Rozprogramowanie komputera po od

RSwarrior N#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam
Jed yamnah warrior pisaem ostatnio o problemie z wolnymi
obrotami na ciepym silniku, problem pojawi si po zmianie oleju
wiec czyszczeniu ukadu powietrznego. Podczas wszystkich tych
czynnoci na ok 2tyg odczyem cakowicie akumulator. Czy jest
moliwie eby komputer si przez to rozprogramowa, i sta si
przyczyn moich problemw?? Bd wdziczny za jakie opinie.
Dodam e komputer jest samo diagnozujcy czyli nie trzeba
podcza adnych innych urzdze eby sprawdzi, i/lub
ustawi komputer.

Marcin Gardeła #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

RSwarrior wrote:
[...]

Moja opinia jest taka e nie jest to moliwe. Co najwyej moesz "skasowa"
jakie bdy wyskakujce w komputerze, np. z dziaki samochodowej to Check
Engine, ale jeli przyczyna wiecenia kontrolki pozostaje to zaraz wywali
ten sam bd. Moe sie te zdarzy e komputer "uczy si" czego tam w
czasie pracy, np. stylu jazdy w celu doboru przeoenia w automacie czy
skadu mieszanki, moe si pewie zdarzy e to "zapomni" po dwch
tygodniach, ale teraz ju teoretyzuje.
Diobeu

RSwarrior N#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

U mnie nie wieci si kontrolka silnika. wiem jak wej do
serisuwki ale nie wiem co te cyferki znacz. przestawiam troch i
jest ruznica ale cigle nie jest tak jak by powinno . Ale jaka to
chipoteza jest.

Pozdrawiam
Rswarrior

marider mariderCUT@go2.pl

Marcin Gardea napisa(a):
RSwarrior wrote:
[...]

Nie, nawet bledow nie skasuje samoczynnie, odlaczone aku conajwyzej wyzeruje male przebiegi (nie glowny) i ustawi czasomierz na migajace 1:00 :)

Tryb serwisowy by pokazal co tam sie w tym Warriorze dzieje ale trzeba wiedziec jak go wlaczyc i co z tym pozniej robic. Jak poprzestawiasz wskazania na losowe wartosci, dopiero zacznie sie zabawa a sterujac nimi mozna zmienic sobie chocby mieszanke paliwowo powietrzna, wtryski czy polozenie przepustnic na kazdym garze badz wycisnac pare KM wiecej. Choc tu jest zawsze cos kosztem czegos ale pobawic sie zawsze mozna i jak cos wrocic do ustawien fabrycznych (warto zapisac) ;)

Moze swiece nowe jakies lipne masz?

Pzdr
PS: nie wiem dokladnie jak w wariorze ale jesli sie swieci kontrolna silnika to moze byc cos z wtryskiem np. Sciagnij sobie Service manual i poczytaj co oznaczaja poszczegolne kody bledow (jesli ci je wyswietla po   przekreceniu kluczyka na ON i jak znasz techniczny angielski).
--
marider
(ex) Flamed R1'03 & .. R1+Micron :)

marider wrote:
[...]

Jak dla mnie to takie do dupy czasy nastay e sory Winnetou, ale lepiej
bdzie dla ciebie i twojego motocykla, RSwarrior, jak udasz sie do serwisu.
Diobeu

MisiekTS #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Marcin Gardea napisa(a):
marider wrote:
> PS: nie wiem dokladnie jak w wariorze ale jesli sie swieci kontrolna
> silnika to moze byc cos z wtryskiem np. Sciagnij sobie Service manual

Jesli sie cos swieci no to napewno jakis blad jest. W tej chwili raczej
tylko seriws.
Ale jelsi tylko zle chodzi to proponuje taka mala procedure ktora w
autach jak najbardziej pomaga.

Odlacz aku na godzine. Podlacz, uruchom silnik i nie dotykaj gazu az
sie nagrzeje. Kompletnie nie dotykac gazy nawet na chwilke. Jak juz sie
rozgrzeje do temperatury normalnej pracy wtedy najpier delikatna
przejazdzka pozniej kilka razy solidnie odwinac i znowu niech chodzi na
wolnych pare minut.
To taka procedura co by sie nauczyl wartosci. Nie szkodzi sprobowac

Pozdrawiam!
MisiekTS

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"MisiekTS" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message

Marcin Gardea napisa(a):
marider wrote:
> [...]

wolnych pare minut.
To taka procedura co by sie nauczyl wartosci. Nie szkodzi sprobowac

Szanowni Panowie. Nie wiem czy widzicie innego posta lecz w tym ktory ja
widze, choc ciezko sie to czyta, czlek twierdzi ze zadna kontrolka awarii
nie swieci.

--
Pozdrawiam , Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i

RSwarrior N#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

> [...]

nie swieci.

--
Pozdrawiam , Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Wanie tylko kolega jako jedyny czyta chyba uwarznie to co napisaem kontrolka : NIE WIECI. A opcje z odczeniem aku ju sprawdzaem wrci do ustawie fabrycznych komputer ale niczego si nowego nie nauczy. to jednak wymaga ingerencii serwisu ktry ma tak karteczk gdzie jest napisane jakie wartoci powinny by. I teraz pytanie czy wie kto jak co takiego zdoby ? wiem  jak wej do trybu serwisowego w komputerze ale niewiem co dalej.
Pozdrawiam Rswarrior

MisiekTS #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

RSwarrior napisa(a):
[...]
> Szanowni Panowie. Nie wiem czy widzicie innego posta lecz w tym ktory ja
> widze, choc ciezko sie to czyta, czlek twierdzi ze zadna kontrolka awarii
> nie swieci.
[...]

Fakt nie wiem co mi wpadlo w leb z ta lampka :)

Ale procedura podana przezemnie powinna pomoc.
W autach tak sie progranuje obroty, tu powinno byc tak samo.

Pozdrawiam!
MisiekTS

marider mariderCUT@go2.pl

Kefir napisa(a):
Szanowni Panowie. Nie wiem czy widzicie innego posta lecz w tym ktory ja widze, choc ciezko sie to czyta, czlek twierdzi ze zadna kontrolka awarii nie swieci.

Fakt, przeoczylem, to "nie" takie malutkie ;) Jakkolwiek lepiej niech "kolega" zaprowadzi moto do porzadnego serwisu zeby je przebadali bo jak sie nie zna i sam zacznie grzebac, to narobi wiecej szkody niz pozytku jesli rozprogramuje lub przestawi ustawienia w kompie w trybie diagnostyki. A biedy mozna narobic naprawde niezlej.

marider
(ex) Flamed R1'03 & .. R1+Micron :)
http://tinyurl.com/a83mu   (4 sale)

na górę