Pytanie dotycz

Reax #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_op.pl

Witam.

Mam pytanie ktre kieruj w wasz stron z nadziej e pomoecie mi wybra prawidowo ebym nie aowa decyzji. Sprawa wyglda tak, mam 18 lat, od ponad 2/3 lat zrodzio si u mnie zainteresowanie motocyklami, zawsze fascynoway mnie cigi. Nieraz jak miaem czym to jedziem na zloty. Gwnie na motocyklu Yamaha Virago 125. Teraz postanowiem kupi sobie pierwszy motocykl. Ale dla czego to pytanie kieruj do was, wic mam na oku motocykl Yamaha FZR 600 1989r. Lecz nie wiem czy to bdzie dla mnie dobry wybr. Poniewa jestem redniej postury, chciabym jedzi w trasy i wycieczki wraz z moim przyjacielem ktry kupuje Yamaha rwnie FZR 600 tylko e 1995r. Oczywicie z nami nasze dziewczyny. Planujemy tras do Bieszczad, a nastpnie nad morze. Zastanawia mnie to czy ten motocykl bdzie dla mnie dobrym wyborem. Lubi dugie trasy na dobrym sprzcie. Zdarzay mi si wypady na Kawasaki GPZ 500. Nie miaem z nim duych problemw. Poszukuj motocykla nie przekraczajcego cenowo 3 500 z. Chodzi o to e chciabym eby ten motocykl suy mi z 2 lata. Poniewa pniej zamierzam zakupi sobie Yamaha R6. Dlatego zaley mi na cigu eby podszkoli si na zakrtach, przypieszeniach i odpowiednim hamowaniu co na R6 bdzie mi przydatne a raczej potrzebne. A w midzy czasie postawi go na koo ;P. Z gry dzikuj, i czekam na wypowiedzi dowiadczonych motocyklistw. LwG!

Piotr Klimek usenet@USUN_TOklimek.net.pl

Dnia (Mon, 14 Oct 2013 10:14:05 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Reax
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

FZR600 to fajny motocykl, na pewno bdziesz z niego zadowolony i sprawdzi
si w zastosowaniach o ktrych napisae. Mj kolega swoim FZRem robi
czasy na torze Pozna bardzo zblione do moich na SV1000S, wic motocykl
ma potencja i wszystko zaley tylko od kierowcy :)

Musisz tylko znale znale egzemplarz w sensownym stanie.

Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/

James #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Piotr Klimek" wrote...
[...]

A moe zamiast szuka sensownego egzemplarza warto zastanowi si nad prawem jazdy??
FZR600, R6, SV1000... a po si rozdrabnia, moe od razu zaproponowa R1? Przecie to najlepszy motocykl dla kogo, kto ma 18 lat i bez prawa jazdy bdzie jedzi po caym kraju.

A tak bardziej serio, zrb prawo jazdy i kup motocykl, ktry bdzie odpowiedni do kategorii jak bdziesz mg mie. Te kategorie nie s wymylone po to, eby utrudnia ycie modym, tylko po to, eby chroni tych modych przed ich wasn fantazj.

ROZSDKU!!

--
James

reax #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_op.pl

James napisal

"Piotr Klimek" wrote...
[...]

Kolego powiem ci tak. Posiadam kategorie A2 i mam moliwo zarejestrowania motocykla DO 95km ma 47 km. Wic ja problemu nie widze prcz tego nie do koca rozumiaem twoja wypowied. Lecz fakt jeden stwierdze z ktrym si z tob zgodz. Pojemno 1000 jest dlamni za du i na obecna chwil nie wyobraam sobie ebym tak pojemno kupi bo zdaje sobie spraw ze to nie jest byle co. Ale dzikuj tobi i reszcie osb za wypowied. LwG!

James #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"reax" wrote...
James napisal
[...]

Kategoria A2 prawa jazdy uprawnia do kierowania:
motocyklem o mocy nieprzekraczajcej 35 kW i stosunku mocy do masy wasnej nieprzekraczajcym 0,2 kW/kg
Wymagany wiek do uzyskania kategorii A2 to 18 lat.

W zwizku z tym jeli masz ju skoczone 18 lat i masz prawo jazdy kategorii A2 to moesz mie motocykl o mocy maksymalnej 35kW czyli 47KM.
Nie rozumiem Twojego stwierdzenia "mam moliwo zarejestrowania motocykla DO 95km ma 47 km". Zaznacz tylko, e "km" oznacza kilometry.
Napisae, e masz na oku FZR600, ktra ma 66,8kW (89,6KM). To oznacza, e znacznie przekracza to kategori Twojego prawa jazdy.
Odpowiadajc na Twoje pytanie: to nie bdzie dobry wybr dla Ciebie.
Nie wiem czego nie zrozumiae w mojej wypowiedzi. Chodzio mi o to, e FZR600 to motocykl za duy i za mocny, a rne kategorie prawa jazdy zostay stworzone nie po to, eby robi modym ludziom na zo. Nie masz prawa jazdy na taki motocykl. Masz natomiast jeszcze czas. Kup mniejszy o mocy do 47KM na ktrym bdziesz mg jedzi legalnie. Nauczysz si dobrze jedzi, wyrobisz nawyki, a jak zrobisz pene A kupisz co wikszego.
Powodzenia!
--
James

On 2013-10-16, James <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

W zwi

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi

On 2013-10-17, masti <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

W zwi

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi

On 2013-10-17, masti <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

W zwi

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi

Piotr Klimek usenet@USUN_TOklimek.net.pl

Dnia (Thu, 17 Oct 2013 10:25:08 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje:

No ma mozliwosc zarejestrowania duzego moto z 47 KM w dowodzie.

zarejestrowa to moe i ciarwk czy czog

Jako motocykl do 47 KM na kat A2?

jako ciarwk lub czog. Moliwo rejestracji czegokolwiek nie ma nic
wsplnego zposiadaniem prawa jazdy. Co innego tym jedzi po drogach
publicznych

Ale czytasz czy tylko piszesz? To, ze osoba bez prawka moze rejestrowac
co tylko chce (no bo co w tym dziwnego) to co innego niz rejestrowanie
duzego moto wpisujac w DR 47 KM albo >50ccm na motorower.

Problem si pojawi w momencie gdy taki pojazd bdzie uczestkiczy w
wypadku. OC nie zadziaa i ubezpieczyciel zrobi regres, bo w kadym OWU
jest napisane, e musisz posiada odpowiednie uprawnienia do kierownia
pojazdem, eby ubezpieczyciel wypaci pienidze.

On 2013-10-17, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

jako ci

Piotr Klimek usenet@USUN_TOklimek.net.pl

Dnia (Thu, 17 Oct 2013 12:42:13 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
[...]

No ale to nie moj problem bo to nie ja chce rejestrowac FZR na A2 tylko
watkotworca.

Ani mj, bo wtkotwrca chcia tylko wiedzie czy FZR z 89 roku jest
fajny. Jednak pozwoliem sobie o tym napisac, bo mam wraenie e mao osb
o tym wie.

On 2013-10-16, James <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

W zwi

On 2013-10-17, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

No ma mozliwosc zarejestrowania duzego moto z 47 KM w dowodzie.

Bo ? I co to jest duzy motocykl ? Bo przepisy mowia jasno - liczy sie
stosunek do masy i moc wyjsciowa.

"motocykl o mocy nieprzekracaj

On 2013-10-17, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

No ma mozliwosc zarejestrowania duzego moto z 47 KM w dowodzie.

Bo ? I co to jest duzy motocykl ? Bo przepisy mowia jasno - liczy sie
stosunek do masy i moc wyjsciowa.

"motocykl o mocy nieprzekracaj

doktorski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu czwartek, 17 padziernika 2013 14:57:22 UTC+2 uytkownik AZ napisa:

A czy ja napisalem, ze tak sie nie da? Gosc napisal, ze ma mozliwosc

zarejestrowac motocykl 95 KM jako 47 KM.
Aktualnie motocykl o mocy do 70kW mozna w Polsce legalnie przerobic na 35kW i przerejestrowac. Moze wlasnie to mial na mysli wontkotfurca.

--
pzdr, dr
1000/525/400

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-10-17 23:50, masti pisze:
Dnia pi

ursyn #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu pitek, 18 padziernika 2013 12:13:54 UTC+2 uytkownik Monster napisa:

Najprdzej chciaby tak blokad na pstryczek,35KW tylko na przegldzie.

aden problem, dla silnikw R4 odcinasz zapon od dwch dowolnych wiec, a dla R2 od jednej. I ju masz poow mocy. Dobrze zamiast wiecy zamontowa tak przelotwk pust w rodku, to nikt nic nie zauway. Sam tak robi co jaki czas.

Pozdrawiam.

Ps. To prawda.

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ursyn <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

Po co przelotwk?

http://motogof.tumblr.com/

Andrzej Lawa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SPAM_PRECZ.com

W dniu 22.10.2013 07:59, ursyn pisze:
[...]

I mieszanka paliwo-powietrze idzie niespalona w wydech?

PS: zawijaj wiersze.

--
wiadomie psujcy kodowanie i formatowanie wierszy
s jak srajcy z lenistwa i gupoty na rodku pokoju.

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Andrzej Lawa <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

aden problem, dla silnikw R4 odcinasz zapon od dwch dowolnych wiec,
a dla R2 od jednej. I ju masz poow mocy.

I mieszanka paliwo-powietrze idzie niespalona w wydech?

To wtryskiwacze te odcinasz.

Albo przewd paliwowy z ganika.

http://motogof.tumblr.com/

W dniu 23.10.2013 10:35, Adam Wysocki pisze:
[...]

Ano wanie. A to ju troch bardziej skomplikowane ni zdjcie fajki ze wiecy. I nie zawsze moliwe - nie wiem, jak w R4 czy R2.

--

W dniu 2013-10-23 10:35, Adam Wysocki pisze:
Andrzej Lawa <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-10-23 12:40, Kuczu pisze:

najlepiej wlozyc szmaty w krocce ssace. Tylko ze trzeba je regularnie
wyciagac i wyzymac. Mozna tez podgiac plywak tak aby zaworek iglicowy
byl stale zamkniety, albo zastapic go gwozdziem.

Piotr Klimek usenet@USUN_TOklimek.net.pl

Dnia (Wed, 23 Oct 2013 13:08:49 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
[...]

toki lepiej wyjac, mniejsza masa = szybciej wchodzi na obroty !

A jeli kto ma singla?

On 2013-10-23, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
[...]

Dnia (Wed, 23 Oct 2013 12:39:43 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
[...]

Tym lepiej! Potrzebna jest wtedy tylko jedna szmata i wklada sie ja
w wydech.

Sprawdz moe w weekend, bo ostatnio mnie mj singiel strasznie
sponiewiera :)

Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/

W dniu 2013-10-22 07:59, ursyn pisze:
W dniu pi

p47 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2013-10-16, James <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

W zwi

p47 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2013-10-16, James <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

W zwi

KJ@noway.com #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Wednesday, October 16, 2013 10:05:03 PM UTC+2, reax wrote:

Kolego powiem ci tak. Posiadam kategorie A2 i mam mozliwosc

zarejestrowania motocykla DO 95km ma 47 km. Wiec ja problemu nie widze

Powiem Ci tak, masz 18 lat, male doswiadczenie i chcesz moto 100 KM.

Wiec ja problem widze, FZR skusi Cie do odkrecenia zanim sie silnik nagrzeje bez wzgledu na to czy to bedzie odpowiednie do tego miejsce czy nie.

Tak bedzie bo tak jest zawsze, tez bylismy mlodzi, a nawet jak bylismy starsi to madrzejsi ino ciut albo i nie.

KJ

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

KJ@noway.com <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Powiem Ci tak, masz 18 lat, male doswiadczenie i chcesz moto 100 KM.

I na skuterze mona si zabi... 90 KM i 65 Nm to nie s kosmiczne
wartoci.

W dniu 22.10.2013 15:08, Adam Wysocki pisze:
KJ@noway.com <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Powiem Ci tak, masz 18 lat, male doswiadczenie i chcesz moto 100 KM.

I na skuterze mona si zabi...

Zabi si to mona i na piechot.

90 KM i 65 Nm to nie s kosmiczne wartoci.

Nie s. Ale to ju na tyle dua moc, e o bd znacznie atwiej.

--
wiadomie psujcy kodowanie i formatowanie wierszy
s jak srajcy z lenistwa i gupoty na rodku pokoju.
I jeszcze ci durnie tumacz to nowoczesnoci...

Piotr Klimek usenet@USUN_TOklimek.net.pl

Dnia (Tue, 22 Oct 2013 13:08:29 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Adam Wysocki
wyklawiaturowal co nastepuje:

Powiem Ci tak, masz 18 lat, male doswiadczenie i chcesz moto 100 KM.

I na skuterze mona si zabi... 90 KM i 65 Nm to nie s kosmiczne
wartoci.

Jak si przesiadem po jednym sezonie z GS500 na RF600, ktra miaa mniej wieej takie same
osigi na papierze jak FZR to jednak czuem respekt do dugo.

Jarek Pudelko jarek.pudelkoWYTNIJ.TO@boxnet.ceti.pl

W dniu 2013-10-14 12:14, Reax pisze:

[...]

Ogolnie spoko tylko na autostradach, na ktorych mozna jechac z sensowna predkoscia winkle nie sa ciasne ;P
Oczywiscie na innych drogach znajda sie i takie, ktore przy dozwolonych tam 50 km/h trzeba brac dosc nisko, ale na 100% pocwiczysz tam hamowania - szczegolnie poza miastem, gdzie tuz za takim wlasnie zakretem zobaczysz zjezdzajacy z pola ciagnik z brona obrocona kolcami w twoim kierunku :)

--
jarek

reax #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_op.pl

Jarek Pudelko napisal

[...]

Powiem ci e zdazyla mi si taka podobna sytuacja z kombajnem w roli gwnej xp fart by taki ze za plecami foto pstryk to zwolniem

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

reax <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

w roli gwnej xp

Co to jest rola gwna xp?