Pozdrawiam Artur

Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Czarek Daniluk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-27 19:24, pipek722.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
Witam.Poszukuje regulatora napicia
DUCATI ENERGIA 343875
pasujce 343820,343870 lub SGR-438820
oznaczenia
G G R +B L C
NA CZTERY PINY
taki sam ma APRILIA 125 AF1 AF 1
Ewentualnie gdzie go kupie.
Pozdrawiam Artur

A nie wystarczy zakupi zwyky regulator napicia ? tylko trzeba wiedzie czy prostownik w alternatorze jest 6cio czy 9cio diodowy ;) Zwyky polski regler od samochodu bdzie kosztowa ze 20z :)

Pozdrawiam !

PS:
Moe mie mniej wyj :)

A nie wystarczy zakupi

Wojtek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuczu wrote:

> Czy trzeba szuka od wspczenie produkowanego ??
> S do nabycia zewntrzne regulatory w sklepach z gratami do chociaby
> Polonez/PF125/126 ;)
> Sam kupiem taki do CZ, zamontowaem i dziaa jak trzeba.
>
> Pozdrawiam !

Hmmmm... Do CZ to daje rade. Do japonca/wlocha/niemca to juz troche gorzej.

Kumpel taki wsadzi do ST:
http://www.swistak.pl/a4327230,UNIWERSALNY-REGULATOR-NAPIECIA-RN-05-GWAR-12m-cy.html

--
Wojtek Sobociski
Raz na rowerze, raz na motorze :D

W dniu 2011-10-30 22:29, Wojtek pisze:
Kuczu wrote:

Czy trzeba szuka

falco #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-31 00:56, Kuczu pisze:

No tak, ale to jest elektroniczny, a nie mechaniczny z Poloneza.

Siema,

tzw. "czekoladka", to w

Czarek Daniluk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-31 00:56, Kuczu pisze:

No tak, ale to jest elektroniczny, a nie mechaniczny z Poloneza. I o
rzad wielkosci drozszy.

Mechanicznych ju

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-30 22:14, Kuczu pisze:

Hmmmm... Do CZ to daje rade. Do japonca/wlocha/niemca to juz troche gorzej.

To ca

Czarek Daniluk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-10-30 22:14, Kuczu pisze:

Hmmmm... Do CZ to daje rade. Do japonca/wlocha/niemca to juz troche gorzej.

Czym si

Gr4N4c1K #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 31-10-2011 o 21:38:46 Czarek Daniluk <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>  napisa(a):

W dniu 2011-10-30 22:14, Kuczu pisze:

Hmmmm... Do CZ to daje rade. Do japonca/wlocha/niemca to juz troche  gorzej.

Czym si rni alternator we wochu/japocu/niemcu od tego ktry jest w  CZ ?? w.g mnie wszystkie maj takie same wyprowadzenia :P 3 fazy, zero i  czasami rodek faz :P

Pozdrawiam !

ano bardzo dobrze rnic wida goym okiem...

s alternatory trjfazowe ze wzbudzeniem, takie jak w 99.9% obecnych  samochodw i w CZ/JAWA. regulator suy do sterowania prdem pyncym  przez uzwojenie wirnika. std te dwie szczotki i komutator w postaci  dwch oddzielnych piercieni na wirniku im wikszy prd wzbudzenia tym  wiksze napicie generuje uzwojenie stojana i wiksz oddaje moc..  generalnie takie rozwizanie ma najlepsz sprawno bo alternator generuje  tyle prdu ile potrzebuj odbiorniki. ale te bardziej skomplikowany  mechanicznie. do peni szczcia w obwodzie znajduje si prostownik  zamieniajcy prd zmienny z trzech faz na prd stay.

drugi rodzaj to alternator z wirnikiem wyposaonym w magnesy stae....  zazwyczaj wirnik robi jednoczenie za koo zamachowe. magnesy obracaj si  na zewntrz stojana z uzwojeniami, z rzadka wewntrz (maa jawka). proste  rozwizanie mechaniczne okupione jest pewn wad. mianowicie wraz ze  wzrostem obrotw wzrasta napicie i w pewnym momencie gdzie t nadwyk  trzeba puci. zazwyczaj w gwizdek i dla tego regulatory posiadaj due  radiatory. po prostu nadmiar prdu zamieniany jest w ciepo. tutaj  alternator moe mie uzwojenie jedno, dwu lub trjfazowe. jeszcze si  trafia dwupowkowe. no i do tego odpowiedni prostownik i stabilizator  napicia.

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

pipek722.SKASUJ@gazeta.pl

  <pipek722.SKASUJ@gazeta.pl> napisa(a):

[...]

Posiadam alternator z wirnikiem wyposaonym w magnesy stae.Z silnika wychodz
dwa przewody do podczenia z regulatorem(dwu fazowy)i wyjcie + do
akumulatora i masa z obudowy.To co wiem to regulator by dwupowkowy z
stabilizatorem.
Dzikuje koledze za szczegowy opis jak wyej.
Ewentualnie jaki regulator mona zastosowa.
Dzikuje i pozdrawiam.Artur

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

na górę