Rejestracja

maruś #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl

Witam Mam taki problem mam motor sprowadzony 5 lat temu z niemiec z kompletem dokumentw. Dokumenty zostay przetumaczone i nie ma spisanej umowy. Co mi doradzicie z rejestracj LwG:) --

Baczek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam Mam taki problem mam motor sprowadzony 5 lat temu z niemiec z kompletem dokumentw. Dokumenty zostay przetumaczone i nie ma spisanej umowy. Co mi doradzicie z rejestracj

Wydaje mi si, e tobie si wydaje, e nie masz umowy ;)
Poszukaj dokadnie w szufladzie ;)

maruś #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl

Baczek napisal

[...]

No i tu jest wanie problem bo nie mam wcale spisanej umowy z Niemcem :( co moecie doradzi ? --

W dniu 2013-03-22 21:57, maru

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-03-22 22:58, Kuczu pisze:
W dniu 2013-03-22 21:57, maru

kapec #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 22 Mar, 21:57, maru  <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl> wrote:
Baczek napisal
co mo ecie doradzi ?

Nie rob scen, wez kartke, napisz umowe z tym, co widnieje w briefie i
po robocie. Tak wiem, to nielegalne...
Albo nie. Nie pisz. Moto i tak juz nie zarejestrujesz. Oddaj na zbozny
cel.

maruś #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl

kapec napisal

[...]

Ja to wiem e nie legalne:) Zrobiem tak i kierownik wydziau komunikacji powiedzia e na briefie ju nie zarejestruje bo si od 2007 zmieniy przepisy i potrzebny jest dowd rejestracyjny niemiecki i co dalej ? Wiesz co moe o co tu chodzi? rozmawiaem z takim gociem co sprowadza dal siebie auta z niemiec i powiedzia e kade   auto ma tak rejestrowane i nikt mu nie mwi nic o dowodzie rejestracyjnym. Powiedz co jeszcze na ten temat .. --

W dniu 2013-03-28 10:58, maru

maruś #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl

Kuczu napisal

W dniu 2013-03-28 10:58, maruś pisze:
kapec napisal

[...]

Ja to wiem że nie legalne:) Zrobiłem tak i kierownik wydziału
komunikacji powiedział że na briefie już nie zarejestruje bo się od 2007
zmieniły przepisy i potrzebny jest dowód rejestracyjny niemiecki i co
dalej ? Wiesz coś może o co tu chodzi? rozmawiałem z takim gościem co
sprowadza dal siebie auta z niemiec i powiedział że każde   auto ma tak
rejestrowane i nikt mu nie mówi nic o dowodzie rejestracyjnym. Powiedz
coś jeszcze na ten temat ..

Od 24 grudnia 2007 nie honoruje sie u nas swistkow zwanych
wymeldowaniem. Bez malego Briefu (Fahrzeugschein) nie zarejestrujesz u
nas motocykla. I tyle w temacie.

Dziki kolego za pomoc :)

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi