Romet ZETKA 50 czy ZXT 50

kubal65 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

Witam. Jestem na forum nowy, musz si zdecydowa dzisiaj w wyborze motoroweru (nowy, z salonu od autoryzowanego dilera Rometa)
Oferuje mi Zetk w cenie 4500 z oraz ZXT za 4000. Podobaj mi si oba, ZK ma natomiast "to co", a zxt sportowe zacicie.
Zetka podobno te ma lepszy silnik (pionowy). Na Zetce jedziem w szkole jazdy (AM),i bardzo mi si spodobaa.    Motorek planuj dobrze dotrze i zwikszy pojemno (72cc) i robi weekendowe trasy 50-100 km, i rwnie codziennie dojeda do szkoy (10-15 km dziennie wic chodznenie powietrzem nie zawiedzie :D) Odrazu mwi, e nie interesuj mnie adne 2t :) Ma kto moe ZXT? Sysza co kto kiedy o tym motorku? Wanie nie wiem czy dopaca i bra Zetke, czy zxt. Prosz was o pomoc, bo nie daje mi to spokoju, a nie mog na internecie znale za bardzo informacji (opini) o zxt.

Pozdrawiam.:)