Range Rover kontra kilkadziesi

komar #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

RadoslawF #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 2013-09-30 14:10, Uytkownik komar napisa:
http://www.liveleak.com/view?i=319_1380522846

Takiej bandy idiotw to dawno nie widziaem.

W dniu 2013-09-30 16:14, RadoslawF pisze:
Dnia 2013-09-30 14:10, U

N1 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-09-30 20:21, Kuczu pisze:
Tez tak uwazam. Powinni go zlapac wczesniej, albo zastrzelic w locie.

Zobacz komentarze na grupie samochody.
Wi

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Myjk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mon, 30 Sep 2013 22:38:18 +0200, Hinek

To jedno z miejsc gdzie funkcjonuje nienawi

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Mon, 30 Sep 2013 23:01:54 +0200, Myjk <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]
Na PMSie te

Myjk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mon, 30 Sep 2013 23:53:45 +0200, Leszek Karlik

Wiadomo, kierowcy samochod

Bartłomiej Kacprzak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Myjk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tue, 1 Oct 2013 09:33:02 +0200, Bart

W dniu 2013-10-01 09:36, Myjk pisze:
Tue, 1 Oct 2013 09:33:02 +0200, Bart

Myjk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tue, 01 Oct 2013 10:30:36 +0200, Kuczu

Albo ogladales krotsza wersje albo masz zjebany internet.

Masz tu d

Andrzej Lawa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SPAM_PRECZ.com

W dniu 01.10.2013 10:23, Myjk pisze:
Tue, 01 Oct 2013 10:30:36 +0200, Kuczu

Albo ogladales krotsza wersje albo masz zjebany internet.

Masz tu d

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ludzie, od tego jest cywilizacja, prawo, aby z tego korzysta

doktorski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu pitek, 4 padziernika 2013 16:28:10 UTC+2 uytkownik maverik napisa:
ludzie, od tego jest cywilizacja, prawo, aby z tego korzysta,
Nie wiem do kogo pijesz (bo nie cytujesz) ale ciekaw jestem jak Ty bys sie zachowal gdyby jeden z tych rozjechanych motocykli to byl motocykl Twojej corki/dziewczyny/zony/kochanki/matki a moze nawet babci. Wiec zadam pytanie retyroczne: znasz bajke o wodzu Tymitu?

A ja nigdzie nie stwierdzilem, ze popieram takie akcje.

--
pzdr, dr
1000/525/400

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

miao i oglnie, le wkleiem

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "maverik" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

miao i oglnie, le wkleiem

A "ogolnie" to gdzie bys wkleil? Tak z ciekawosci pytam. Pokaz palcem.

--
Grzybol

Bartłomiej Kacprzak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Myjk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tue, 1 Oct 2013 10:49:21 +0200, Bart

Bartłomiej Kacprzak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Myjk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tue, 1 Oct 2013 11:15:27 +0200, Bart

Bartłomiej Kacprzak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Myjk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tue, 1 Oct 2013 11:45:40 +0200, Bart

On 2013-10-01, Myjk <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

dlaczego nie pojecha

Myjk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tue, 1 Oct 2013 09:55:12 +0000 (UTC), AZ

Musial spierdalac bo sfora agresywnych motocyklistow chciala go pobic,
zone zgwalcic a dziecko zlozyc w ofierze szatanowi na rytualnej mszy
na ktora to wlasnie jechali. Ot cala filozofia.

Ano, a oni go chcieli tylko po ramieniu poklepa

Chocobo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-10-01 10:53, Myjk pisze:

We w kocu zdejmij klapy z oczu obejrzyj dokadnie film, wcz
obiektywizm. Motocyklista HAMUJE, co wida choby po wiatach stopu w jego
pojedzie.

Wolno mu. Nie robi tego gwatownie. To odpowiedzialnoci jadcego z tyu jest zachowa bezpieczny dystans.

Wszystkiego nie wida, bo wczeniej motocyklista podjeda i co dyskutuj, ewidentnie wczeniej bya jaka sytuacja ktrej na filmiku nie ma.

Moe prosili aby puszka zjechaa na prawy pas a on mia to w dupie?
W jaki sposb, wyjanij askawie, to usprawiedliwia atak motocyklisty?
Na filmie wida ewidentnie uderzenie w szyb pojazdu i prb dobrania si
do kierowcy.

Chyba jednak nie ogldae tego filmiku. To nie proba bya przyczyn ataku, a dwukrotne staranowanie motocyklistw przez suva. To chyba jest usprawiedliwienie?

Marcin

W dniu 01.10.2013 10:53, Myjk pisze:
Tue, 1 Oct 2013 10:49:21 +0200, Bart

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Tue, 01 Oct 2013 08:28:13 +0200, Myjk <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]
Wiadomo, kierowcy samochod

Myjk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tue, 01 Oct 2013 09:55:00 +0200, Leszek Karlik

Right. Kierowc

MrGlub #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Bart

Stan #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-09-30 14:10, komar pisze:
http://www.liveleak.com/view?i=319_1380522846

Najnowsza informacja z TV w tej sprawie:

Agresywna grupa motocyklist

W dniu 2013-10-02 12:23, Marcin N pisze:
W dniu 2013-09-30 14:10, komar pisze:
http://www.liveleak.com/view?i=319_1380522846

Najnowsza informacja z TV w tej sprawie:

Agresywna grupa motocyklist

Johnny #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nawiasem m

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-10-02 14:41, Kuczu pisze:
W dniu 2013-10-02 12:23, Marcin N pisze:
W dniu 2013-09-30 14:10, komar pisze:
http://www.liveleak.com/view?i=319_1380522846

Najnowsza informacja z TV w tej sprawie:

Agresywna grupa motocyklist

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-10-02 14:41, Kuczu pisze:

WOW. Oczywiscie nikt nie zadal sobie trudu aby stwierdzic czy agresja
byla skutkiem czy przyczyna calej akcji. No ale z czegos TV musi
przeciez zyc. A w ogole to wszyscy motocyklisci to wariaci, zabojcy i
bandyci.

No oczywi

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-10-02 18:09, maverik pisze:

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Wed, 02 Oct 2013 19:19:02 +0200, Marcin N  <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]
W Szwajcarii ka

RadoslawF #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 2013-10-02 20:16, Uytkownik Leszek Karlik napisa:

W Szwajcarii kady dorosy mczyzna ma obowizek posiadania broni.

Tak, kady ma pod kiem karabin.

Tylko amunicji nie maj. Guns don't kill people, bullets do.
Wic to smutne obowizkowe wyciganie Szwajcarii jest takie troch nie
na miejscu, oni tam bardzo faszystowsko kontroluj amunicj.

Nieprawda.
Nie maj w domach amunicji do broni subowej(wojskowej), do prywatnej
maj bez problemu.

Myjk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wed, 02 Oct 2013 20:16:16 +0200, Leszek Karlik

Tak, ka

WW #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "komar" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
http://www.liveleak.com/view?i=319_1380522846

wanie dlatego tam mona miec bro

Bro mona mie praktycznie na caym wiecie oprcz Polski.

Bzdura. Podwjna.

W Korei Pnocnej nie mona.

WW

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi

Andrzej Lawa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SPAM_PRECZ.com

W dniu 03.10.2013 13:21, masti pisze:

Bro

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

no to spr

W dniu 03.10.2013 12:21, WW pisze:

wanie dlatego tam mona miec bro

Bro mona mie praktycznie na caym wiecie oprcz Polski.

Bzdura. Podwjna.

W Korei Pnocnej nie mona.

A u nas mona.

--
wiadomie psujcy kodowanie i formatowanie wierszy
s jak srajcy z lenistwa i gupoty na rodku pokoju.

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-10-03 13:57, Andrzej Lawa pisze:
[...]

No i si pniej dziakowcy na Ochocie strzelaj,pewnie jeden taranowa co leci taczk.

--
Tomek

Ducati 900SS
Dniepr z wozem
BMW R1100S

Small #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 30-09-2013 14:10, komar pisze:
http://www.liveleak.com/view?i=319_1380522846
To moze przedstawie punkt widzenia mieszkanca NY(moj znajomy), tak zebyscie przestali myslec zasciankowo, cytuje w calosci bez zmian:

"E, my tu wczoraj to ogladalismy tez caly dzien. I wszyscy juz gadaja o tym w USA, bo to jest draka. A bedzie gorzej !
Ja sam uciekalem przed nimi dwa razy, raz kolo domu i raz na Mahnattanie, bo oni wjezdzaja na chodniki i jada za zabicie. To glownie LAtynosi- najwieksza mniejszosc w USA dzis, najagresywniejsza, najbardziej nerwowa , zazdrosna, agresywna i bandycka. To oni rozsadza USA od srodka, nie zadna bomba atomowa. Policja sie wypowiadala-nie mozemy zrobic nic. Bo jak ?
Ojciec tego rozjechanego debila w spiaczce wczoraj pozno wieczorem w TV powiedzial, ze sam zroblby to samo, czyli przejechal gnojka, wlasnego kurwa syna czyli. Oni sprowokowali ten incydent sami, debil co zwolnil i odwrocil morde w strone LAndrovera sprowokowla te pierwsza stluczke, celowo najwyrazniej.
Czy to wyjasnia sprawe ? Poza tym jak go dogonili i walili tymi chelmami w tylna szybe, to tam siedzial jego dwuletni dzieciak. "

i jeszcze jego dodatkowy komentarz:

"On jechal prawidlowo, tam sa trzy pasy, moze sobie jechac jakim chce. Minimalnej szybkosci nie ma . Teoretycznie nie powinno sie jechac lewym pasem zbyt wolno bo jest do wyprzedzania.

To sie zaczelo  jak jeden debil zajechal mu droge , zwolnil i odwrocil swoja glupia morde do tylu. Chinczyk wtedy go lekko potracil, ale to 100% byl przypadek z jego strony. Dla debili jednak wystarczy kazdy pretekst.

Policja szuka reszty, zamkneli zdaje sie 2-3.

W zeszlym roku ja mialem nieszczescie na nich trafic i to dwa razy, wtedy sie ucieka, bo ini jaedza po chodnikach jak im za malo drogi jest. I to jest niestety smierc jak sie nie ucieknie."

pozdrawiam

Small
GSX750F

WW #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-10-03 09:26, Small pisze:
[...]

Dziki za nawietlenie sprawy z bezporedniej perspektywy.
Tu ci bandyci uroli do rangi "wojownikw szos".

Pozdrawiam
WW
TR III T

On 2013-10-05, WW <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Dzi

Myjk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mon, 7 Oct 2013 08:04:07 +0000 (UTC), AZ

Dzi

On 2013-10-07, Myjk <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Dzi

Myjk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mon, 7 Oct 2013 08:37:33 +0000 (UTC), AZ

Dzi

On 2013-10-07, Myjk <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Dzi

DoQ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-10-07 11:09, AZ pisze:

Chory jestes? Mam sie podniecac i emocjonowac bo w jakichs stanach
gosc przejechal po motocyklistach a ci nastepnie spuscili mu
wpierdol? Mam inne ciekawsze zajecia...

Serio? Jako

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

DoQ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-10-08 21:57, Grzybol pisze:

Konia walisz? Niby nikt nie wali a w

On 2013-10-08, DoQ <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

W dniu poniedziaek, 30 wrzenia 2013 14:10:59 UTC+2 uytkownik komar napisa:
http://www.liveleak.com/view?i=319_1380522846

Szkoda, ze ucieli film. Fajnie byloby zobaczyc jak robia mu jesien sredniowiecza.

--
pzdr, dr
1000/525/400

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

doktorski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Szkoda, ze ucieli film. Fajnie byloby zobaczyc jak robia mu jesien sredniowiecza.

Tez  mi tego brakuje.  Film ogolem nieco nudny, brak akcji jest. To ze
go dojda to bylo pewne od poczatku i nawet nie musieli sie wysilac.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "Jacot" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci news:kg9t49tss0goc0t5v2g1im3ntqucau5usq4ax.com...
[...]

atam, frajda by byla jakby wyciagnal jakis automat i wszystkich wykosil, przynajmniej fair play

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Szkoda, ze ucieli film. Fajnie byloby zobaczyc jak robia mu jesien sredniowiecza.

internet pisze e go pobili prawie na smier na oczach zony i dziecka, no ale kadego jara co innego

na górę