Rejstracja sprowadzonego - DO

Martec #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam

Byo co ostatnio o tym dwa razy, niestety nie mog si doszuka. Chodzio o rejestracj sprowadzonego moto najlepiej do koca roku czy wit - co takiego. Dlaczego ? O co chodzio ? Czy musz si spieszy do koca roku ?

Nie dotyczyo mnie to wtedy wic si nie wczytywaem, niedawno przytuliem Bandziora z Niemiec i caa papierkowa procedura czeka mnie po raz kolejny. Aha tym razem dostaem take oprcz Brief'a Fahrzeugschein czyli dowd rejestracyjny - czy to to te trzeba tumaczy ?

--
Martec
Jelenia Gra

On Wed, 28 Nov 2007 19:01:23 +0100, Martec <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Aha tym razem dostaem take oprcz Brief'a
Fahrzeugschein czyli dowd rejestracyjny - czy to to te trzeba tumaczy ?

I dobrze ze dostales bo po swietach bez dowodu bys go nie zarejstrowal
- to wlasnie zmiana o ktorej pisal Kuczu.

Triumph ST 955i '00 - sprzedam newrom na poczta onet.pl
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M578607
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# pisze:

I dobrze ze dostales bo po swietach bez dowodu bys go nie zarejstrowal
- to wlasnie zmiana o ktorej pisal Kuczu.

ta jest :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

kenajad #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 28 Lis, 23:45, #_USUN_TO_@_USUN_TO_# wrote:

I dobrze ze dostales bo po swietach bez dowodu bys go nie zarejstrowal
- to wlasnie zmiana o ktorej pisal Kuczu.

Znaczy sie, jak nie mam dowodu oryginalnego to w ogle nie ma zadnej
mozliwosci zarejestrowania moto? Pytam, bo kupilem takiego
sprowadzonego z Holandii, a do Swiat raczej nie zdaze go
zarejestrowac. No i z tego co pamietam, to zadnego dowodu
rejestracyjnego w papierach nie bylo. Tylko jakis dowod
wyrejestrowania, czy jakos tak.
pozdrav
--
damian
GSX 750ES - na sprzeda

kenajad pisze:

Znaczy sie, jak nie mam dowodu oryginalnego to w ogle nie ma zadnej
mozliwosci zarejestrowania moto?

Od 24 grudnia do wniosku o rejestracje pojazdu sprowadzonego z UE bedzie musial byc dolaczony oryginalny dowod rejestracyjny.

Pytam, bo kupilem takiego sprowadzonego z Holandii, a do Swiat raczej nie zdaze go
zarejestrowac.

Skresl "raczej nie zdarze" i zastap "musze".

No i z tego co pamietam, to zadnego dowodu rejestracyjnego w papierach nie bylo. Tylko jakis dowod
wyrejestrowania, czy jakos tak.

No to bedziesz mial problem jesli nie dasz rady do 23 grudnia.

On 29 Lis, 09:45, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Od 24 grudnia do wniosku o rejestracje pojazdu sprowadzonego z UE bedzie
musial byc dolaczony oryginalny dowod rejestracyjny.

No wasnie o to pytam, bo w jednym z wczesniejszych watkow pisales, ze
rejestracja bedzie mozliwa, ale nie oplacalna?
Co miales na mysli?
Tzn. jesli nie bede mial dowodu rejetsracyjnego w ogole, to bede mogl
sobie od stodoly do bramy posesji posmigac?
damian
GSX 750ES - na sprzedaz
GSX 1100F

On Thu, 29 Nov 2007 00:46:02 -0800 (PST), kenajad <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:

Znaczy sie, jak nie mam dowodu oryginalnego to w ogle nie ma zadnej
mozliwosci zarejestrowania moto?

Zadzwon do swojego urzedu, przekazalem co uslyszalem i przeczytalem.
Moze sie skonczyc np koniecznoscia zrobienia przejazdzki do Holandii
po wtornik, albo sadzenia sie z panstwem.

a do Swiat raczej nie zdaze go zarejestrowac.

No coz, to masz duze szanse ze bedziesz go sprzedawal z opisem 'bez
prawa rejestracji' ;)

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# pisze:

Zadzwon do swojego urzedu, przekazalem co uslyszalem i przeczytalem.
Moze sie skonczyc np koniecznoscia zrobienia przejazdzki do Holandii
po wtornik, albo sadzenia sie z panstwem.

Dokladnie. A zeby wyrobic nowy dowod rejestracyjny trzeba bedzie miec swiezy holenderski przeglad techniczny i meldunek w Holandii :)

On 29 Lis, 13:26, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Dokladnie. A zeby wyrobic nowy dowod rejestracyjny trzeba bedzie miec
swiezy holenderski przeglad techniczny i meldunek w Holandii :)

Oki,
nastraszyli ;) , przestraszyli ;) bedzie zarejestrowany wczesniej.
Zadowolnieni ;)))) ????
Bo nie mam meldunku w Holandii, ani nie mam zamiaru robic tam
przegladu technicznego.
pozdrav i dzieki
--
damian
GSX 750ES - na sprzedaz

Arni arni.WYWAL@WYTNIJ.motocykle.org

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# pisze:
a do Swiat raczej nie zdaze go zarejestrowac.

No coz, to masz duze szanse ze bedziesz go sprzedawal z opisem 'bez
prawa rejestracji' ;)

mysle ze  w tym miejscu nalezy sie koledze Nowemu Romkowi jakas angroda czy cus za rozwiazanie zagadki. Kolega wytumaczy w koncu dlaczego na allegro jest tyle sprzetw z adnotacj "bez prawa rejestracji". To sprzedaj ci co wiedz juz ze nie zd :)

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

maryama #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

kenajadnapisal

[...]

Damian jezeli niemialbys jednej czesci dowodu to tez jest wyjscie daje Ci tu link zobacz
http://www.mi.gov.pl/article/komunikaty/article.php/id_art/a15afa188f55228ad63303f894f1e4a5

Martec #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Gwoli informacji - dzwoniem do Wydziau Komunikacji - mimo, i wyczytaem w interncie informacje jakoby Brief nie by ju potrzebny do rejestracji w przypadku posiadania dowodu rejestracyjnego (tylko sam dowd rejestracyjny) to te dwa dokumenty bd jednak wymagane po 24 grudnia. Czyli tumaczymy zarwno Brief jak i Fahrzeugshein.

Martec
Jelenia Gra
GSF 600S '00
GPZ 500s '98 do sprzedania !

Martec pisze:
[...]

Brief to ksiazka pojazdu. Jesli zostal wydany to musi byc. Identycznie jak w przypadku polskiej ksiazki.

to te dwa dokumenty bd jednak wymagane po 24 grudnia. Czyli tumaczymy zarwno Brief jak i Fahrzeugshein.

A kto twierdzil ze nie ?

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

marc_in #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Martec pisze:

Czyli tumaczymy zarwno Brief jak i Fahrzeugshein.

I jeszcze umowe, gwoli scislosci.

marc_in
froterka

na górę