Riders.pl, preclowe fotki

doktorski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

6, tu doktorski;

Czy MadMax wywalil zdjecia preclowe? W tejze kategorii pojawia sie
"Brak pliku do wywietlenia".

pzdr, dr
FJR/525

Krzysztof "Mad Max" Laska #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

doktorski pisze:
6, tu doktorski;

Czy MadMax wywalil zdjecia preclowe? W tejze kategorii pojawia sie
"Brak pliku do wywietlenia".

Jaki czas temu zmieniem soft do galerii (ca reszt te, ale to nieistotne). O ile mj pami nie zmyla, to w momencie migracji w galerii byo co koo 30.000 zdj. Zapodaem wic temat, eby kto yw pobra i zachowa co si da, a po migracji zamieci od nowa, w nowej galerii. Nie byo chtnych. Te wszystkie zdjcia jeszcze fizycznie mam, ale nie jestem w stanie ich sam opublikowa - dla jednej osoby to jest kilka dni roboty.

P.S. Grup ostatnio czytam sporadycznie, z pytaniami do mnie/o mnie zapraszam na prv.
--
Krzysztof 'Mad Max' Laska                      __| _ \__  /_ |_ |   \   \
http://www.madmax.riders.pl                   (_ | __/   /   |  | (  |(  |

Mika #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 30 Lis, 12:40, "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:
doktorski pisze:

> [...]

byo chtnych. Te wszystkie zdjcia jeszcze fizycznie mam, ale nie jestem w
stanie ich sam opublikowa - dla jednej osoby to jest kilka dni roboty.

Maxiu to jest nasza historia, podejdz do tego z wiekszym szacunkiem ;P
I jakos nie wyobrazam sobie zeby sposob sciagnijcie a potem sobie
wrzuccie spowrotem mogl sie sprawdzic, nie daloby sie tgo procesu
jakos zautomatyzowac?

pozdrawiam

Mika z Potforkom

doktorski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 7 Gru, 11:17, Mika <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]
Ja sie osobiscie bylem zglosilem na ochotnika do MM ale jakos
odpowiedzi z priva brak. A szkoda.

pzdr, dr

na górę