Rajd Felkowski 2009

Mika #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,

W imieniu organizatora Feliniego,  chciaabym Was poinformowa i
jednoczenie zaprosi na XIII ju edycj Rajdu Felkowskiego. W tym
roku rajd odbdzie si w dniu 26 wrzenia 2009. Oczywicie jak co
roku, dla chtnych biorcych udzia w penej opcji, spotkamy si ju
po poudniu w pitek 27 wrzenia 2009, a rozjedziemy w niedziel 28
wrzenia.
Troch opnia nam si aktualizacja strony, ale od poniedziaku 31
sierpnia bdzie ju peen opis edycji 2009 i dziaajcy formularz
zgoszeniowy na stronie http://www.felkowisko.riders.pl/
W tym roku baz rajdu bdzie orodek "Marysieka" w Toporni koo
Przysuchy (http://www.topornia.pl/).
Jak zwykle uczestniczy w rajdzie mona na trzy sposoby :
* Zbytnik: czyli sam rajd (w tym pamitkowa koszulka i obiad po
rajdzie ): koszt 50 z
* onierskie wygody: rajd koszulka noclegi we wasnym namiocie z
wasnym piworkiem oraz jado od pitku do niedzielnego ranka: koszt
110 z
* Zbytki i frykasy czyli Full opcja: rajd, koszulka, dwa noclegi tzn.
w pitek i w sobot w pod dachem, jado od pitku wieczr do
niedzielnego ranka, bal: koszt 140 z.
Z racji tego e do dyspozycji w orodku bdziemy mieli 100 miejsc, jak
zwykle o opcji Zbytki  bdzie decydowa kolejno zgosze z wpatami.

Serdecznie zapraszamy,  i poniewa ;-) jak zwykle tendencyjny
organizator szykuje wiele niespodzianek gwarantujcych nam dobr
zabaw :-)

ps. Prosz o przekazanie tej informacji na inne fora oraz listy
mailingowe do osb zainteresowanych braniem udziau w motocyklowym
rajdzie turystyczno-krajoznawczym :-)

Pozdrawiam
Mika
z miet

Piotr May #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mika pisze:
[...]

trzy razy czytalem kurde i nadal nie rozumiem. Jesli rajd odbywa sie 26 a my spotykami sie po poludniu 27 a 28 rozjezdzamy to jak bedziemy brac w nim udzial ?

:)
--
piomay
www.piomay.riders.pl

Piotr May #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Piotr May pisze:
Mika pisze:
[...]

no i jeszcze jedno pytanie, musieliscie na impreze wybrac akurat tydzien bez soboty ? W soboty przeciez sa najlepsze imprezy!

:>
--
piomay
www.piomay.riders.pl

Mika #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 28 Sie, 15:44, Piotr May <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Piotr May pisze:

> Mika pisze:
> W tym

no i jeszcze jedno pytanie, musieliscie na impreze wybrac akurat tydzien
bez soboty ? W soboty przeciez sa najlepsze imprezy!

Nooo wiesz termin ustala Felini on ma konszachty nie wiem z kim i robi
uzgodnienia pogodowe, jak rzuca date to nie ma dyskusji ;-)
pozdrwoki

Mika
z mietla

Mika #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 28 Sie, 15:42, Piotr May <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Mika pisze:
> [...]

trzy razy czytalem kurde i nadal nie rozumiem. Jesli rajd odbywa sie 26
a my spotykami sie po poludniu 27 a 28 rozjezdzamy to jak bedziemy brac

No dobra, sie mie pomerdalo jakos z tymi datami za duzo ich bylo ;P

Piatek przyjazd 25.09.2009
Sobota Rajd Felkowski 26.09.2009
Niedziela wyjazd 27.09.2009

Mam nadzieje ze tym razem nic nie pomylilam :-)

pozdrawiam

Mika
z mietla

Prusak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Obecny

prusak :)

Uytkownik "Mika" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Mika pisze:
> [...]

Sobota Rajd Felkowski 26.09.2009
Niedziela wyjazd 27.09.2009

Mam nadzieje ze tym razem nic nie pomylilam :-)

Strona www.felkowisko.riders.pl zostaa zaaktualizowana i dziaa.
Mona wpisywa zgoszenia :)

Zapraszamy

pozdrawiam
Mika

Rafael rafal_mazurkiewicz.SKASUJ@gazeta.pl

Mika <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

Strona www.felkowisko.riders.pl zostala zaaktualizowana i dziala.

To jak to jest w kocu z opcj "onierskie wygody"? - na formularzu
zgoszeniowym jej nie ma ...

Pozdro, Rafael
Szersze

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Mika #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2 Wrz, 10:36, "Rafael" <rafal_mazurkiewicz.SKA#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Mika <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

> Stronawww.felkowisko.riders.plzostala zaaktualizowana i dziala.

To jak to jest w kocu z opcj "onierskie wygody"? - na formularzu
zgoszeniowym jej nie ma ...
Niestety opcja zolnierskie wygody w ostatnim momencie wypadla, ale nie
jest to do konca niemozliwe, tylko moze sie okazac ze namiot mozna
rozbic za plotem.
Daj znac na priva albo napisz w formularzu ze na tej opcji Ci zalezy,
jezeli bedzie taka mozliwosc to damy Ci znac.

pozdrawiam
Mika
z mietla

migacz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 28 Sie, 11:41, Mika <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Jeeli zd poskada FuJaRe, a ona nie zacznie rodzi to si
pojawi  :)

Pozdrawiam migacz

(pj) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mika pisze:
Witam,

W imieniu organizatora Feliniego,  chciaabym Was poinformowa i
jednoczenie zaprosi na XIII ju edycj Rajdu Felkowskiego.

O ktrej godzinie si zajcia zaczynaj w sobot? Z tego wynika, o ktrej naley wyjecha w sobot rano, pokona 480 km i zdy...

pj
gsx1300r

Mika #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 3 Wrz, 09:59, "(pj)" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Mika pisze:

> [...]

O ktrej godzinie si zajcia zaczynaj w sobot? Z tego wynika, o
ktrej naley wyjecha w sobot rano, pokona 480 km i zdy...

No masz racje zapomnialam napisac :(

Jak co roku robimy zaoenie e rejestracja zag startujacych
rozpocznie sie o 10 i nie potrwa duej ni do 11 :)

pozdrawiam
Mika

(pj) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mika pisze:

robimy zaoenie e rejestracja zag startujacych
rozpocznie sie o 10 i nie potrwa duej ni do 11 :)

a to dziekuje, o 04:00 rano nie bede sie zrywal z wyra... :-[

pj
gsx1300r

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"(pj)" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:h7qum5$g13$1inews.gazeta.pl...
Mika pisze:

robimy zaoenie e rejestracja zag startujacych
rozpocznie sie o 10 i nie potrwa duej ni do 11 :)

a to dziekuje, o 04:00 rano nie bede sie zrywal z wyra... :-[

A ja bym jednak, zamiast zniechecac sie tymi co "robia zalozenia", porozmiawial z organizatorem. Chyba ze nastapily zmiany o ktorych nikt nie raczyl wspomniec. Moze wiec niech raczy gdyz moze to wplynac nie tylko na PJ-owe zgloszenie. Z gory dzieki.

Mika #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 4 Wrz, 14:06, "Kefir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

raczyl wspomniec. Moze wiec niech raczy gdyz moze to wplynac nie tylko na

Kefirku nie wiem co probujesz wyrazic, gdyz albowiem ja jestem tylko
przekaznikiem, znaczy pytanie PJ zostalo przeslane do Felka a on
zdecydowal co odpowiedziec.
Poniewaz bylam przy kompie i necie odpowiedzialam PJ, zreszta mysle ze
no jest na tyle duzym chlopcem ze sam jesli mu nie pasuje moze
zdecydowac czy sie dopytac czy zadzownic.
Ci co byli nie raz na rajdze felkowskim wiedza co oznacza zaoenie
godziny rozpoczecia rajdu i ze nie jest to jakos bardzo scisly termin,
ale tez co roku organizator robi takie zalozenie a start jest zwykle
ok 12. Cos wg Ciebie Kefirku sie nie zgadza czy mam sie jeszcze z
czegos wytlumaczyc?

pzdr
Mika
z mietla

Tytus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

***Uytkownik "Kefir"
[...]

Mysle ze nalezy zrobic osobny start do rajdu dla VIP-ow, w terminie imze odpowiadajacym.
Powaznie

--
       Tytus
te najszybsze

gryz3k #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

A czy Fellini zapewni opiekunk do dzieci na czas rajdu? :-)))

Mika #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 6 Wrz, 13:06, gryz3k <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
A czy Fellini zapewni opiekunk do dzieci na czas rajdu? :-)))

Ja proponuje wyslac wiadomosc ze wszystkimi wnioskami
racjonalizatorskimi wykorzystujac mozliwosci strony rajdu. Na czeci
szarej po lewej stronie jest " wyslij wiadomo".
Organizator bdzie wdziczny na pewno za wszystkie wnioski.

pozdrawiam
Mika
z miet

Tytus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

***"Mika"
Ja proponuje wyslac wiadomosc
....CUT....
Organizator bdzie wdziczny na pewno za wszystkie wnioski.

To przekaz orgowi zeby wczesniej popaczal w terminarz imprez biegowych - we wtem czasie jest Maraton Warszawski we ktorem mam obowiazek poleciec.
Wiec nie moge sobie pozwolilc niestety na uczesnictwo a tym samym sobotni melanz - jak nie ma melanza to poco jechac. O czem z bolem zawiadamiam...
Smuteczek

--
       Tytus
te najszybsze

Mika pisze:

> [...]

O ktrej godzinie si zajcia zaczynaj w sobot? Z tego wynika, o
ktrej naley wyjecha w sobot rano, pokona 480 km i zdy...
po za tym w jaka sobote? nie czytales Piomaja, soboty nie ma,
przyjezdzasz w piatek wieczorowa/nocna por a wyjerzdzasz jak
dojdziesz do siebie w niedziele :)
pomiedzy troche jezdzisz na motocyklu ;P
cieszesiezemoglampomoc z rozwiazaniem problemu jak dojechac na czas i
pokonac 480 km :)
pzdr
Mika

na górę