Ramka zegarow GS5000 - potrzebuje

Piotr Klimek usenet@USUN_TOpiko.homelinux.net

Czesc,
Moze w Waszych garazach lezy sobie gdzies zbedna ramka zegarow do GS500?
Monitoruja allegro od dluzszego czasu, ale nikt nie chce mi tego sprzedac
w jakiejs rozsadnej cenie :)

Piotr Klimek
Potluczone Suzuki GS500E `94

Osikowski Grzegorz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik Piotr Klimek <usenet@USUN_TOpiko.homelinux.net> w wiadomoci do
grup dyskusyjnych napisa:#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
[...]

norma - ja swoj do kawy er5 pokleiem jakim klejem 2-skadnikowym bo
dostanie tego uywanego graniczy z cudem - osony plastikowe orginay
kupiem, a ramka bya 2 razy drosza to podzikowaem ;]

Mowso
ER5

Szałas #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czec mam tak ramke , ile dajesz?

Osikowski Grzegorz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik Szaas <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> w wiadomoci do grup dyskusyjnych
napisa:#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
Czec mam tak ramke , ile dajesz?

do er5 ?? - w sumie moj pokleiem cakiem niele - ale to zaley ile chcesz
:)

Mowso

Piotr Klimek usenet@USUN_TOpiko.homelinux.net

Dnia (Fri, 29 Dec 2006 16:04:10 +0100) ktos podajacy sie za Osikowski Grzegorz
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Moja nie jest peknieta, tylko pogieta. Jeszcze nie probowalem tego
demontowac i prostowac, na razie szukam taniego zamiennika.

Piotr Klimek
Potluczone Suzuki GS500E `94

na górę