 2013-05-25 22:25, keeres pisze:
We

Grzegorz Rogala alagor@SPAMFEgo2.pl

W dniu 2013-05-26 21:11, Grzegorz Rogala pisze:
W dniu 2013-05-25 22:57, Kuczu pisze:
W dniu 2013-05-25 22:25, keeres pisze:
We

Jackare #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Yogi(n) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "keeres" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl> napisa w wiadomoci news:e9af05ee46c56458a1ad45e87b32e56d$1grupy.scigacz.pl...
We sb. tego swojego harlejka i w du** wsad. Kupi brudas starego zoma i wiruje.

cigacz.pl - sklep online z warzywami. Specjalno - buraki.

--
Yogi(n)

marek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

te jestem tego samego zdania.... harlej to chuj nie motor .... nadaje sie
na wioch za krowami jecha .....

Uytkownik "Yogi(n)" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

Uytkownik "marek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:51a221a5$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
te jestem tego samego zdania.... harlej to chuj nie motor .... nadaje sie na wioch za krowami jecha .....

Wiochmeni topostuj w usenecie, a na harleya jeszcze dugo nie bdzie ich sta. Podobnie zreszt, jak na znajomo pisowni.

--
Yogi(n)

Szymon Machel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Yogi(n)" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Wiochmeni topostuj w usenecie, a na harleya jeszcze dugo nie bdzie ich
sta. Podobnie zreszt, jak na znajomo pisowni.

Harleya moe si dorobi kiedy. Mdrzejsi nie bd nigdy.

SM

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

keeres <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

We sb. tego swojego harlejka i w du** wsad. Kupi brudas starego zoma i
wiruje.

I widzisz Kuczu, brudasie na starym zomie, przepro pana skuterzyst :)))

http://motogof.tumblr.com/

W dniu 2013-05-29 11:12, Adam Wysocki pisze:
keeres <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

We

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi

W dniu 2013-05-29 13:15, masti pisze:

Nie. Icomipanzrobi ? ;)

nasika Ci do wydechu :)

Ide o zaklad ze nawet nie podejdzie. Tacy internetowi wojownicy sa mocni tylko w klawiaturze.

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Piotr Rezmer #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuczu pisze:

Ide o zaklad ze nawet nie podejdzie. Tacy internetowi wojownicy sa mocni
tylko w klawiaturze.

Przecie

N1 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-05-25 22:10, Kuczu pisze:
Ze co ja robie ? Noz kurwa mac. Jebane szczyle na swoich pierdolonych
chinskich skuterach !

Co si

na górę