Rocznica Rozanskich, Hartowiec, info od towarzysza Derehtora Organizatora

Cytat z towarzysza Rozanskiego:

"Towarzysze i Towarzyszki!
Hello,

No to niniejszym ogaszam i prosz puci w wiat, w pitek  31
maja o godz. odjeda z Hartka Wesoy Autobus. Zawiezie Was w
150-kilometrow podr marze. Po drodze zobaczycie skansen w
Olsztynku oraz zamek w Nidzicy.

Odjazd o godz. 11 po niadaniu, powrt okoo 17 na pny obiad,
jeli kto bdzie chcia po drodze to niech da zna w kuchni.

Uwaga, atrakcja jest osobno patna, z gociem si umwi bez
faktury wic nie wiem ile wyjdzie, ale przy penej obsadzie
wyjdzie koo dychy na ebka.

Uwaga 2: w zwizku z ograniczon liczb miejsc otwieram list
zgoszeniow chtnych na wyjazd. Zamykam j w necie jutro o 20,
zostawiam w recepcji Hartka i jeeli si nie zapeni, bdzie
mona si dopisa a do wyczerpania limitu pojemnoci na miejscu.
Prosz wic osoby chtne na wyjazd zgasza si do mnie na priva.

Informacja nr 2, od czwartku do soboty wcznie w godz. od 9 do
15 (mog ulec zmianie), na terenie Hartka bd grasowa opiekunki
do dzieci, ktre zapewni im atrakcj a rodzicom ulg. To
ostatnie jest w cenie wpisowego. Tak wiem, troch to
niesprawiedliwe, ale trudno rozliczy i tak postanowiem, kropka.
Zreszt wszystkie dzieci s nasze.

Koncerty: po kapeli w czwartek i pitek od okoo 18 do koca,
moliwe tradycyjne jam session. Konkursw nie bdzie, bo
organizatora czciowo nie bdzie. Marzy mi si ten piwny, ale
nawet nie miaem kiedy teraz porobi zakupw. Moe na jesieni, o
ile bdzie jesie.

No to tylko, do zobaczenia w H."

Koniec cytatu z towarzysza Rozanskiego.

Pozdr