Przesiadka na Szliferke

arekfz6n #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Witam mam pytanie odnonie zakupu motocykla, obecnie posiadam Yamaha Fz6n jede ni 2 sezony i chcia bym przesi sie na co sportowego tylko nie wiem czy optymalnym wyborem by by zakup motocykla o pojemnoi 600 czy 1000?
Jaki motocykl polecalibycie interesuje mnie motocykl do 15 tys i nie starszy ni 2000r chodzi mi o to aby sie na nim przyjemnie jezdzio.

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

W dniu 2013-02-27 16:26, arekfz6n pisze:
[...]

600, i tak bdzie dzidowa, a nie zmczy Ci tak jak litr.

Jaki motocykl polecalibycie interesuje mnie motocykl do 15 tys i nie
starszy ni 2000r chodzi mi o to aby sie na nim przyjemnie jezdzio.

cbr600, ale powiniene si przymierzy te do r6, gsxr600 i zx-6. Kady jest troch inny.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

kakmar kakmar+#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 27.02.2013 arekfz6n <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com> napisa

arekfz6n #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

kakmar napisal

Dnia 27.02.2013 arekfz6n <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com> napisał/a:
Witam mam pytanie odnośnie zakupu motocykla, obecnie posiadam Yamaha Fz6n
jeżdże nią 2 sezony i chciał bym przesiąść sie na coś sportowego
tylko nie

Latasz na torze? Jeśli tak, to byś nie pytał ;), jak nie to wybierz ten
na którym Ci najwygodniej, o ile w ogóle jeździsz, jeśli tylko do lansu,
to taki który zrobi największe wrażenie na koleżankach, czy kolegach.

wiem czy optymalnym wyborem był by zakup motocykla o pojemnośći 600 czy
1000?

Zawsze możesz nakleić na 600, 1300turbo/TDI, w zależności od potrzeb.

Jaki motocykl polecalibyście interesuje mnie motocykl do 15 tys i nie
starszy niż 2000r chodzi mi o to aby sie na nim przyjemnie jezdziło

No właśnie. Mnie się przyjemnie jeździ na ......., a tobie?

Dziki wielkie za odpowiedz:)
Czytajc twoja wypowiedz wybr pad na rower tylko nie wiem czy na pompowtrysku czy na bezporednim cho druga opcja jest lepsza wicej kuni bdzie miao jak zamontuje LPG. A gdzie takie naklejki kupie na swj imponujcy koleankom tuning 1300turbo/TDI bo bym sobie te taki kupi i naklei na ramie jeli znajd troch wolnego miejsca bo ledy gdzie musz umieci moe doradzisz mi jak to wszystko rozmieci? :D A tak bez jaj wybr pad na Honde CBR600rr Pozdro ycze udanego sezonu lewa :)