Pytanie o maual Triumph

Paweł #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam
znajomy silnie poszukuje manuala do Triumph 1050 Speed Triple 2011r.
zwrci si do mnie z prob o pomoc, ale ja nie daj rady wygooglowa

wic zwracam si z uprzejm prob do fachowcw,
moe kto jest w stanie podrzuci waciwy link

pozdrawiam
Pawe

Grzegorz Rogala #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 27-03-2013 14:33, Pawe pisze:
Witam
znajomy silnie poszukuje manuala do Triumph 1050 Speed Triple 2011r.
zwrci si do mnie z prob o pomoc, ale ja nie daj rady wygooglowa

To ja chyba mam inne Google..
http://chomikuj.pl/gordon_22/Motory/Triumph+Speed+Triple+1050+Service+Manual,814967053.pdf

Rogal
990 Adv.R
http://www.rogal.riders.pl

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

pawel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

To ja chyba mam inne Google..
http://chomikuj.pl/gordon_22/Motory/Triumph+Speed+Triple+1050+Service+Manual,814967053.pdf

eee Google masz te same, moe tylko za szybko je czytasz :)

Twj link to manual z 2005r, a chodzi o moto z 2011
udao mi si nawet znale z 2008 ale podobno wystpuj jakie istotne rnice midzy tymi rocznikami

dziki e Ci si chciao

W dniu 28-03-2013 08:56, pawel pisze:

eee Google masz te same, moe tylko za szybko je czytasz :)

Twj link to manual z 2005r, a chodzi o moto z 2011
udao mi si nawet znale z 2008 ale podobno wystpuj jakie istotne
rnice midzy tymi rocznikami
my bad ;)
A ten, czego tyczy sie problem? Bo mam rowniez gdzies serwisowke od Tigera 1050 z tym samym silnikiem co rzeczony Triple.

[...]

A to dobre pytanie tylko nie bardzo wiem, znajomy ktry zajmuje si serwisowaniem motocykli (na czym ja si nie bardzo znam) prosi mnie o pomoc w cigniciu tego manuala (na ciganiu rnych rzeczy to si bardziej znam, ale jak wida te nie tak jakbym chcia :)

podejrzewam, e chodzi o serwis tego motocykla, czyli pewnie wanie silnik, jego dane itp.
mog dowiedzie si szczegw, ale gdyby nie by to za duy problem to moesz mi puci na mejla t serwiswk, przekae zainteresowanemu moe pomoe

pozdrawiam
pawel.j4[malpa]op[kropka]pl

W dniu 29-03-2013 21:11, pawel pisze:

ale gdyby nie by to za duy problem to
moesz mi puci na mejla t serwiswk, przekae zainteresowanemu moe
pomoe
Dopiero dzisiaj usiadlem -
link http://chomikuj.pl/DR.Z/Tiger+1050/Tiger_1050_Workshop_Manual,648753365.pdf

Rogal