Regeneracja wa

Tomy M. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Hej !

Sezon urlopowy w peni i nie mam gdzie wys do
regeneracji wa do skutera SUZUKI KATANA AY50 :-(
Wszyscy na urlopach/wczasach ...
Moe kto zna firm ktra jest teraz na chodzie
i zrobi dobrze t robot ?
W gr wchodzi dobra regeneracja lub chyba raczej
wymiana korbowodu w tym wale.
Im bliej Jeleniej Gry tym lepiej.

z gry dziki za pomoc

Tomy M. www.ansibl.com

kurczak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 31 Lip, 16:29, "Tomy M." <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Hej !

Sezon urlopowy w peni i nie mam gdzie wys do
regeneracji wa do skutera SUZUKI KATANA AY50 :-(

Nie radze bawic sie w regeneracje tylko zastapic walem sportowym co od
razu ma sens gdyby jakis tunning
ale to juz twoja decyzja popytaj poczytaj Megabet maja wszystko w
dobrych cenach :) lub Mieloch

Tomy M. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "kurczak" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Nie radze bawic sie w regeneracje tylko zastapic walem sportowym co od
razu ma sens gdyby jakis tunning
ale to juz twoja decyzja popytaj poczytaj Megabet maja wszystko w
dobrych cenach :) lub Mieloch

Niestety W Hiszpani i Woszech rwnie sezon urlopowy
i improterzy nic mi nie pomog :-/

Dzieki serdeczne

Tomy M.

na górę