Rekawice Alpinestars ( GP Plus, GP Pro, GP Tech, itp)

Wojtek.J Wojtek.M#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam!
Ostatnio natknalem sie na nieciekawa rzecz i postawnowilem ostrzec
potencjalnych kupcow.
Na Allegro pojawily sie rekawice Alpinestars w bardzo korzystnych
cenach - wg mnie sa to jednak podrobki i odradzam ich kupno.
Modele GP Plus czy SP1 mozna kupic juz za 300 zl (
http://www.allegro.pl/item379299597_alpinestars_gp_plus_dla_kozaka_nowe_nie_smigane.html
, http://www.allegro.pl/item379300850_alpinestars_sp_1_dla_kozaka_nowe_nie_smigane.html
).
W USA takie rekawice kosztuja minimum 160 dolarow (nie licze przesylki
do Polski) i tam jest zwykle najtaniej. We Wloszech (skad pochodzi
Alpinestars) cena jest zblizona do polskiej (a u nas kosztuja w
sklepach minimum 500 zl).
Zrodlem jest najprawdopodobniej fabryka podrobek z Chin. Zeby
nieodpowiednie osoby nie zainteresowaly sie zbytnio tym tematem, nie
podam linku do sprzedawcy - w kazdym razie rekawice mozna kupic za
rownowartosc 101 zl (z przesylka do Polski rowna 92 zl).
Alpinestars tworzy swoje produkty w fabryce w Asolo we Wloszech, nie
slyszalem o fabryce w Chinach i nie sadze, zeby to byla okazja zakupu
prosto od producenta.
Rekawice kupuje sie, zeby zminimalizowac poziom obrazen w razie
wypadku - takie do lansu sie nadadza, ale ...
Trzeba teraz mocno uwazac na rekawice Alpinestars sprzedawane na
Allegro i eBayu, chyba warto tym razem doplacic do zakupu w znanych
sklepach.
Pozdrawiam.

Wojtek
http://picasaweb.google.com/Wojtek.Fotos

goman #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

--

hmm ja kupiem w intermotors i byy wyprodukowane w chinach..czyli co
tez sprzedaj podrbki???

--
goman
er6f

Wojtek.J Wojtek.M#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

hmm ja kupi?em w intermotors i by?y wyprodukowane w chinach..czyli co
tez sprzedaj? podr?bki???

Ja nie pisze, ze metka chinska na rekawicach oznacza w stu procentach
podrobke - tylko, ze takie rekawice pojawily sie na Allegro i jest
bardzo watpliwe, zeby to byly oryginaly.
Nie wiem czy Alpinestars produkuje w Chinach - moze - wyslalem z
ciekawosci email z pytaniem o to do Alpinestars, moze odpowiedza.
Ogolnie - to zwykle ostrzezenie, po co sie czepiac?
101 zl za rekawice, ktore w Intermotors kosztuja 561,58 zl to dosc
malo - wierzysz, ze to oryginaly?
Nie sadze, zeby Intermotors zainteresowal sie podrobkami i sprzedawal
je w swoich sklepach - wlasnie dlatego doradzam kupno w sklepie, a nie
na Allegro (bo ryzyka wtopienia jest wieksza).

Tomasz Nowak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wojtek.J <Wojtek.M#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Nie wiem czy Alpinestars produkuje w Chinach - moze - wyslalem z
ciekawosci email z pytaniem o to do Alpinestars, moze odpowiedza.

Najwyra

Tomasz Nowak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

....aczkolwiek wydajesz si

Wojtek.J Wojtek.M#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nie mowie, ze nie ma fabryki Alpinestars w Chinach :)
Skoro Wasze rekawice maja napis "made in China" - fabryka tam jest i
sprawa jest prosta, nie zamierzam sie z nikim klocic.
Na samym poczatku napisalem "nie slyszalem o fabryce w Chinach" i
specjalnie po to uyem sformulowania "nie slyszalem", zeby nie pisac,
ze w Chinach Alpinestars nie produkuje (bo tego nie bylem pewien,
znalazlem po prostu tylko materialy o fabryce we Wloszech).
Napisalem tez, ze watpie "zeby to byla okazja zakupu prosto od
producenta" - i o to glownie mi chodzi - wedlug mnie to podrobki i to
bylo punktem glownym przekazu (a nie lokalizacja fabryki ;)).
Nie mam swoich rekawic przed nosem zeby to sprawdzic (GP Pro 2007),
ale wydaje mi sie, ze allegrowe podrobki przypominaja je nieco krojem
wewnetrznej strony (a powinny wygladac identycznie jak poprzedni lub
aktualny model GP Plus - nie jak GP Pro).
Te same rekawice sprzedawane byly na eBayu amerykanskim - dzisiaj nad
ranem aukcje zostaly zdjete przez pracownikow eBaya, a uzytkownik z
wieloma pozytywnymi (100%) komentarzami zostal usuniety.
Moze ktos zorientowal sie, ze to nie oryginaly i go zlikwidowal. Nie
wiem.
Tak czy siak - uwazalbym na Allegrowe odpowiedniki.