Przy wrzucaniu jedynki ga

pito61 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Od 3 lat mam suzuki gsxf 600 do tej pory byo ok od wczoraj przy wrzucaniu pierwszego biegu ganie,dopiero gdy przygazuje to wejdzie i jest ok na krzywkach zatrzymuje i wchodzi bez problemu. Po zgaszeniu motoru spowrotem jest ten sam problem czy mgby mi kto doradzi co to morze by pozdro dla czytelnikw

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "pito61" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl> napisa w wiadomoci
[...]

Moe nie kontaktuje jakis styk od stopki? O ile masz zabezpieczenie przed
ruszeniem na otwartej stopce (u mnie ganie silnik o ile stopka rozoona)

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

pito61 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Od 3 lat mam suzuki gsxf 600 do tej pory byo ok od wczoraj przy wrzucaniu
pierwszego biegu ganie,

A szarpie wtedy (jeeli nie trzymasz tylnego hebla)? Moe po prostu skleja ci
si sprzgo. Zrb tak:

1. Wcinij sprzgo do oporu i trzymaj
2. Przegazuj i poczekaj a obroty spadn do jaowych
3. Poczekaj chwil z tym wcinitym sprzgem
4. Wtedy wbij jedynk
5. Daj zna, czy pomogo

A jak to nie to, to sprawd czujnik przy kosie - czy kosa nie opada. U mnie w
jajku (GSXF 750) kosa si wyrobi i czasami opada, nie na tyle eby to byo
niebezpieczne, ale na tyle, eby rozczy zapon. Musiaem unieszkodliwi
ten czujnik opask zaciskow.

http://motogof.tumblr.com/

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-05-28 08:06, zbigi pisze:

Ja ci Adamie bardzo prosz! Nie jeste ju modzieniaszkiem OIDK i
powiniene wiedzie, e "wbijanie" biegw nie jest dobr metod na ich
zmian.

Znow mi sie przypomniala historia trybika i siem wzruszylem...
https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups#!topic/pl.rec.motocykle/qkzb4o8mP0A

Lepiej nie propagowa takiego sownictwa - le to wpywa na technik
jazdy i promuje nisk kultur techniczn - zwaszcza wrd modziey... :\

Nie marudz ino se tego linka, albo cala swoja historyjke dodaj do siga :-D

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Znow mi sie przypomniala historia trybika i siem wzruszylem...
https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups#!topic/pl.rec.motocykle/qkzb4o8mP0A

Pikne, nie znaem :)))

http://motogof.tumblr.com/

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

zbigi <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Ja ci Adamie bardzo prosz! Nie jeste ju modzieniaszkiem OIDK

Boj si pyta skd kojarzysz ;)

i powiniene wiedzie, e "wbijanie" biegw nie jest dobr metod na
ich zmian.

Przeczytaem Twoj historyjk z 2006. Pikna :)

Ale ok, nie pomylaem, e kto moe dosownie potraktowa wbijanie i wcza
biegi siowo :)

http://motogof.tumblr.com/

na górę