Quad

Mateusz NSR #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Witam aktualnie jed quadem Kingway Cat 150 wic wiem co to znaczy mie chiskiego quada , lecz znudzi mi si ten quad i chciabym kupi sobie nowego interesuj mnie te dwa quady a mianowicie:
Bashan Dragon 200ccm Eglmotor madix 125 ccm Ktrego bycie mi polecili nie mam duego budetu bo zaledwie 2 ty. i za mojego Kingwaya mgbym wzi 1,5ty. Wic nie mam na tyle aby kupi co porzdnego a nie chc zbiera do 18'stki . Quad ma mi suy na dojazd do szkoy i w weekend uda si w jaki nie grony dla niego teren nie wymagam od niego duo gdy s to bardzo mae pojemnoci lecz chciabym aby  v-max by do dobry na allegro pisze , e jest on w granicach 65-70 km/h lecz jest to tak jak z skuterami na aukcjach gdzie wszdzie pisze , i prdko maksymalna to 45km/h. --

ZakonSpirowany #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 24-06-2014 14:35, Mateusz NSR pisze:
dobry na allegro pisze ,

Mateusz NSR #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Nie dziki pewnie jeste starszy ale ja motocyklami interesuj si od prawie zawsze kiedy spodobay mi si miaem zaledwie 4 lata wic prawdopodobnie wiem nie duo mniej od ciebie ;)

ZakonSpirowany #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 24-06-2014 21:09, Mateusz NSR pisze:
Nie dzi

zarafiq #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Tuesday, 24 June 2014 15:26:07 UTC+1, ZakonSpirowany  wrote:

*JEST NAPISANE!

"Ksiga - rzek Major - lepsza ni wasze statuty,
A w niej pisze co sowo: stryczek, Sybir, knuty;"

Teraz popraw jeszcze Mickiewicza.

Pozdrawiam,
zarafiq

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

zarafiq <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

Sie nasuwa prastara anegdota z UJ, w mysl ktorej zacy wytkneli prof
Nitschowi blad jezykowy, w odpowiedzi na na co profesor powolal sie na
cytat z Mickiewicza. Przed kolejnymi zajeciami podstepni zacy
wysmarowali na tablicy zdanie: "co wolno Mickiewiczu, to nie Tobie
Nitschu"...
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Artur Monster Garage A#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Mateusz NSR napisal

[...]

Obydwa te Quadziki s sabe i bardzo awaryjne wic odradzam lepiei co uywanego ale markowego np Yamaha 125 --

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2014-06-24 14:35, Mateusz NSR pisze:

Quad ma mi suy na dojazd do szkoy

Gdzie si parkuje takiego quada przy szkole? Ilu Was tam dojeda takimi traktorami do szkoy?

--
MN

Mateusz NSR #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Wikszo na motorowerach lub na skuterze ale czasami kolega na quadzie ;)

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2014-06-26 13:22, Mateusz NSR pisze:
Wikszo na motorowerach lub na skuterze ale czasami kolega na quadzie ;)

Dyrekcja szkoy si na to godzi?

200 skuterw przed szko to spora graciarnia.

--
MN

Mateusz NSR #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Marcin N napisal

W dniu 2014-06-26 13:22, Mateusz NSR pisze:
Wikszo na motorowerach lub na skuterze ale czasami kolega na quadzie ;)

Dyrekcja szkoy si na to godzi?

200 skuterw przed szko to spora graciarnia.

Chodzio mi oto , e wikszo jedcych dojeda na skuterach a reszta na czyli 4 osoby jed Derbi Senda
Junak 901 sport HOnda hornet a czasami crossem marki Yamaha lub na quadzie --