Cus w planach
Passat VR6 Variant

Krzysztof Roburst #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2007-07-22, Demos <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

CZesc
Tak sobie czytalem wlasnie watek z 11 lipca o tym jak kolege xoloxa
zlapaly miski podczas przewozenia dziecka na motocyklu i sie
zastanawiam kto mial racje, bo wydaje mi sie ze kiedys mozna bylo wozic
dzieciaka miedzy dwiema odobami doroslymi i tak zreszta kupa ludzi
jezdzila w czasach kiedy WSK byla jednym z najpowszechniejszych srodkow
transportu.

to moze ktas odpowie w koncu jak to jest ??

W dowodzie rejstracyjnym powiniene mie liczb miejsc. U mnie to dwa.
A dziecko jest liczone jako pasaer. Chyba jasne.
Dzieciaka ewentualnie w wzku wtedy (+ plecak), gdzie przy dzieciach >7 letnich
obowizuj dodatkowe ograniczenia.

Pozdrawiam,
Krzysztof

--
Suzi GN125
Beemer F650GS

Mystik mystik@PROTECTIONpo.onet.pl

Czesc

Uytkownik "Krzysztof Roburst" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:slrnfa6ds4.2i3.roburstsupercreep.homenet...

W dowodzie rejstracyjnym powiniene mie liczb miejsc. U mnie to dwa.
A dziecko jest liczone jako pasaer. Chyba jasne.

Ale jak widac nie dla wszystkich.

Dzieciaka ewentualnie w wzku wtedy (+ plecak), gdzie przy dzieciach >7 letnich
obowizuj dodatkowe ograniczenia.

chyba <7 lat.

pozdr.
Mystik

On 2007-07-22, Mystik <mystik@PROTECTIONpo.onet.pl> wrote:

Dzieciaka ewentualnie w wzku wtedy (+ plecak), gdzie przy dzieciach >7
letnich
obowizuj dodatkowe ograniczenia.

chyba <7 lat.

Tak. Znakwka. :-)

Pozdrawiam,
Krzysztof

--
Suzi GN125
Beemer F650GS

G.S. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

to moze ktas odpowie w koncu jak to jest ??
--

dziecko liczone jako normalny pasaer
ma jecha w kasku

nie ma dolnego limitu wiekowego wic i niemowlak jecha moe

wiem bo sprawdzaem i woe crk regularnie od kiedy skoczya 3 lata (
teraz ma 6 )

Polo

Arkadiusz Złotkowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "G.S." <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

to moze ktas odpowie w koncu jak to jest ??
--

dziecko liczone jako normalny pasaer
ma jecha w kasku
i jeli ma poniej 7 lat to prdko jazdy nie wiksza ni 40 km/h

- Chyba mae sprostowanie do 4 latach nie mona przekracza 40km/h, powyej
4 lat mona jedzi tak jak przepisy zezwalaj.

Zastanawia mnie tylko jazda z niemowlakiem nawet 40 km/h kurcze jak mu
wytumaczy eby si trzyma:)

pozdrawiam
Arkadiusz Zotkowski
chopper Lifan 250 :)

KLOSZ konradkiUSUN_TO@wp.pl

Arkadiusz Zotkowski napisa(a):

- Chyba mae sprostowanie do 4 latach nie mona przekracza 40km/h, powyej 4 lat mona jedzi tak jak przepisy zezwalaj.

Eeee, "chyba" robi wielka roznice...
Ja raczej bym obstawal przy 7 latach...

pozdrawiam
Arkadiusz Zotkowski
chopper Lifan 250 :)

Zdrowko

KLOSZ

Arkadiusz Złotkowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "KLOSZ" <konradkiUSUN_TO@wp.pl> napisa w wiadomoci
[...]

Zwracam honor :)
Byem pewny e to 4 lata, sprawdziem w kodeksie i rzeczywicie 7 lat:)

pozdrawiam
Arkadiusz Zotkowski
chopper Lifan 250 :)

Zdrowko

KLOSZ

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

7 lat.

--
Pozdrawiam - Maciek, srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl

szauek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Demos wrote:
CZesc
Tak sobie czytalem wlasnie watek z 11 lipca o tym jak kolege xoloxa
zlapaly miski podczas przewozenia dziecka na motocyklu

z 8 lipca :)

szauek

na górę