Przekr

Witam,

Szukam schematu z przekrojem kocwki tumika sportowego. Chciabym
zwikszy osigi, a wiem e mona uzyska par dodatkowych koni.
Posiadam Yamahe R1 2005.

Pozdrawiam!

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# napisa(a):
Witam,

Szukam schematu z przekrojem kocwki tumika sportowego. Chciabym
zwikszy osigi, a wiem e mona uzyska par dodatkowych koni.
Posiadam Yamahe R1 2005.

Znaczy model na wytrysku ? Poszukaj najpierw info o Power Commander III  :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

Chciabym zwikszy osigi, a wiem e mona uzyska par
dodatkowych koni.

Jesli juz, to trzeba zmienic caly uklad wylotowy, a nie sama
koncowke. Musialbys skopiowac jakiegos Akrapovica. Watpie
jednak czy Ci sie to uda.Trudno znalezc fachowcow od
spawania tytanu.

Hinek
Deauville

marider mariderCUT@go2.pl

Hinek napisa(a):
Uytkownik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

Chciabym zwikszy osigi, a wiem e mona uzyska par
dodatkowych koni.

To wstaw sobie race baffles z V&H. Swietnie wygladaja i dzwiek maja niezly (choc na upartego, bo na stock'ach R1 tez ladnie gada).

http://tinyurl.com/y3fzgj

Pzdr
PS: Po co kombinowac jak sa gotowe zestawy?
--
marider
(ex) Flamed R1'03 & .. R1+Micron :)

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Zaoenie samego tylko tumika na bank  odbierze Ci kilka koni.
Swojego czasu w  Mottorad obsesyjnie badali wydechy do sportw. Wyniki
zawsze byy gorsze od fabryki.
Tu moe pomc tylko cakowita wymiana wydechu na sportowy. Ale z
tym, to te nie w stylu "chop na krowe i ciele gotowe".
Te motory sa juz niele wyyowane. Poprawic jest trudno. Zepsuc
bardzo atwo.

Po zaoeniu takiego jak planujesz wydechu. Moc spada o kilka,
kilkanacie koni.
amie sie tez krzywa mocy . Gdzies tak na srodku wykresu.
Potem taki ryczcy motocykl gdzie tak od rednich dostaje
konkretnego kopa. Ale to tylko subiektywne odczucie (przez to
zaamanie krzywej ) . Doem jest cienko i sabo mocy przybywa .  A
nagle na na stosunkowo niewielkim kocowym zakresie obr. przybywa
reaszta mocy . Minus to co ci uleciao w kosmos.

To aden zysk. To tylko pozory ,e moto ma buta.
-- -
RobertBIG

James tomciodmc@NOSPAMpoczta.onet.pl

"robertbig" wrote...

piotr.kol napisa:
[...]

***
Eeee tam, zawsze jak glosniej ryczy to musi szybciej jechac ;) Wrazenie jest
takie ze na pewno jest wiecej mocy hehehe

James
CBR F3 + DeLorean ;)

na górę