RATUJCIE!!! Potrzebuje schemat instalacji elektrycznej do MZ ETZ 250

Witam! Czy ktos bedzie tak dobry i mnie poratuje... potrzebuje schemat
instalacji elektrycznej... poratujcie :)

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik #_USUN_TO_@_USUN_TO_# napisa:

Witam! Czy ktos bedzie tak dobry i mnie poratuje... potrzebuje schemat
instalacji elektrycznej... poratujcie :)

10 sekund szukania w googlu:
http://mz-b.de/electric/wiredias/dmwires.htm

mam nadzieje ze na tej stronie juz sobie znajdziesz ?

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

pionek22 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

witam, sprawdz sobie ten link http://mz-b.de/electric/wiredias/mz6v.jpg

pionek22 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

witam, sprawdz sobie ten link http://mz-b.de/electric/wiredias/mz6v.jpg

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik pionek22 napisa:

witam, sprawdz sobie ten link http://mz-b.de/electric/wiredias/mz6v.jpg

nawet w samym linku jest napisane ze to do 6V mz a nie 12V etz

--

homak2 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_WP.PL

#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam! Czy ktos bedzie tak dobry i mnie poratuje... potrzebuje schemat
instalacji elektrycznej... poratujcie :)

Witam
sprbuj tu http://www.arecki113.republika.pl/